Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی «تاپ گان»، فیلم جدید تام کروز بازیگر مطرح سینمای هالیوود که در صورت نبود کرونا تاکنون اکران خود را به پایان رسانده بود، با اعلام کمپانی پخش کننده این فیلم اکران خود را به طور کامل به مدتی نامعلوم در سال آینده میلادی موکول کرد. تاریخ انتشار: 10:35 - 05 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۰۳۸۴

خبرگزاری میزان - فیلم سینمایی «تاپ گان»، فیلم جدید تام کروز بازیگر مطرح سینمای هالیوود که در صورت نبود کرونا تاکنون اکران خود را به پایان رسانده بود، با اعلام کمپانی پخش کننده این فیلم اکران خود را به طور کامل به مدتی نامعلوم در سال آینده میلادی موکول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کروز که به تازگی درخشش خیره کنند‌ه‌ای را با نسخه ششم فیلم «ماموریت غیرممکن ۶» به نام خود کرده بار دیگر و این بار بعد از ۳۰ سال نقش ماوریک در فیلم تاپ گان را بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده اخبار از آخرین فیلم تام کروز اینجا کلیک کنید

بر اساس آخرین گزارشات، فیلم سینمایی «تاپ گان ۲» با نام فرعی تک رو هم اکنون با حضور تام کروز و دیگر بازیگران فیلمبرداری خود را به اتمام رسانده است. این فیلم ادامه‌ای بر فیلم سینمایی تاپ گان ساخته تونی اسکات در سال ۱۹۸۶ است.

به تازگی جنیفر کانلی بازیگر مطرح هالیوود که سابقه بازی در آثار درخشانی همچون نوح، مرثیه‌ای برای یک رویارا داشته به جمع بازیگران تاپ گان ۲ پیوسته است.

پیتر کریگ،جاستین مارکس، کریستوفر مک‌کوری، اریک وارن سینگر نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را بر پایه شخصیت‌ها اثر جیم کش نوشته جک ایپس جونیور بر عهده داشته اند. 

پیتر کریگ و جاستین مارس نمایشنامه نویسان مطرح هالیوودی نگارش این نسخه از تاپ گان را بر عهده داشته و جوزف کوشینسکی کارگردانی این فیلم سراسر اکشن و جنگی را انجام خواهد داد.

براساس اعلام کمپانی «پارامونت پیکچرز» قرار بود اکران بین المللی فیلم سینمایی تاپ گان ۲ با نام فرعی «تک رو» از ۱۲ ماه ژولای سال ۲۰۱۹ آغاز شود اما با شیوع کرونا همه چیز برای این اثر عوض شود. گفتنی است به غیر از تام کروز تام کروز، مایلز تلر، وال کیلمر، جنیفر کانلی، گلن پاول، جان هم و اد هریس در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. 

جوزف کوشینسکی کارگردان فیلم، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس امریکایی ساخت این پروژه را بر عهده دارد، وی از سال ۱۹۹۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از جمله مهمترین آثار وی می‌توان به «ترون» و «فراموشی» اشاره کرد.   

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار هالیوود سینمای هالیوود اکران خود فیلم سینمایی تام کروز تاپ گان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ طرفداران فلسطین در مراسم آغاز به‌کار دانشگاه میشیگان

شماری از دانشجویان دانشگاه میشیگان آمریکا در حالی که پرچم‌های فلسطین را در دست داشتند علیه رژیم صهیونیستی شعار دادند.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • تام کروز از خلبانان ایرانی الهام گرفت
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • فیلم/ طرفداران فلسطین در مراسم آغاز به‌کار دانشگاه میشیگان
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی