Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسروی با بیان اینکه بالاترین معروف، حفظ نظام جمهوری اسلامی است، گفت: هم دولت، مجلس و قوه قضائیه باید به وظایف خود عمل کنند و دشمن شادکن نشوند؛ امروز ایران به قدرت بالایی رسیده است و ما تهدید هواپیمای ایرانی توسط آمریکا را بی پاسخ نمی گذاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی» شامگاه (شنبه 5 مرداد) در جمع نمازگزاران مسجد صدیقه طاهره(س) بیرجند اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از بالاترین واجبات خدا است؛ اگر این موضوع را فراموش کنیم شاهد خالی شدن مساجد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه اهمیت امر به معروف و نهی از منکر را باید درک کنیم، افزود: محدوده امر به معروف و نهی از منکر بسیار وسیع است و تمام مسائل کوچک و بزرگ زندگی ما را شامل می شود و روایات و آیات بسیاری در این زمینه وجود دارد و احکام، اخلاق، عقاید، مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را امر به معروف و نهی از منکر در بر می گیرد.

 

خسروی با اشاره به اینکه امروز مراعات مسائل بهداشتی برای مقابله با این ویروس منحوس یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر محسوب می شود، ادامه داد: امروز 6 ماه از شیوع این ویروس می گذرد و اگر رعایت نکنیم آمار فوتی ها همچنان بالا خواهد بود و ما باید بگوییم که حداقل ماسک را بزنند و برای مقابله با این ویروس تجمعات، عروسی ها، مراسمات عزا را برگزار نکنیم و ما در این زمینه مسئول هستیم.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با تاکید بر اینکه بالاترین معروفی که باید دنبال آن باشیم حفظ نظام جمهوری اسلامی است، افزود: هر کسی در حیطه اختیارات خودش باید رعایت کند و مردم ایران در این 40 سال در هیچ جا کم نگذاشتند و سرافراز هستند؛ ای کاش ما مسئولان هم پایبند عملی بودیم و مردم ایران اعتقاد بالایی به انقلاب و اسلام دارند و پای انقلاب و اسلام ایستاده اید و امیدواریم ما مسئولان هم به وظایف خود به خوبی عمل کنیم.

 

وی با بیان اینکه امروز می بینیم که قوه قضائیه با اجرای عدل علوی بین آقازاده و غیراقازاده فرقی نمی گذرد، گفت: امروز قوه قضائیه طعم عدالت قضایی را به مردم می چشاند و اگر این عدالت در همه جای دنیا پیاده شود قطعا همه جای دنیا به بهشت تبدیل می شود و امروز ما مسیر عدالت را به شکرانه خدا می بینیم و امیدواریم این عدالت هم در دولت و هم در مجلس تداوم یابد.

 

خسروی با توجه به اینکه در مجلس باید کارهای عمرانی انجام شود، افزود: امسال مقدمات یک طرح در دستور کار داریم تا به وضعیت معیشت مستضعفان و خانواده های شهدا رسیدگی کنیم.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در پایان بیان داشت: دشمن به دنبال یک فرصت برای نفوذ است و هم دولت، مجلس و قوه قضائیه باید به وظایف خود عمل کنند؛ امروز ایران به قدرت بالایی رسیده است و ما این کار تهدید کردن هواپیمای ایرانی توسط آمریکا را بی پاسخ نمی گذاریم.

 

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس قوه قضائیه عدالت امر به معروف و نهی از منکر قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با بیان اینکه عملیاتی کردن شعار سال جز با نظر کارشناسی و بهره مندی از صاحب نظران میسر نیست، افزود: بر این اساس بررسی جهات و جوانب مختلف برای مشارکت دادن مردم در تولید باید مدنظر دولتمردان قرار بگیرد تا توصیه ها و دغدغه های مقام رهبری برای گشایش های اقتصادی در کشور محقق شود.

بنابر روایت ایرنا، وی بهره مندی از نقطه نظرات صاحبان تولید و صنعت، توجه به نگرانی ها و مطالبات اقتصادی مردم و استفاده از دانشگاه ها و مجامع علمی و تحقیقاتی برای افزایش مشارکت مردم در تولید و به تبع آن افزایش ثروت را از جمله راهکارهای مهم برای تحقق شعار سال عنوان کرد.

آل هاشم با اشاره به توانمندی های ایران اسلامی در حوزه دفاعی و موشکی، یادآور شد: همچنان که با بهره گیری از جوانان متعهد و متخصص به دستاوردهای بسیار بزرگ همچون عملیات صادق دست یافتیم، در حوزه اقتصادی نیز باید چنین کرد.

خطیب جمعه تبریز به اعترضات اخیر دانشجویان در آمریکا و اروپا نیز اشاره و اظهار کرد: این خیزش ها به معنی دفاع از عقلانیت و انسانیت علیه شرارت های بی حد و حصر رژیم غاصب اسرائیل است و امروز این موضوع به مراکز علمی ایالات متحده کشیده شده است.

آل هاشم دستگیری و ضرب و شتم استادان و دانشجویان در آمریکا نشانه ای از بزدلی و رفتارهای متناقض مدعیان حقوق بشر دانست و ادامه داد: سران آمریکا و اسرئیل باید این واقعیت انکار ناپذیر را قبول کنند که نفرت عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در جهان گسترش می باید و مقابله با ظلم و ستم یک موضوع فطری در بشر است.

وی تحولات اخیر در آمریکا را نشانه ای آشکار از اضمحلال و نابودی صهیونیست ارزیابی کرد و گفت: تظاهرات ضد لیبرال دموکراسی در غرب به مرز بحران نزدیک شده و نظم ادعایی لیبرالیسم جهانی در حال فروپاشی است.

آل هاشم افزود: در حال حاضر جوانان آمریکا طرفدار فلسطین و دولتمردان حامی رژیم اسرائیل بیدار شده و هرگز از آرمان های ضد استعماری خود عدول نخواهند کرد و با گذشت زمان این موضوع بیش از برای فکار عمومی جهان شفاف تر خواهد شد.

امام جمعه تبریز به انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی نیز اشاره و اضافه کرد: این انتخابات در سه حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر در استان برگزار می شود که انتظار داریم مردم این حوزه ها با احساس مسئولیت بیشتر و با مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای حاضر شده و به نامزدهای مرد علاقه خود رای دهند.

آل هاشم مشارکت گسترده و بالا را ضامن برخوراری از مجلسی قوی دانست و یادآور شد: همه اقشار، گروه‌های مرجع و طیف های گوناگون سیاسی و اجتماعی باید مردم را به شرکت در انتخابات هفته آینده تشویق و ترغیب کنند.

وی از نامزدهای راه یافته به دور دوم خواست تا در جریان تبلیغات انتخاباتی مسایل اخلاقی را به دقت رعایت کنند و از تخریب یکدیگر به شدت پرهیز کنند، چون چنین برخوردها و رفتارهایی زیبنده نظام اسلامی نیست.

آل هاشم توطئه ها و ترفندهای رسانه ای دشمنان برای ایچاد فاصله بین مردم و حکومت را مورد اشاره قرار داد و گفت: آنها با انواع روش ها به دنبال بازسازی اغتشاش و آشوب های مختلف در کشور هستند که هوشیاری و بصیرت مردم در این زمینه لا6زم و ضروری است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902518

دیگر خبرها

  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • نیروی دریایی آمریکا چند هواپیما و از چه انواعی در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی
  • محکومیت صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان | جزئیات حکم
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند