Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@09:24:00 GMT

دبیران ۲ کمیته در خانه مطبوعات مازندران مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۹۹۶۷

دبیران ۲ کمیته در خانه مطبوعات مازندران مشخص شدند

علی یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر از انتخاب نماینده جدید منطقه دو و دبیر کمیته خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری خانه مطبوعات مازندران خبر داد وافزود: مجتبی ابراهیمی کوچکسرایی به عنوان نماینده جدید منطقه دو شامل شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ و حسین قربانی عضو پیشین هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران به عنوان دبیر کمیته خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با آرزوی توفیق برای منتصبان جدید همچنین از انتخاب دبیران و اعضای کمیته‌های منطقه پنج شامل شهرستان‌های محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، تنکابن، عباس آباد و رامسر خبر داد و یادآور شد: دبیران و اعضای کمیته‌های سایر مناطق نیز به زودی انتخاب و معرفی می‌شوند.

سخنگوی خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اعطای احکام اعضای کمیته‌های منطقه پنج اظهار کرد: معارفه رابطین و دبیران کمیته‌های منطقه‌ای با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران در شهرستان‌های مختلف استان از روزهای آینده در دفاتر فرمانداران برگزار می‌شود.

یوسفی همچنین خاطرنشان کرد: پس از انتخاب و معارفه دبیران و اعضای کمیته‌های مناطق خانه مطبوعات مازندران، جلسه‌ای با حضور تمامی نمایندگان، رابطین و دبیران کمیته‌های استانی و منطقه‌ای به منظور ارائه برنامه و هماهنگی‌های بیشتر در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی در پایان بیان داشت: مراسمات هفته رسانه نیز با توجه به شرایط کرونایی این روزهای استان به زودی اعلام می‌شود.

گفتنی است علیرضا نوری هفته گذشته به عنوان دبیر کمیته خبرگزاری‌های خانه مطبوعات مازندران منصوب شده بود که دو روز پس از صدور حکم از این سمت انصراف داد

کد خبر 4983217

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه مطبوعات مازندران علی یوسفی ساری ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ازدواج بیرجند مسکن مجلس شورای اسلامی خانه مطبوعات مازندران اعضای کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد

حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنامه این حزب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:  در مرحله اول انتخابات در لحظات پایانی روز تبلیغات انتخابات لیستی به عنوان دلسوزان انقلاب ارائه دادیم که این اقدام برای آن بود که لیست ائتلاف لیست جامعی نیست و خودمان به عنوان جمعیتی مستقل  می توانیم لیستی ارائه دهیم.

وی درباره لیست مستقل این جمعیت برای دور دوم انتخابات گفت: از آن لیست  ۵ نفر در دور اول به مجلس رفتند و ۱۰ نفر در دور دوم حضور دارند و از لیست‌های دیگر ۶ نفر را انتخاب کردیم و ۱۶ نفر نهایی لیست خودمان را برای دور دوم انتخابات با عنوان جریان وفاق انتخاب کردیم.  

بوربور عنوان کرد: لیست این افراد قطعی شده و تمام موضوعات برای تبلیغات هم نهایی شده است.  

وی تاکید کرد: برای تکمیل لیست افراد حاضر شدند و درخواست هایی برای حضور در لیست نهایی داشتند . با کارشناسی‌هایی که انجام دادیم این لیست ۱۶ نفره را نهایی کردیم.

وی افزود: قواعد و قوانین ما آن بوده که کسانی که مردم به آن‌ها رای بالاتری داندند به احترم این رای در لیست قرار دادیم و ۶ نفر باقی مانده هم بر اساس نیاز کمیسیون‌ها و تخصص و تجربه آن‌ها انتخاب شده اند.  ۱۰ نفر، اما جز افرادی هستند که در لیست دلسوزان انقلااب در دور اول حاضر بودند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی افزود: ما اعتقاد داریم که بالای دو سوم این ۱۶ نفر رای خواهند آورد.

وی درباره مشارکت مردم در دور دوم انتخابات گفت: ۴۵ نفر باید برای مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند و برای همین مردم کار آسان تری را نسبت به دور اول انتخاب از میان چندین هزار نفر دارند.

وی اظهار کرد: در تهران ۱۶ نفر باید انتخاب شوند. که اهمیت زیادی دارد. چرا که اصولا نماینده‌های تهران در مجلس بسیار مهم و تاثیرگذار هستند و این تاثیرگذاری باعث می‌شود که در تهران مردم از لیست‌ها و افرادی که می شناسند برای انتخاب نهایی خود استفاده کنند. البته ما سعی کردیم بدون در نظر گرفتن جریاناتی که مربوط به لیست‌های متفاوت است ۱۰ نفر از لیست دلسوزان خود انتخاب کنیم و ۶ نفر هم بر اساس نیاز کمیسیون‌های مجلس و رای آوری احتمالی آن‌ها قرار داددیم تا به رای مردم هم احترام گذاشته باشیم.

با اعلام حبیب الله بوربور اسامی لیست ۱۶ نفره  جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به عنوان فهرست وفاق به شرح زیر است.  

۱. احمد نادری ۲. ابراهیم عزیزی ۳. سمیه رفیعی ۴. ابوالفضل ظهره وند ۵. حسین نجابت ۶. عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی ۷. زهره سادات لاجوردی ۸. زینب قمصری ۹. علیرضا سلیمی ۱۰. محمد حسین حسین زاده بحرینی ۱۱. حسن خجسته باقر زاده ۱۲. مهدی عسگری ۱۳. مجتبی زارعی ۱۴. علی اصغر پور محمدی  ۱۵. سید نظام الدین موسوی ۱۶. مجتبی رحماندوست 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند