Web Analytics Made Easy - Statcounter

درج اخبار و گزارش هایی از بازگشایی باغ های آبشار یاسوج باعث مطرح شدن این مساله در نشست ستاد مقابله با کرونای استان و اتخاذ تصمیم از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای تعطیلی این باغ ها شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ عصر روز گذشته خبری مبنی بر بازگشایی و جابه‌جایی بتن های ورودی آبشار یاسوج توسط افراد ناشناس در ایام کرونا توسط این پایگاه خبری منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش به خطرات بازگشایی باغات آبشار یاسوج که سبب ایجاد تجمع و همچنین رفت و آمد مسافران بومی و خارج از استان همچنین برگزاری دورهمی و عرضه قلیان می‌شود، پرداخته بود.

دادستان مرکز استان در گفتگو با صبح زاگرس از برخورد قاطع با افرادی که قوانین کرونا را نادیده گرفته خبر داد و بیان کرد: با افرادی که اقدام به بازگشایی غیرقانونی جاده دسترسی به آبشار یاسوج کرده‌اند برخورد قانونی می‌شود.

وی به بستن دوباره جاده دسترسی این منطقه گردشگری توسط نهادهای مربوطه اشاره کرد و گفت: شهرداری یاسوج در صورت مشاهده بازگشایی جاده دسترسی آبشار این شهر به بستن آن مبادرت کند.

در همین رابطه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا  با اشاره به سرعت و روند افزایشی کرونا در بویراحمد گفت: موضوع نگران‌کننده در بویراحمد سرعت و روند افزایشی این بیماری است که اگر با این سرعت جلو برود کار سخت می‌شود.

وی در خصوص فعالیت تالارها و باغات در آبشار یاسوج در واکنش به خبر صبح زاگرس در ادامه تاکید کرد: به‌دنبال اقدام مقابله‌ای نیستیم، باید کار مشارکتی فرهنگی داشته باشیم این کار مقابله‌ای فقط در شرایط اضطرار است و راهی نمی‌ماند، برخورد مقابله‌ای آخر خط است و خواست ما نیست مگر اینکه مجبور شویم چاره‌ای جز بستن مکانی مثل آبشار نداریم همه باغ و تالارها در آبشار باید بسته شود تبعیضی نباید باشد باید اعمال شود و در جلسه مصوب شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آبشار یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه

نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی پس از تصمیم کابینه برای تعطیلی تلویزیون الجزیره در سرزمین‌های اشغالی، به دفاتر این شبکه یورش بردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، تلویزیون الجزیره پس از تصمیم دولت رژیم صهیونیستی مبنی بر تعطیلی این شبکه دیگر از سرزمین‌های اشغالی پخش نمی‌شود.

وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی از یورش پلیس این رژیم به دفاتر الجزیره در شهر قدس خبر داده و نیروهای اسرائیلی در حال ضبط وسایل آنها هستند.

 

.

 

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل امروز یکشنبه به نقل از دفتر نخست وزیر این رژیم گزارش داد که کابینه وزیران رژیم اسرائیل با بسته شدن شبکه الجزیره در فلسطین اشغالی موافقت کرده است.

لحظاتی بعد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل در پیام ویدیویی گفت که به ریاست او در جلسه وزیران، حکومت متبوع او با اجماع به بسته شدن شبکه الجزیره در اراضی اشغالی فلسطین رای داده است.

رژیم اسرائیل، شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست

یک انجمن مطبوعاتی آمریکا تعطیلی الجزیره در اسرائیل را روزی سیاه برای رسانه توصیف کرد.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود که نماینده رسانه‌های خارجی در سرزمین‌های اشغالی، کرانه باختری و غزه است، تصمیم دولت رژیم صهیونیستی برای تعطیلی شبکه خبری الجزیره در اسرائیل را محکوم کرد.

این انجمن ضمن تاکید بر اینکه چنین مساله‌ای باید باعث نگرانی تمامی حامیان رسانه آزاد شود، افزود: این یک روز سیاه برای رسانه است. این یک روز سیاه برای دموکراسی است.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعطیلی تمرین استقلال با تصمیم کادر فنی
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود