Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در این روز‌های بحرانی، کادر بهداشت استان یزد در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند و به خوبی توانسته اند وظیفه خود را انجام دهند.

او افزود: از ابتدای همه گیری کرونا، ۱۱ نفر از پزشکان، ۱۳ نفر از مراقبان سلامت، سه نفر از نیرو‌های بهداشت محیط، چهار تن از بهورزان شاغل در حوزه بهداشت استان به این بیماری مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: یک نفر از نیرو‌های ازمایشگاه، یک نفر از کارشناسان تغذیه و شش نفر از نیرو‌های پشتیبانی بهداشتی به کرونا ویروس مبتلا شده اند.

دکتر سلمانی با اشاره به فعالیت حوزه بهداشت در همه گیری کووید ۱۹ خاطر نشان کرد: پرسنل بهداشتی با شناسایی افراد علامت دار و پایش و پیگیری آن‌ها تا حد امکان از گسترش و انتشار این بیماری در جامعه جلوگیری می‌کنند و اگر فعالیت‌های تیم‌های واکنش سریع بهداشتی در شناسایی بیماران سرپایی و غربالگری خانواده‌های افراد بستری نبود، مطمئنا با شرایط بدتری مواجه بودیم.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دستورالعمل های بهداشتی علوم پزشکی یزد نفر از نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت