Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد در سال ۶۷ و قدردانی از تلاش‌های کادر درمان استان برای مقابله با شیوع کرونا اظهار داشت: با تلاش‌ها و همکاری‌های مردم، از هفته گذشته روند ثابتی را در ابتلاء به کرونا سپری می‌کنیم اما این وضعیت شکننده است و اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنیم باز هم شاهد افزایش موارد ابتلاء خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بزرگ‌ترین تأثیر و نقش برای کنترل شیوع کرونا در اختیار مردم است که می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی نقش مهم خود برای مقابله با کرونا را ایفا کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر روزهای سختی را برای مقابله با کرونا سپری کرده و عزیزان زیادی را از دست دادیم، افزود: تنها وسیله و داروی بیماری کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک است که با این روش می‌توان کرونا را مدیریت کرده و از وضعیت قرمز خارج شویم.

گراوند با قدردانی از تیم‌های نظارت و بازرسی در استان تاکید کرد: دستگاه‌های تخصصی به وظیفه ذاتی خود برای نظارت بر اماکن و اصناف عمل کنند چرا که هر گونه قصور و سهل انگاری در این زمینه هزینه‌های زیادی برای جامعه دارد، لذا اغماض برای برخورد با موارد تخلف جایز نیست.

وی با اشاره به تشکیل کمیته نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی بر دائمی شدن این کمیته و برگزاری منظم جلسات هفتگی آن تاکید کرد.

استاندار بوشهر خطاب به فرمانداران استان گفت: اگر بانک‌ها، ادارات و مراکز پیشخوان خدمات دولتی و سایر مراکز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند پلمپ شوند و عواقب عدم رعایت پروتکل‌ها با مسئولان دستگاه‌های اجرایی است، چرا که سلامت و آرامش مردم برای ما در اولویت است.

گراوند در مورد فعالیت میادین میوه و تره بار و بازار ماهی فروشان تصریح کرد: اگر صاحبان مشاغل در میادین میوه و تره بار و بازار ماهی فروشان در استان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند فرمانداران موظفند با همکاری دستگاه قضائی نسبت به پلمپ این اصناف اقدام کنند.

وی در مورد برگزاری آئین‌های ویژه ماه محرم در استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط و ویژگی‌های آئین‌های محرم در بوشهر که در محیط‌های سربسته انجام می‌شود یک کارگروه با مسئولیت معاون سیاسی استاندار و حضور ادارات اوقاف، تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی، راهکارهای لازم برای شیوه برگزاری آئین‌های محرم در بوشهر را بررسی و پیشنهاد دهند.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به شرایط استان در مورد شیوع کرونا، محدودیت‌های کرونایی در استان این هفته هم تمدید می‌شود.

کد خبر 4983234

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استاندار بوشهر عبدالکریم گراوند دعای عرفه ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ازدواج بیرجند مسکن مجلس شورای اسلامی پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد

سید عباس حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات فوتبال گل کوچک بر پایه هواداری از تیم‌های لیگ برتری در سه فاز شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که فاز شهرستانی در ۴۴۸ شهرستان، در فاز استانی در ۲ منطقه آزاد و ۳۱ استان و فاز کشوری به صورت متمرکز در یک استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مکان‌های عمومی مانند میادین شهری، پارک‌ها و فضاهای باز عمومی می‌توانند برای برگزاری مسابقات فوتبال گل کوچک تدارک شده است.

مسؤول کمیته فوتبال خیابانی استان مرکزی بیان کرد: ثبت نام از طریق سامانه رویداد فدراسیون ورزش‌های همگانی به آدرس Events.isfaf.ir تا ۳۱ اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

مسؤول امور استان‌های فوتبال خیابانی کشور گفت: مسابقات فوتبال گل کوچک در رده سنی ۱۸ سال به بالا ویژه دختران و پسران برگزار می‌شود.

حسینی تاکید کرد: هدف از برگزاری مسابقات گل کوچک خیابانی را عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش عدالت اجتماعی، نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در بین محالت کشور، ایجاد فرصت مشارکت حداکثری برای شهروندان در رویداد گل کوچک و ارتقای سطح سالمت، نشاط و شادابی آنان، تشویق و ترغیب شهروندان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی و غنی سازی اوقات فراغت آنان، ترویج فرهنگ رقابت جوانمردانه، سالم و سازنده مبتنی بر توسعه پایدار، همچنین توجه به گسترش ورزش همگانی در مناطق کم برخوردار و توسعه فرهنگ هواداری است.

کد خبر 6087014

دیگر خبرها

  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد