Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ بهرام امیری معاون سابق باشگاه استقلال که از وضعیت مدیریتی فوتبال کشور بی‌خبر نیست، اعتقاد دارد هیچ مدیری به استقلال نیامده تا تعمداً این تیم را به دردسر بیندازد!

امیری مشکل را در فقدان تخصص این مدیران می‌داند و تاکید می‌کند استقلال در حال حاضر باید تمرکز خود را روی تسویه بدهی‌هایش بگذارد تا پنجره نقل و انتقالات این تیم باز شود و بعد از آن به دنبال تمدید قرارداد بازیکنان فعلی این تیم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد حداقل هشت بازیکن استقلال در پایان فصل جاری تمام می‌شود که چهار نفر از آن‌ها بازیکنان کلیدی تیم هستند و این یعنی این که مدیران جدید باشگاه به دردسر بزرگی افتاده‌اند. عجیب است که مدیران گذشته باشگاه دلشان نمی‌خواهند همه چیز را به هم بریزند اما وقتی می‌روند، کوهی از مشکلات بر جا می‌ماند! آیا بازیکنی که در فصل جاری هنوز ۴۰ درصد از قراردادش را نگرفته، با استقلال برای فصل بعد تمدید می‌کند؟

بیشتر بخوانید: روشن: نیمکت استقلال سبک است و باید وزن بگیرد

این سوالی است که باید از مدیران جدید یا قدیم استقلال پرسیده شود! نظر بهرام امیری در مورد عملکرد خودش در زمانی که در باشگاه استقلال حضور داشت، این است؛ «من یک ریال به بدهی‌های باشگاه اضافه نکردم.»

منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه استقلال بازیکنان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان

به گزارش "ورزش سه"، درخشش فاتی در ترکیب بارسلونا باعث شده بود که بسیاری از مدیران این باشگاه به ظهور یک لیونل مسی جدید در ترکیب این تیم امیدوار باشند و حتی پس از جدایی این ستاره آرژانتینی شماره پیراهن او را به این بازیکن اهدا کردند.

با وجود درخششی که این بازیکن جوان در ترکیب بارسا داشت اما شرایط مطابق انتظار او و هواداران این تیم و مدیران باشگاه پیش نرفت و مصدومیت‌های متوالی و طولانی مدت باعث شد که او از دوران اوجش فاصله بگیرد و نتواند توانایی‌هایش را در این تیم به نمایش بگذارد.

این شرایط باعث شد که فاتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته به صورت قرضی راهی برایتون شود اما حضور او در این تیم و لیگ برتر انگلیس هم موفقیت‌آمیز نبود و گفته شده است که مدیران بارسا هم دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد.

حالا روزنامه اسپرت خبر داده است که بارسا امیدوار است بتواند این بازیکن و همچنین کلمنت لنگله را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به لیگ عربستان منتقل کند و در حال تلاش برای پیدا کردن باشگاهی است که مشتاق جذب این دو بازیکن باشد تا بتواند از پول فروش آنها برای جذب بازیکنان مد نظرش استفاده کند.

دیگر خبرها

  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • دردسر بزرگ برای اسرائیل؛ کمین های جدید و پشیرفته حماس | ویدئو
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس