Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@04:18:32 GMT

برخورد قاطع با برگزارکنندگان مراسم‌های عزا و شادی

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۰۴۹۹

برخورد قاطع با برگزارکنندگان مراسم‌های عزا و شادی

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده آخرین وضعیت بیماری کرونا را در این شهرستان تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورمحمد نعمتی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان لنده گفت:با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در شهرستان لنده به خصوص شهرستان ها و استان های همجوار انتظار می رود که بحث پوشیدن ماسک وحفاظت فردی و ورود و خروج به استان و شهرستان ها کمتر شود تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان افزایش بیماران مبتلا به کرونا به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی متاسفانه در حال افزایش روزانه هستیم که انتظار داریم شهروندان در بحث رعایت مسائل به خصوص حفاظت فردی ما را یاری کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد: بحث تجمعات در مراسمات عروسی و عزاداری ها یکی از مهمترین چالش های اساسی است که باید شهروندان تا جایی که امکان پذیر است رعایت کنند و با کمترین تعداد ممکن برگزار شود و در صورت تجمعات زیاد بدون شک با همکاری نیروی انتظامی برخورد خواهد شد.

وی در ادامه تاکیدکرد: انتظار داریم شهروندان نسبت به حقوق همدیگر احترام قائل شوند و با پوشیدن ماسک از شیوع بیش از پیش این بیماری جلوگیری کنند و ما را در قطع زنجیره این بیماری یاری کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد

ایسنا/خوزستان رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به پیش‌بینی افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی تردد در محورهای استان در تعطیلات پیش رو، بر لزوم رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.

سرهنگ سعید رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به آغاز بارندگی در محورهای کوهستانی مانند تاراز، اندیکا و ایذه رانندگانی که در این مسیرها تردد دارند توجه کنند احتمال وقوع سیلاب در مسیل‌ها و ریزش کوه در این محورها وجود دارد و باید مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و شب تردد نداشته باشند.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آخر هفته، حجم ترددها در حال افزایش است و روز شنبه هم تعطیل است و در چنین تعطیلاتی، ترددها ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: همیشه بیشترین کشته های تصادفات در حوادثی است که در روزهای پنجشنبه و جمعه رخ می‌دهد و بنابراین از رانندگان می‌خواهیم با رعایت سرعت ممطئنه، توجه به جلو و پرهیز از عجله و شتاب بی مورد رانندگی کنند.

رحیمی بیان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر زمان جمع‌آوری محصول کشاورزان است، تصادفات بسیار زیادی مربوط به صنف کشاورزان که اغلب موتورسوار هستند رخ می‌دهد. دو روز پیش در حوادث ترافیکی خوزستان ۱۱ کشته داشتیم که بخش اعظمی از این کشته ها خدمات کشاورزی و مربوط به صنف برداشت محصولات کشاورزی بوده است و این مساله ضرورت آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی توسط متولیان امر به کشاورزان و کسانی که برداشت محصول را انجام می‌دهند را نشان می دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر