Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@16:14:03 GMT

پایان عملیات جست‌وجو برای یافتن سها رضانژاد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۰۸۳۴

پایان عملیات جست‌وجو برای یافتن سها رضانژاد

به گزارش تابناک، ابراهیم قدمنان در گفت‌وگو با تسنیم درباره روند عملیات جست‌وجو برای یافتن " سها رضانژاد" اظهارداشت: نیروهای عملیاتی از همان زمانی که خبر گم شدن این فرد اعلام شد در منطقه حضور پیدا کردند و تمام توان خود را به کار گرفتند اما اثری به دست نیامد.

وی گفت: حدود 12 روز نیروهای در منطقه حضور داشتند و مشغول جست‌وجو بودند و هیچ اثری یافت نشد برای همین کار بر روی گزینه‌های مختلف ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای تأمین شهرستان کردکوی افزود: برای عملیات جست‌وجو از کوهنوردان، صخره‌نوردان، آفرودسواران و نیروهای محلی کمک گرفته شد و حتی منطقه با تجهیزاتی مانند هلی شات و سگ‌های جسدیاب بررسی شد.

بیشتر بخوانید
گلستان|‌ آخرین وضعیت "دختر گمشده" در جهان‌نما/ هیچ سرنخی پیدا نشد/ پیگیری پرونده تحت عنوان "مفقودی"

گلستان|جستجوهای تخصصی و میدانی پلیس در منطقه جهان‌نما/ اثری از دختر گمشده نیست

جستجوی بی‌نتیجه برای یافتن دختر کوهنورد گمشده در جهان‌نما پس از 10 روز / بسیج 170 نفری هم نتیجه نداد

وی ادامه داد: دو سه نقطه دیگر هم در منطقه بود که با کمک یک گروه تخصصی و خبره بازبینی شد اما اثری یافت نشد و به همین خاطر عملیات جست‌وجو متوقف شده اما نیروهای امنیتی در حال پیگیری موضوع هستند.

قدمنان با بیان اینکه لیدر این گروه طبیعت‌گردی به رغم مخالفت فرمانداری تعدادی از افراد را به منطقه جهان‌نما برده است، گفت: از اعضای گروه و لیدرهای آنان بازجویی شده، با مردم روستاهای اطراف هم صحبت شده و حتی کسانی که آن روز در منطقه بودند شناسایی شده و با آنها نیز گفت‌وگو شده است اما تا کنون خبر تازه‌ای به دست نیامده است.

حدود 16 روز از مفقود شدن سها رضانژاد، دختر 27 ساله کرجی که همراه یک تور گردشگری به منطقه جهان‌نمای شهرستان کردکوی رفته بود، می‌گذرد. با اینکه این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشته و فرمانداری کردکوی نیز مخالفت خود را برای حضور این گروه در منطقه اعلام کرده بود، لیدرهای این گروه طبیعت‌گردی بدون مجوز و از طریق خودروهای بومیان خود را به مناطق جنگلی رساندند و پس از آن پیاده به منطقه‌ای خطرناک که دارای دره‌ها و پرتگاه‌های زیاد است، رفتند و در آنجا اتراق کردند. صبح روز جمعه حوالی ساعت 8 و 30 دقیقه یکی از اعضای گروه از چادرش خارج شد و هرگز بازنگشت و جست‌وجوها نیز برای یافتن اثری از وی بی‌نتیجه مانده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد بذرپاش علی کامیار وام حمایتی مستاجران بهروز بوچانی سها رضانژاد کردکوی جهان نما عملیات نجات مهرداد بذرپاش علی کامیار وام حمایتی مستاجران بهروز بوچانی عملیات جست وجو برای یافتن جهان نما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه خبری المیادین اعلام کرد که به نسخه‌ای از نامه ارسالی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به گروه‌های فلسطینی دست پیدا کرده است.

بر این اساس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در نامه خود به گروه‌های فلسطینی تاکید کرد: جنبش حماس رایزنی‌ها را پیرامون آنچه در دو روز گذشته برای تحقق اهداف و خواسته‌های مشروع ملت ما انجام شد، با روحیه مثبت تکمیل خواهد کرد و به پایان خواهد رساند.

در ادامه این نامه آمده است: هیأت جنبش حماس پس از یک دور گفت‌وگو و رایزنی جدی و رد و بدل‌کردن نظرات پیرامون توافق پیشنهادی اخیر، قاهره را ترک می‌کند.

گفتنی است کمی پیش‌تر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس در قاهره پایان یافته است.

جنبش حماس در این بیانیه اعلام کرد: کمی پیش‌تر دور کنونی گفت‌وگوها در قاهره پایان یافت. هیأت جنبش حماس امشب قاهره را برای مشورت با سران این جنبش ترک خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: هیأت جنبش حماس پاسخ این جنبش را به برادران میانجیگر مصری و قطری ارائه داد و گفت‌وگوهایی عمیق و جدی را با آنان به انجام رساند.

کد خبر 6097628

دیگر خبرها

  • پایان عملیات بازپیرایی بوستان شهری کوچه بیوک در یزد
  • «مدرسه در دست بچه‌ها» اثری خودانگیخته است
  • ۲۱ عملیات جستجو برای یافتن جسد کودک غرق شده در خرسان انجام شد
  • ویتامین B روی عصبانیت چه اثری دارد؟
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌ بس
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • عزم جهانی برای پایان دادن به استفاده از زغال‌سنگ
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد