Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: ماموران پلیس اقتصادی حین رصد فضای مجازی با یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به فروش موتورسیکلت‌های قاچاق می‌کرد مواجه شده و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی البرز گفت: ماموران در تحقیقات اولیه خود ابتدا گرداننده این صفحه را شناسایی کرده و با بررسی فعالیت‌های وی برای ماموران محرز شد که نامبرده با ایجاد صفحه اینستاگرامی و کانال تلگرامی اقدام به فروش موتور سیکلت‌های سنگین قاچاق می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بلافاصله ماموران با شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شده و ضمن دستگیری نامبرده، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از آن جا کشف کردند.

سردار محمدیان گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده به فروش ۴ موتورسیکلت دیگر در سطح استان البرز اعتراف کرد که محل نگهداری همه آن‌ها شناسایی و توسط ماموران توقیف شدند.

او با بیان این که در مجموع ۵ موتورسیکلت کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد، افزود: ارزش موتورسیکلت‌های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: قاچاق کالا تاثیر مستقیم با تعطیلی صنعت و بیکاری جوانان دارد و پلیس همه تلاش خود را برای مبارزه با این موضوع به کار بسته است.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا مبارزه با قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی

به گزارش خبرآنلاین از فارس، به دنبال انتشار یک ویدئو در فضای مجازی مبنی‌بر استفاده از یک دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس جهت تولید محتوای زرد توسط یک بلاگر در شیراز، موضوع را از رئیس مرکز اورژانس فارس پیگیری شد.

به گزارش فارس، محمدجواد مرادیان با اشاره به اینکه این ویدئو مربوط به یک ماه پیش است، گفت: هرگونه استفاده تبلیغاتی یا رسانه‌ای از آمبولانس منوط به اخذ یکسری مجوز از نهادهای مربوط است که در این ویدئو این مجوزها اخذ نشده است.

وی اضافه کرد: بررسی‌ها در حال انجام است که اگر تکنسین‌های ما با بلاگر همکاری کرده باشند توبیخ می‌شوند و اگر این ویدئو بدون هماهنگی انجام شده باشد از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903149

دیگر خبرها

  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • کامنت سردار آزمون برای ماشاریپوف؛ چه پاسی داد مرادمند!
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز