Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قم، حسن صبوری با اشاره به آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن استان ، افزود: طبق برنامه ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی چهار هزار واحد برای ساخت اقدام ملی در مرحله اول در برنامه استان قم پیش‌بینی‌ شده‌است که از این تعداد ۲ هزار و ۱۵۵ نفر تایید اولیه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از این تعداد، یک هزار و ۸۷۵ نفر در شهر قم با ارسال پیامک به بنیاد مسکن استان مراجعه کرده و پس از بررسی یک هزار و ۵۰۰ نفر از آن‌ها تایید نهایی شده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع یک هزار و ۵۰۰ نفر تایید شده نهایی، برای ۶۲۴ نفر افتتاح حساب انجام‌شده است و این دسته از افراد پس از دریافت پیامک افتتاح حساب باید ۶۰۰ میلیون ریال واریز نمایند.

به گفته صبوری، بر اساس مصوبه شورای تامین مسکن متقاضیان ۲ هفته کاری فرصت دارند مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال و پس از گذشت یک ماه مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال باقیمانده را واریز نمایند.

وی با اشاره به این‌که تاکنون ۸۵ نفر نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: سرعت و پیشرفت پروژه به واریز وجه متقاضیان بستگی دارد و چنانچه افراد تا ۲ هفته کاری نسبت به واریز وجه اقدام نکنند طبق دستورالعمل طرح اقدام ملی مسکن، حذف می‌شوند.

وی در خصوص وضعیت معترضین به نتایج مرحله اول(پردیسان/ قم)، بیان کرد: پالایش این دسته از افراد به‌زودی انجام خواهد شد و بابت ادامه حضورشان در این طرح در صورت احراز صلاحیت و تایید، نگران نباشند.

در طرح اقدام ملی در مجموع در شهرک پردیسان قم، ۳۹ قطعه زمین برای تولید چهار هزار واحد مسکونی، در شهر جعفریه یک قطعه زمین برای تولید ۱۶۷ واحد، در شهر دستجرد یک قطعه زمین برای تولید ۲۹ واحد، در شهر قنوات یک قطعه زمین برای تولید ۱۳۵ واحد و در شهر کهک یک قطعه زمین برای احداث ۶۹ واحد مسکونی اختصاص‌یافته است.

برچسب‌ها طرح ملی اقدام مسکن قم وزارت راه و شهرسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح ملی اقدام مسکن قم وزارت راه و شهرسازی طرح ملی اقدام مسکن قم وزارت راه و شهرسازی یک قطعه زمین طرح اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان

طباطبایی  در شصت و ششمین جلسه شورای مسکن استان سمنان، درباره ساماندهی بخش ناایمن مسکن مهر سمنان در قطعه‌های ۲۳ و ۲۴ این شهر، گفت: از ۳۳۶ واحد قطع‌های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان، تاکنون ۲۵۳ واحد به راه و شهرسازی استان معرفی و ۲۳۷ واحد تخلیه شده است.

وی یادآور شد: عملیات ۲۱۴ واحد ویلایی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان با میانگین پیشرفت فیزیکی ۱۶ درصد در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه قرارداد ساخت ۱۱۲ واحد باقی‌مانده قطعات ۲۳ و ۲۴ با پیمانکار منعقد شده است و به‌زودی عملیات ساخت آن آغاز می‌شود، گفت: مالکان در این قطعه‌ها همکاری لازم را برای پیشبرد هدفگذاری دولت داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن