Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سیدمحمود احمدی معاون فناوری اطلاعات بانک تجارت با بیان اینکه بانک تجارت اهمیت ویژه‌ای برای ایران کیش قائل است گفت: در یکی دو سال اخیر شاهد بهبود وضعیت و ارائه خدمات و سرویس‌های این شرکت بودیم که امیدواریم با حضور هیئت مدیره جدید این مسیر تداوم یابد. من نیز در معاونت فناوری این بانک تمام تلاشم را برای هر چه پررنگ‌تر کردن نقش شرکت و خدمات بیشتر به مردم انجام خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: واقعیت این است که بخش فناوری و شرکت‌های تابعه بانک تجارت در یک هم افزایی و داد و ستد با یکدیگر می‌توانند اتفاقات بزرگ‌تری را رقم بزنند. یکی از نمونه‌های آن کار خیلی خوب بین بانک و ایران کیش در ETF بود. مسئولیت کار برعهده ایران کیش بود که فوق العاده خوب درخشیدند و جایگاه ما در کنار بالاترین بانک‌ها قرار گرفت و بسیار فراتر از حد انتظارمان ظاهر شدیم. این نشان داد اگر هم افزایی باشد می‌توانیم جایگاه و شأن بانک تجارت را به عموم مردم نشان دهیم.

احمدی گفت: کیف پول، kyc و شناسایی مشتریان و پروژه‌هایی دیگر در فضای کرونا و ویروسی کشور که تاکید بر حضور و استفاده از بسترهای الکترونیکی و زیر ساخت‌های الکترونیکی دارد، از پروژه‌هایی است که با ایران کیش با جدیت دنبال می‌کنیم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4983119

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران کیش بانک تجارت فناوری اطلاعات گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی ایران خودرو سایپا گروه صنعتی ایران خودرو بیمه بانک قرض الحسنه مهر ایران خودروسازان کسب و کار سرمایه گذاری بورس قیمت خودرو قیمت دلار ضدعفونی بانک تجارت ایران کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد