Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا ترجیح می‌دهد هموطنش جانشین کیکه ستین در این تیم شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از دست رفتن قهرمانی لالیگا از دستان بارسلونا ، آنهم در حالی که آبی‌واناری‌ها در آغاز از سرگیری این مسابقات در دوران پساکرونا دو امتیاز جلوتر از رئال مادرید بودند اما در ادامه با از دست دادن امتیازهایی قهرمانی این رقابت‌ها را به رقیب دیرینه خود یعنی رئال مادرید واگذار کردند، جایگاه کیکه ستین در این تیم را متزلزل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود بازی برگشت بارسا با ناپولی در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آخرین حضور این سرمربی اسپانیایی روی نیمکت کاتالان‌هاست.

نشریه انگلیسی «سان» حالا گزارش می‌دهد که لیونل مسی تمایل به قطع همکاری باشگاه با کیکه ستین دارد و ترجیح می‌دهد هموطنش یعنی مارچلو بیلسا هدایت آبی‌واناری‌ها را برعهده بگیرد. این سرمربی آرژانتینی که قراردادش با لیدزیونایتد در پایان ما جاری میلادی به پایان می‌رسد، این فصل موفق شد لیدزیونایتد را به عنوان قهرمانی لیگ دسته اول انگلیس موسوم به چمپیونشیپ برساند و پس از ۱۶ سال این تیم را به لیگ برتر انگلیس بازگرداند.

بیلسای ۶۵ ساله که در سال ۲۰۱۸ هدایت لیدزیونایتد را برعهده گرفت، در همان فصل اول حضورش در این تیم نزدیک بود این تیم را به لیگ برتر بازگرداند، اما تیمش نتوانست در مرحله پلی‌آف صعود به لیگ برتر موفق عمل کند تا در نهایت بازگشت این تیم به سطح اول فوتبال انگلیس یکسال به تعویق بیفتد، اتفاقی که در پایان این فصل رقم خورد.مسی در حالی از حضور بیلسا روی نیمکت بارسلونا استقبال کرده که مالک باشگاه لیدزیونایتد خواهان حفظ این سرمربی آرژانتینی شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست

سرمربی بارسلونا پس از برتری تیمش مقابل والنسیا در رقابت‌های لالیگا از مهاجم لهستانی‌اش تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در آخرین بازی از هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا موفق شدند والنسیا را با نتیجه 4 بر 2 از پیش رو بردارند و رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها را از جیرونا پس بگیرند، گفت: عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم، اما اشتباهات فردی برای‌مان گران تمام شد. روی توپ‌های دوم خوب نبودیم. در نهایت به این دلیل بازی را بردیم چون از ضربات شروع مجدد نهایت استفاده را بردیم. واضح است که برای فصل آینده همه ما باید پیشرفت کنیم.

وی درباره شایعات مطرح شده حول آینده حرفه‌ای مهاجم لهستانی‌اش اظهار داشت: در مورد آینده حرفه‌ای هیچ یک از بازیکنانم صحبت نخواهم کرد. از نحوه کار و تمرین کردن لواندوفسکی خیلی راضی هستم. او در تیم ما یک الگوست و به همین خاطر است که در بازی امروز موفق شد هت‌تریک کند.

سرمربی بارسلونا درباره زننده گل اول تیمش در این بازی خاطرنشان کرد: فرمین به سختی توپ را از دست می‌دهد. به شخصه او را دوست دارم و به همین خاطر این فصل فرصت‌هایی به او برای بازی می‌دهم. فرمین بازیکن حال و آینده بارسلونا است.

تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ

ژاوی در تمجید از دروازه‌بان آلمانی‌اش گفت: تِراِشتگن در رختکن ما فرد بسیار مورد احترام و دوست‌داشتنی است. همه آنها یک خانواده هستند و جو خوبی در تیم حاکم است و همه می‌خواهند به هم کمک کنند. مارک آندره می‌داند که همه کنار او هستند.

وی درباره تکلی که پدری زد و مانع باز شدن دروازه‌ بارسا شد، عنوان کرد: عملکرد دفاعی پدری که در آن صحنه مانع باز شدن دروازه‌مان شد، ثابت می‌کند که او به لحاظ بدنی در وضعیت خوبی است. او تلاش مضاعفی داشت، در کارهای دفاعی به تیم کمک کرد و تیم را نجات داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد