Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری، درباره برنامه انتخاباتی احزاب برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: اصلاح طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ قدرت تصمیم‌گیری و یا معرفی کاندیدا را ندارند و یا دست کم این‌گونه به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: اصلاحات الان ظرفیت اجتماعی خود را کاملا از دست داده و به فکر یک فضای تنفس است تا بتواند حیات سیاسی خود را در یابد، زیرا به شدت احساس خطر کرده و حتی ممکن است به کمای سیاسی بروند؛ لذا آن‌ها وضعیتی ندارند که بتوانند در انتخابات حرفی برای گفتن داشته باشند و حتی انتخابات ۱۴۰۰ ممکن است این‌ها را عقب‌تر ببرد؛ این موضوعی است که آنها به شدت از آن نگرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقی‌فر افزود: اصلاحات حقیقتا خطاهای استراتژیک بسیاری داشته که مردم را همواره از آرمان‌های خود مایوس کرده و حرف‌هایی را که گفته‌اند هیچ کدامشان اجرایی نشد.

سخنگوی جبهه پایداری گفت: امروز اصلاحات در یک ورشکستگی کامل به سر می‌برد و برای جلوگیری از این وضعیت در صدد هستند تا اقدامی انجام دهند که بتوانند زنده بمانند؛ بنابراین شما نباید این وضعیت را با جریان انقلابی مقایسه کنید، زیرا جریان انقلابی باقدرت جلو می‌رود، هر چند فراز و فرودهایی هم دارد.

فعال اصولگرا درباره برنامه جناح اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهار کرد: اصولگراها و اصلاح طلبان متاسفانه این مدت در برابر هم تعریف شده اند، اما اصلا الان موضوع این نیست، بلکه الان آینده سیاسی کشور برای جریان انقلابی است و جریان انقلابی با بضاعت کمی که دارد توانسته مردم را امیدوار کند؛ برای مثال جریان انقلابی در سیل و زلزله در کنار مردم بود؛ در حالی است که اصلا قدرت در دستش نبود.

او خاطرنشان کرد: اما در کل امروز مساله ما اصولگرا و اصلاح طلبی نیست، بلکه انقلابی و غیر انقلابی بودن است، زیرا ممکن است فردی اصولگرا هم باشد، اما چندان به آرمان‌های انقلاب پایدار نباشد که این فرد هم نمی‌تواند حلال مشکلات کشور باشد.

متقی‌فر افزود: اما در کل مردم در انتخابات نشان دادند که انتخابشان افراد انقلابی است و به نظر می‌رسد که این مجلس به نسبت مجالس قبل کاربردی‌تر و خدمتگذارتر خواهد بود، اگر چه این‌ها در معرض آزمون بزرگی قرار دارند و مردم آنها را به شدت رصد می‌کنند و اگر عملکرد خوبی نداشته باشند، مردم با این‌ها هم پای صندوق تسویه حساب خواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جبهه پایداری اصلاح طلبان انتخابات ریاست جمهوری جریان انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد

تابناک _ اسامی فهرست مشترک جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مرحله دوم انتخابات در تهران منتشر شد.

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، از نهایی شدن لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری با عنوان لیست جبهه انقلاب برای دور دوم انتخابات خبر داد.

مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری هم اعلام کرد: جبهه متبوعش مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی ـ اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

اسامی کاندیداهای حاضر در لیست  به شرح زیر است:

۱- علیرضا سلیمی

۲- غلامحسین رضوانی

۳- محمد سراج

۴- زهره سادات لاجوردی

۵- زهره طبیب‌زاده

۶- فاطمه قاسم پور

۷- مجتبی زارعی

۸- حسین صمصامی

۹- حسین نجابت

۱۰- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی

۱۱- علی اصغر پورمحمدی

۱۲- حسن خجسته باقرزاده

۱۳- مهدی شریفیان

۱۴- مهدی عسگری

۱۵- عبدالحسین روح الامینی

۱۶- سعید آجرلو

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت در ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

اسامی این ۲۱ حوزه به شرح زیر است:

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر».

در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر»، انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر