Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن قطعه‌سازان در نامه‌ای به خودروسازان، هماهنگی ایران خودرو و سایپا را در مورد زمان تعطیلات تابستانی خواستار شد و اعلام کرد که اعمال تاریخ‌های متفاوت برای تعطیلات تابستانی توسط خودروسازان موجب بی‌نظمی در تولید قطعه می‌شود. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در نامه مازیار بیگلو دبیر انجمن قطعه سازان به مدیران عامل ایران خودرو و سایپا آمده است: پیرو اخبار واصله در مورد تعیین تاریخ تعطیلات تابستانی در شرکت‌های ایران خودرو (۲۳ مرداد لغایت ۱ شهریورماه) و سایپا (۹ مرداد لغایت ۱۸ مردادماه)، به اطلاع می‌رساند که اعمال تاریخ‌های متفاوت برای تعطیلات تابستانی توسط خودروسازان موجب سردرگمی و بی نظمی در تولید قطعه سازان خواهد شد و در عمل، فرصت تامین مواد اولیه کسری و همچنین تعمیرات پیشگیرانه قطعه سازان را از بین خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نامه ضمن تاکید بر لزوم ایجاد هماهنگی بیشتر بین قطعه سازان و خودروسازان، آمده است: زنجیره تامین مشترک شرکت‌های سایپا و ایران خودرو نیاز به تعیین تاریخ واحد جهت تعطیلات دارند تا اقدامات ضروری تامین کسری مواد و تعمیرات اساسی تجهیزات تولیدی را انجام دهند.

در نامه انجمن قطعه سازان با اشاره به نقش مهم تعطیلی همزمان صنعت خودرو و قطعه در کاهش نرخ شیوع ویروس کرونا، از خودروسازان خواسته شده تا تعطیلات تابستانی در تاریخ واحد صورت گیرد و قطعه سازان نیز امکان استفاده از این تعطیلات را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: درخواست قطعه سازان از خودروسازان تعطیلات تابستانی خودروسازان شیوع ویروس کرونا تعطیلات تابستانی ایران خودرو قطعه سازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز_ چهارشنبه،پنجم اردیبهشت ماه_ تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گروه خودروسازی سایپا از امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است.

این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

تنها متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفاً در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع ایسنا

کد خبر 747540

دیگر خبرها

  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان