Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلنگ پروژه بازطراحی محدوده مجاور آرامگاه سعدی با اعتبار 33 میلیارد تومان ، امروز در شیراز بر زمین خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کلنگ پروژه بازطراحی محدوده مجاور آرامگاه سعدی با حضور شهردار شیراز, جمعی از معاونان وی و تعدادی از اعضای شورای شهر شیراز، صبح امروز بر زمین خورد.
 این پروژه در ضلع جنوبی, شرقی و شمالی آرامگاه سعدی با هزینه کل ۳۳ میلیارد تومان با اهداف رونق گردشگری, بهسازی اطراف آرامگاه و بهبود کیفیت فضاهای عمومی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شهردار شیراز در این مراسم بیان کرد: پروژه بازطراحی محدوده مجاور آرامگاه سعدی به علت جایگاه و ارزش سعدی بزرگ باید سالها پیش انجام میشد اما به دلیل تملک کار، به تعویق افتاد.

حیدر اسکندرپور با ذکر اینکه طی سالهای آتی، باید پروژه‌های تکمیلی در کنار این بازطراحی صورت پذیرد، اذعان داشت: از جزییات پروژه نباید گذشت و به دلیل اهمیت این منطقه, پروژه باید دقیق و باکیفیت انجام شود تا موجب زحمت و دردسر مردم نشود.

 شهردار منطقه ۳ شهر شیراز نیز با بیان اینکه این پروژه جز پروژه‌های شاخص ۲۷ گانه شهرداری شیراز می باشد, اظهار داشت: پروژه بازطراحی محدوده مجاور آرامگاه سعدی در راستای شعار شهر انسان‌محور انجام خواهد گرفت.

مسعود طهماسبی با اشاره به مشخصات پروژه مذکور بیان کرد: پروژه بازطراحی محدوده مجاور آرامگاه سعدی واقع در منطقه ۳ شهرداری شیراز به مساحت ۲۳ هزار مترمربع شامل ۶ هزار مترمربع زیباسازی, ۲۳ هزارمترمربع کف سازی و بدنه سازی , نورپردازی و ۲ هزارمترمربع فضای سبز صورت خواهد گرفت.

 ناظر منطقه 3 شهرداری شیراز نیز در این آیین گفت: در همه امور شهر همچون انجام پروژه‌های شهری، حق با مردم است.

 سیداحمدرضا دستغیب با اشاره به اینکه ما به عنوان وکیل مردم, صلاح و صرفه آنان را باید در نظر بگیریم، خاطرنشان کرد: حق مردم بر شهر انکارناپذیر بوده و حتی حق آنان بر کارهای کارشناسی تقدم و اولویت دارد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه زمانی پروژه‌ای مفید و خوب خواهد شد که خواست مردم و کار کارشناسی تطابق داشته باشد، تصریح کرد: خواست مردم بوده که اطراف آرامگاه سعدی ساماندهی و بهسازی شده سپس در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: سعدی شیراز فضای سبز زمین شهردار منطقه ۳ شهر شیراز حیدر اسکندرپور شهردار شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • استوری عجیب هادی چوپان؛ سعدی و حافظ فقط؟ نه من هم هستم! + عکس