Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: فصل پر فراز و نشیبی بود و همراه با بیماری کرونا این فصل بسیار طولانی شد. این بیماری باعث شد خیلی از بازیکنان به اهدافی که می‌خواستند دست پیدا نکنند و اکثر آن‌ها با مصدومیت رو به رو شوند.

او ادامه داد: امیدوارم بیماری کرونا به زودی تمام شود و همه به زندگی عادی خود بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از مصدومیتم از لیست استقلال خارج شدم، اما قراردادم فسخ نشده و فقط به خاطر مسائل پزشکی اسم من از لیست خارج شده است. در حال حاضر کادر فنی تلاش می‌کند تا دوباره به لیست بازگردم، اما قانون فدراسیون و فیفا اجازه نمی‌دهد من به لیست اضافه شوم.

شجاعیان بیان کرد: مدیریت باشگاه تلاش می‌کند تا به خاطر بیماری کرونا قانونی را لحاظ کند که نام من به لیست اضافه شود. امیدوارم با بازگشت به لیست بتوانم در استقلال بازی کنم. برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آخر قرارداد من با استقلال محسوب می‌شود و اگر بخواهیم در جام باشگاه‌های آسیا بازی کنم باید قراردادم تمدید شود.

او افزود: فرهاد مجیدی از لحاظ فنی قوی است، اما در شرایط بد به استقلال آمده و با بازیکنان مصدوم زیادی همراه بود، اما امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا استقلال را به جایگاه واقعی برسانیم.

شجاعیان ادامه داد: مصدومیتم کاملا برطرف شده و هیچ دردی ندارم و ۳ هفته است که می‌توانم بازی کنم، اما به خاطر اینکه اسمم در لیست نیست نتوانستم برای استقلال بازی کنم. دلم برای بازی در استقلال تنگ شده است. از هواداران و لطف آن‌ها تشکر می‌کنم که همیشه من را حمایت کردند. عملکرد تیم ما باعث شده هواداران را ناراحت کنیم و امیدوارم در پایان امسال بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم و تیم برای سال بعد حفظ شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فوتبال باشگاه استقلال پارسی خبر داریوش شجاعیان بازی کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی برگشت

بر اساس اصلاحیه مصوبه هییت وزیران برنج و روغن خام به لیست کالاهای مشمول دریافت ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی اضافه شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم بر اساس اصلاحیه مصوبه هیئت وزیران برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول دریافت ارز ترجیحی 28500 تومانی در سال جاری اضافه شد.

در لیست قبلی دانه های روغنی  مَشمول ارز ترجیحی بود اما روغن خام در این لیست قرار نداشت که با اصلاحیه صورت گرفته به همراه برنج به این لیست اضافه شد.

در لیست قبلی انواع گوشت تازه یا سرد کرده گوساله و گوسفند، گندم معمولی، جو، ذرت دامی، دانه سویا، دانه کلز، دانه پنبه، دانه آفتابگردان برای روغن کشی، دانه گلرنک، شکر تصفیه شده، کنجاله سویا، کنجاله پنبه، کنجاله آفتابگردان ،کنجاله کلزا، کنجاله گلرنگ، کود سوپرفسفات، کود کلریدو پتاسیم، کود سولفات پتاسیم، فسفات دی آمینیوم، مولدهای دام و طیور آبزیان و مواد ژنتیکی مشمول دریافت ارز ترجیحی برای سال جاری بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی برگشت
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی برگشت
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است