Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:01:22 GMT

تشریح فرآینده انتخابی تیم ملی کاتا

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۲۳۱۹

تشریح فرآینده انتخابی تیم ملی کاتا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، نخستین جلسه وبینار شورای فنی و راهبردی کاتای کشور برگزار شد و اعضا به مدت ۲ ساعت با دستور جلسه «فرایند انتخابی تیم ملی کاتا» به بحث و گفت و گو پرداختند.

در این جلسه هر یک از اعضا نظرات فنی خود را ارائه و مقرر گردید که موضوع فوق در جلسه بعدی شورای فنی و راهبردیکاتا که قرار است بازهم به صورت وبینار برگزار شود، دوباره به بحث گذاشته شود تا در نهایت چگونگی فرایند انتخابی تیم ملی کاتا مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه محمدعلی مردانی رئیس کمیته فنی و شورای راهبردی کاتای کشور عنوان داشت: باید با استفاده از نظرات تمام کارشناسان، یک کار اصولی درباره انتخابی‌های کاتا صورت گیرد تا تمام ورزشکاران از ابتدای مسیر بدانند برای رسیدن به پیراهن تیم ملی باید از چه مسیر یا فیلترهایی عبور کنند.

وی افزود: ما قصد داریم مسیر مورد نظر را با استفاده از نظرات اهل فن و دلسوزان کاتا مشخص کنیم تا در نهایت هر ورزشکاری که شایسته حضور در تیم ملی است، به آن برسد. برای طراحی این مسیر نیز باید تمام جوانب را در نظر گیریم و در نهایت تصمیمی اتخاذ شود که به صلاح کاتای کشور باشد.

مردانی در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که شرایط بدین گونه باشد، قصد داریم جلسات خود را به صورت وبینار برگزار کنیم، هر زمانی که شرایط برگزاری جلسات حضوری مهیا شود، این جلسات را نیز برگزار خواهیم کرد. همانطور که پیش از این نیز گفته‌ایم، درب شورای فنی و راهبردی کاتا به روی تمام کارشناسان و دلسوزان این بخش باز است. انتظار داریم همه کمک کنیم تا قدمی رو به جلو برای کاتای کشور برداشته شود.

کد خبر 4983310

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته تیم ملی کاراته فدراسیون کاراته لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا والیبال تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال نساجی مازندران فدراسیون والیبال یحیی گل محمدی تیم فوتبال فولاد خوزستان مهدی طارمی تیم فوتبال سپاهان اصفهان وزارت ورزش و جوانان کاتای کشور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور