Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که کادر فنی تیم استقلال باید پاسخگوی عدم نتیجه‌‌گیری آبی‌‌پوشان در لیگ برتر باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوری درباره علت نتیجه نگرفتن استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:

استقلال با هدایت آندره‌آ استراماچونی سیستمی را به نمایش گذاشت که جواب داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از رفتن او نیز، استقلال با همان سیستم به بازی‌هایش ادامه داد اما بودن استراماچونی روی تیم تاثیر داشت.

وی افزود:

بازیکنان و کادر فنی فعلی استقلال زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند اما شادابی و جنگندگی را در بین بازیکنان استقلال نمی‌بینیم. استقلال نفرات خوبی دارد و جزو بهترین‌‌ها هستند اما نتوانسته‌اند نتایج مورد دلخواه هواداران را کسب کنند و هواداران خیلی ناراحت هستند که چرا تیم‌شان نتیجه نمی‌گیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد:

کادر فنی استقلال باید پاسخگو باشد و بگویند مشکل استقلال چیست. یکسری بازیکنان مثل مهدی قائدی افت کرده‌اند. قائدی تا قبل از تعطیلات لیگ یکی از مهره‌های کلیدی استقلال بود، البته نباید مشکلات استقلال از جمله نبود بازیکنان به خاطر ابتلا به ویروس کرونا را نادیده گرفت که روی تیم تاثیر داشت. امیدوارم از لحاظ روحی – روانی روی بازیکنان کار کنند تا در ادامه لیگ سهمیه آسیا را کسب کنند.

نوری در خصوص ناراحتی علی کریمی، هافبک استقلال از انتقادهای اخیر او گفت:

کریمی یکی از بهترین هافبک‌های ایران از نظر فنی و اخلاقی است. کریمی زمان استراماچونی فوق‌العاده بود و الان هم جزو بهترین هافبک‌های ایران است اما توقع‌مان از او بالا است. بودن کریمی در ترکیب استقلال نعمت است، چرا که خصوصیات منحصر به فردی دارد که هم می‌تواند شوت بزند، پاس‌های بلند بدهد و انفجاری حرکت کند. من فوتبال او را دوست دارم و چون توقع‌مان بالاست، انتقاد سازنده کردم نه انتقادی که او را تضعیف کند. جای کریمی در تیم ملی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی کریمی محمد نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند. این در حالی است که ابهاماتی در مورد عدم در اختیار داشتن کارت های بازی بازیکنان استقلال برای این دیدار مطرح شده بود ام یکی از مسئولان باشگاه این موضوع را رد کرد.

این مقام مسئول در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار مهر، اعلام کرد: کارت بازی تمام بازیکنان تیم در اختیار ما است و از این بابت هیچ مشکلی استقلال را در رویارویی با ذوب آهن تهدید نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و آبی‌ها انتظار دارند تا با پیروزی در این دیدار صدرنشینی خود را حفظ کنند.

کد خبر 6098161

دیگر خبرها

  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند