Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر علی اکبر حق‌دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت توضیحاتی در خصوص برگزاری آزمون گواهینامه و دانشنامه تخصصی پزشکی در سال ۹۹ ارائه داد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با ارائه توضیحاتی در خصوص برگزاری آزمون گواهینامه و دانشنامه تخصصی پزشکی در سال ۹۹، برگزاری این آزمون را از دغدغه‌های اصلی اعضای هیئت علمی بالینی و دستیاران سال آخر پزشکی برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به زحمات سنگینی که دستیاران سال آخر رشته های تخصصی پزشکی در مجموع و به ویژه در ایام سخت کرونا متحمل شده‌اند اظهار داشت: با احترام خاص به استقلال بخش‌های آموزشی و نظرات دانشگاه ها و مرور سوابق تحصیلی دستیاران، احتمالا بیش از سه چهارم از این گروه واجد شرایطی خواهند بود که می‌توانند بدون امتحان متخصص شمرده شده و در اسرع وقت به چرخه ارائه خدمت وارد شوند.

حق‌دوست تصمیم اعلام شده وزارت بهداشت را تامین کننده حداکثری خواسته‌های تمامی ذینفعان دانست و تصریح کرد: به این شکل هم در شهریور ماه نیروهای توانمند و پرانرژی نیازهای اصلی درمان را پاسخ خواهند داد و هم متخصصین جدید فرصت خواهند داشت قبل از شروع سال تحصیلی زمینه استقرار خانواده خود را در محل تعیین شده ساده‌تر فراهم کنند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی افزود: البته اهمیت امتحان دانشنامه برای دستیاران ساعی بر کسی پوشیده نیست و این افراد سالها با صرف وقت بسیار زیاد تلاش می‌کنند با ارتقاء دانش و مهارت خود به سطح برتر دست پیدا کنند.

وی گفت: شرایط خاص کرونا و فشارهای ماه های اخیر از یک طرف و نیاز وافر بخش درمان باعث شده است که دغدغه این گروه از دستیاران افزایش یابد به همین دلیل تصمیم گرفته شده تا در امتحان دانشنامه سال جاری (شهریورماه) برای داوطلبانی که در شهریورماه طرح خود را آغاز می‌کنند در امتحان امتیازاتی در نظر گرفته شود تا اگر ایشان از وقت مطالعه خود برای ارائه خدمت و شروع به کار سریعتر، می‌کاهند به شکل‌گیری منطبق بر چارچوب‌های قانونی کمک شوند.

حق دوست اظهار داشت: طبیعی است همه این موارد جزئیات بسیاری دارد که به تدریج به اطلاع خواهد رسید تا دغدغه‌ها کاهش و سئوالات بی جواب باقی نماند.

کد خبر 4983401

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون دانشنامه پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی کمبود نیروی انسانی ویروس کرونا ویروس کرونا دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مجازی سازمان سنجش دانشگاه ها مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران آزمون دکتری تخصصی پروتکل های بهداشتی آزمون زبان انگلیسی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک

خبر عجیب رییس سازمان سنجش:برخی از افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و ابزارهای جاسوسی برای کنکور را در بدن کار گذاشته‌اند. حتی قبل از فرآیند آزمون هم اگر داوطلب این ابزارها را داشته باشد متخلف محسوب می‌شود و از آزمون محروم می‌شود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075610 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • کاریکاتور/ کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • جزئیات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی به سربازان ماهر اعلام شد
  • یک‌بار دیگر کنکور ویرانگر!