Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس هیأت فوتبال بانوان استان کرمانشاه گفت: برای تمرین فوتبال درسایر زمین‌ها با محدویت‌های قانونی مواجه هستیم، در کل استان فقط اجازه استفاده از مجموعه کوثر را داریم.

بهناز ایوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در کل استان کرمانشاه برای تیم فوتبال در بخش بانوان  فقط اجازه استفاده از مجموعه کوثر را داریم که در سال‌های اخیر بابت آن هم باید هزینه پرداخت کنیم،

وی ادامه داد: محدویت‌های قانونی وجود دارد که اجازه تمرین در سایر زمین‌ها را به ما نمی‌دهند، همچنین در بخش ساحلی نیز برای آمادگی پیش از مسابقات کشوری تیم ما در ورزشگاه امام خمینی (ره) تمرینات را انجام داد این مساله با ممانت قانونی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس هیأت فوتبال بانوان استان کرمانشاه در پاسخ به این سوال که آیا احداث زمین‌های فوتبال چمن مصنوعی در سطح استان تاثیری در حل مشکل بانوان داشته است، گفت: زمین‌های چمن مصنوعی دردی از فوتبال بانوان دوا نمی‌کند و ما نمی‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم چرا که این زمین‌ها شرایط تمرین بانوان را نداشته و حضور ما در این سالن‌ها با ممنویت‌های قانونی همراه است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که در سال‌های اخیر استعدادهای بسیار زیادی از سطح استان و از شهرستان‌های مختلف در تیم‌های لیگ برتری راه یافته و حتی در سطح ملی نیز افتخارآفرینی کرده‌اند.

ایوانی در خصوص شرایط بانوان در بخش فوتسال نیز، گفت: تیم فوتسال استان برای تمرینات، مسابقات و المپیاد نیازمند سالنی اختصاصی است، در بخش فوتسال نیز در استان با مشکلاتی مواجه هستیم چرا که اولا در استان سالن اختصاصی فوتسال نداریم و ثانیا سالن‌های استان در قالب ماده 88 واگذار شده و جهت تمرین تیم شهر، المپیاد و امسال نیز باید کرایه آن‌را پرداخت کنیم.

وی افزود: تمرین در سالن‌های چند منظوره نیز معمولا با مشکلاتی برای ما همراه است چرا که اکثر سالن‌های چند منظوره ابعاد مناسب جهت فوتسال را نداشته و مناسب سایر رشته‌های ورزشی هستند، اگر برای این رشته ورزشی سالن مجهز و مناسبی در اختیار داشته باشیم علاوه بر مسابقات و تمرینات می‌توانیم با جذب ورزشکار و مربیان زمینه جبران برخی از هزینه‌های هیأت را فراهم کنیم.

ایوانی ادامه داد: در تیم فوتبال بانوان سه ملی پوش داریم که برای فعالیت حرفه‌ای خود را در سایر تیم‌های کشور ادامه می‌دهند، ممانعت‌های قانونی، عدم وجود سالن و زمین اختصاصی مناسب در کل سطح استان و نبود اسپانسر مشکلات اساسی فوتبال و فوتسال بانوان است و همین مساله باعث می‌شود برخی ورزشکاران در شهرستان‌های استان با وجود دارا بودن استعداد ورزش خود را رها کند.

نائب رئیس هیأت فوتبال بانوان استان کرمانشاه در پایان، خاطرنشان کرد: حضور در لیگ برتر در سال‌های دور، موفقیت مکرر در مسابقات المپیاد‌های استعدادهای برتر، حضور بانوان استان در سطح اول فوتبال و فوتسال کشور نشان از استعدادهای بسیار زیاد این رشته ورزشی در استان است که برای ادامه و شکوفایی آن نیازمند حمایت مسئولین و رفع مشکلات موجود است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فوتبال بانوان تمرین ایوانی زیر ساخت چمن مصنوعی استان کرمانشاه فوتبال بانوان بانوان استان سالن ها زمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پیش رأی بازی پرسپولیس و سپاهان در خروجی وبسایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت و بر این اساس دیدار این دو تیم در فصل آتی صرفا با حضور بانوان برگزار خواهد شد.

این اولین بار در تاریخ فوتبال ایران است که چنین حکمی صادر می‌شود و این رأی بی‌سابقه، تقابل این دو تیم در فصل آینده را به یکی از خاص‌ترین بازی‌های لیگ برتر ایران تبدیل خواهد کرد.

در دیدار پرسپولیس و سپاهان اتفاقاتی بین سکوهای بانوان پرسپولیسی و همچنین هواداران تیم میهمان رقم خورد که واکنش گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و حالا با این رأی تاریخی از سوی کمیته انضباطی همراه شده است.

در حکم کمیته انضباطی آمده است:

"برگزاری مسابقات رفت و برگشت دو تیم در فصل آتی لیگ برتر با حضور صرفاً بانوان به‌عنوان تماشاگر در ورزشگاه‌های خانگی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه رسمی باشگاهی خود از جامعه هواداری فوتبال با لحاظ ماده 89 مقررات انضباطی حداکثر ظرف مهلت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه محکوم می‌شوند."

این در حالی است که هر دو باشگاه به دلیل اتفاقات رخ‌داده در ورزشگاه آزادی به 200 میلیون تومان جریمه نیز محکوم شدند که باید آن را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کنند.

نکته مهم اینکه هر دو باشگاه امکان اعتراض به این حکم را خواهند داشت، اما با توجه به بدیع بودن این حکم شاید آنها چندان تمایلی نیز به اعتراض نداشته باشند تا دیدار فصل آینده پرسپولیس و سپاهان در فضایی کاملا متفاوت برگزار شود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • اجاره سالن همایش، سمینار و کنفرانس در سلام حرفه ای + [مشاوره رایگان]
  • تاج: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود
  • خزعلی: تصمیم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها با نظام بود | ممنوعیت جدید در راه؟
  • سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا