Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان پیشین لیورپول عزم و اراده خودش را به رنجرز تزریق کرده است ولی هنوز نتوانسته است جام قهرمانی لیگ اسکاتلند را از چنگ سلتیک بیرون بکشد. 

استیون جرارد می گوید رنجرز برای رقابت کردن با سلتیک در کورس قهرمانی لیگ اسکاتلند باید تقویت شود. 

جرارد در راه بریستول سیتی؟

به گزارش طرفداری و به نقل از BT Sport، گفته می شد بریستول سیتی جرارد را برای انتصاب به عنوان سرمربی جدید خود زیر نظر دارد، اما این مربی فعلا قصد ندارد از رنجرز جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حضور در اینجا راضی هستم. نمایندگان من چیزی از طرف بریستول نشنیده اند، بنابراین فکر می کنم صرفا گمانه زنی و شایعه باشد. 

رنجرز باید تقویت شود

رنجرز به جرارد کمک کرد تا قرارداد جرمین دفو و یانیس هاجی را دائمی کند و آن ها همچنین کالوین بسی، جان مک لاولین و لئون بالوگون را برای او خریداری کردند. با این حال جرارد می داند که تمیش هنوز کامل نیست. 

ما به چیزهای بیشتری نیاز داریم و من این نیازها را با صداقت و رک و راست با باشگاه در میان گذاشتم. باید بازیکنانی را به ترکیب 11 نفره تیم اضافه کنیم و پس از تقویت شدن این ترکیب، کل تیم قوی تر خواهد شد. در حال حاضر باز هم به چند ورودی نیاز داریم.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی برای میدان رفت و موفق شد با به ثمر رساندن چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

دی‌بروینه گل اول تیمش را در این بازی وارد دروازه حریف کرد و مثل همیشه توانست نمایشی بسیار درخشان را ارائه کند تا نقش مهمی را در پیروزی شاگردان پپ گواردیولا و نزدیک شدن آنها به صدر جدول ایفا کرده باشد.

ردنپ پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:«ما بازیکنان بزرگ بسیاری مانند استیون جرارد، فرانک لمپارد و یحیی توره را دیدیم. اما باید بگویم که از نظر من، دی‌بروینه از همه بهتر است. فکر می‌کنم اون کارهایی انجام می‌دهد که خارج از این دنیا است.

پاس‌هایی که او به راحتی متوجه ارسال آنها می‌شود چیزی نیست که افراد زیادی بتوانند انجامش دهند. هر بار که بازی او را تماشا می‌کنم مات و مبهوت می‌شوم. هر تیمی به الگوی بزرگ نیاز دارد و این برای فیل فودن عالی است که بتواند هر روز دی‌بروینه را ببیند. او می‌تواند از این بازیکن درس بگیرد و هیچ شکی وجود ندارد که به همین دلیل خیلی خوب بازی می‌کند.»

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی