Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@01:16:55 GMT

اسباب کشی هوشمند با نوبار

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۲۹۰۹

اسباب کشی هوشمند با نوبار

اسباب‌کشی یکی از اساسی‌ترین کارها در خرید یا اجاره‌خانه در زندگی شهری محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام شرکت نوبار، خانواده‌ها هنگام اسباب‌کشی نگرانی‌هایی مانند شکستن مبلمان یا ضربه خوردن به لوازم آشپزخانه دارند. آنها تا زمانی که وسایل خانه‌شان به‌سلامت به مقصد نرسد، خیالشان آسوده نخواهد شد.

اکنون نوبار، سامانه اسباب کشی هوشمند، توانسته نگرانی خانواده‌ها نسبت به اثاث کشی وسایل را برطرف کند و با ارائه خدماتی نوین سعی در ایجاد آرامش و رضایت خاطر مشتریان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمات مهم نوبار به شرح زیر است:

درخواست کامیون باری و کارگر فنی برای اسباب کشی

با استفاده از اپلیکیشن نوبار، می‌توانید برحسب مقدار اثاثیه خود، تعداد کامیون باری و کارگرها را مشخص کنید و با چند کلیک ساده، درخواست خود را در اپلیکیشن اسباب کشی نوبار ثبت کنید. اتوبار ثبت‌شده در سریع‌ترین زمان ممکن در محل درخواستی شما آماده خدمت‌رسانی خواهد شد.

امکان رزرو اتوبار:

یکی دیگر از امکانات مهم شرکت نوبار، قابلیت رزرو اتوبار است. مشتریان می‌توانند با رزرو کامیون و کارگر در روز موردنظر خود، اقدام به ثبت درخواست اتوبار کنند. راننده کامیون و تیم باربری در روز مشخص‌ شده، سر قرار حاضر خواهند شد و اقدام به اسباب‌کشی وسایل کاربر خواهند کرد.

اسباب‌کشی ارزان و بدون انعام

اپلیکشین نوبار نسبت به دیگر شرکت‌های مربوط، با مقدار ۱۰ درصد پایین‌تر نسبت به میانگین قیمتی تهران، نرخ قیمتی ثابتی برای مشتریان محاسبه می‌کند. شما کافی است درخواست نوع کامیون، تعداد کارگران و تعیین مسیر مبدأ و مقصد خود را انجام دهید.

پس‌ازاین اتفاق، اپلیکیشن با استفاده از هوش مصنوعی قیمت نهایی درخواست شما را محاسبه می‌کند. جالب است بدانید، نوبار هیچ انعامی از مشتریان محترم خود دریافت نمی‌کند و بسته به میزان رضایت مشتری، این کار را در اختیار مشتریان قرار داده است.

اگر هنگام اسباب کشی با درخواست انعام از سوی راننده و کارگران مواجه شدید، در اسرع وقت با پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید.

نوبار با امکانات VIP

اپلیکیشن نوبار خدمات ویژه دیگری برای مشتریان خود در نظر گرفته است. نوبار کارگران گوناگونی با توانایی بسته‌بندی، فنی و چیدمان برای کاربران در نظر گرفته است که می‌توانید برای آرامش خاطر نسبت به‌سلامت وسایل خود، کارگر موردنظر خود را از نوبار درخواست کنید. کارگران در قبل و بعد از اسباب کشی آماده خدمت‌رسانی به شما خواهند بود.

معرفی انواع کارگران نوبار:

کارگران شرکت نوبار به سه دسته بسته‌بندی، فنی و چیدمان تقسیم می‌شوند. کارگران دسته‌بندی، افرادی توانا هستند که با ابزار خود، لوازم کاربران را ضدعفونی و با دستگاه مخصوصی لوازم خانه را با سلفن و بابل رپ بسته‌بندی می‌کنند.

کارگران فنی، افرادی حرفه‌ای در زمینه تعمیر و نصب لوازم مختلفی چون نصب پرده، لوستر و شیرآلات، تعمیر لوازم خانگی و راه‌اندازی کولر و پکیج فعالیت می‌کنند و آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم نوبار هستند. کارگران چیدمان، افرادی هستند که وظیفه حمل و باربری وسایل را برعهده دارند و در چینش لوازم خانه به کاربران کمک می‌کنند.

در کنار این خدمات ارزنده، بخش فروشگاه نوبار نیز لوازم بسته‌بندی و اسباب‌کشی مانند سلفن، کارتن با اندازه‌های مختلف را در اختیار شما قرار داده است. برای مشاهده محصولات، می‌توانید به سایت فروشگاه مراجعه کنید.

اسباب‌کشی هوشمند به همراه ناظر کنترل کیفی

از آنجایی‌ که برای نوبار رضایتمندی مشتریان در اولویت اول خود قرار دارد، ناظران کنترل کیفیت بر کارهای بسته‌بندی، انتقال بار و امورات مختلف در نظر گرفته‌ شده است. تا با نظارت بر امور اسباب کشی، ناظران بتوانند از مشکلات و درگیری‌های احتمالی جلوگیری کنند.

برای استعلام قیمت و آشنایی بهتر نسبت به خدمات هوشمند نوبار، شما می‌توانید به صفحه رسمی وبسایت این شرکت مراجعه کنید و برای پاسخ سوالات خود با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسباب کشی بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)

 

 

 

منبع :فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم) نحوه تولید عطر، ادکلن و اسپری خوشبوکننده بدن در یک کارخانه فرانسوی (فیلم) بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد