Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کارگروه آموزش عالی بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران گفت: طرح توسعه رشته‌های تحصیلی دانشکده فنی و حرفه‌ای سمنان به فضایی به متراژ دو هزار مترمربع نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، داوود مداح ظهر امروز در دیدار اعضای بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران با منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار کرد: انسان‌های پاسخگو، انسان‌های شریفی هستند و از معاونت عمرانی استاندار نیز به‌واسطه پاسخگویی مستمر و مطلوب به عامه مردم، تقدیر و قدردانی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مرکز رشد و توجه به آن در راستای تقویت حوزه فناوری و فراهم کردن زمینه و بستر مناسب برای رشد جوانان فناور سمنان، امری ضروری است.

رئیس کارگروه آموزش عالی بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران بیان کرد: در سفر ستاری، معاون رئیس‌جمهور به استان اعتباری برای خرید ساختمان مرکز رشد در نظر گرفته شد که نیاز است تا در این خصوص رسیدگی صورت گیرد.

مداح افزود: اقدامات و کارهای خوبی در دانشکده فنی و حرفه‌ای سمنان صورت گرفته که در حال حاضر برای طرح توسعه رشته‌های تحصیلی نیاز به فضا به متراژ ۲ هزار مترمربع دارد که تقاضا داریم تا به این مهم توجه صورت گیرد.

مدیرعامل بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران نیز در این دیدار اظهار کرد: همه بر این عقیده هستند که معاونت عمرانی استانداری تلاش مطلوبی داشته و این تلاش جای قدردانی دارد.

جعفر میرصناعی با بیان اینکه زیبایی‌های اقدامات و تلاش‌های شما در مسند معاونت عمرانی مشهود و قابل‌درک است، اضافه کرد: امروز نیز در این جلسه با رغبت و میل قلبی به‌منظور قدردانی از تلاش‌های شما حضور پیدا کردیم.

وی ادامه داد: این بنیاد از نخبگان و فرهنگیان سمنان تشکیل شده است و همواره با نگاه تخصصی و دید تحلیلی پیگیر موارد و مسائل هستند.

مدیرعامل بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران تأکید کرد: این جلسات به‌صورت فصلی با عنایت معاون عمرانی استاندار سمنان برگزار می‌شود تا بتوانیم در آینده خبرهای خوش بیشتری را به سمع و نظر مردم برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش عالی سمنان توسعه عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه