Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@22:32:49 GMT

پرداخت پول نقد تا اطلاع ثانوی ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۳۱۱۲

پرداخت پول نقد تا اطلاع ثانوی ممنوع شد

استاندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه پول نقد یکی از مهم ترین عوامل انتقال ویروس کرونا می باشد، پرداخت نقدی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در جلسه ستاد استانی کرونا تصریح کرد: پرداخت پول نقد در بانک ها، مراکز خرید ، تاکسی ها و اتوبوس به جز در شرایط خاص و استثنایی ممنوع است.

وی بیان کرد: نامه هایی هم که بین دستگاههای اجرایی و بانک ها نیز رد و بدل می شود باید از طریق شبکه دولت و یا فاکس انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل اظهار کرد: نقل و انتقال نامه های اداری به وسیله دست نیز در شیوع کرونا می تواند دخیل باشد و به  طریق شبکه دولت به حداقل می رسد.

بهنام جو با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در اماکن عمومی ، بانک ها ، پاساژها، مطب ها و دستگاههای اجرایی، نهادینه کردن فرهنگ رعایت فاصله اجتماعی را در سیر نزولی کرونا در استان تاثیر گذار دانست.

وی با اشاره به مراجعات عمومی به بانک ها ، بر کنترل فاصله اجتماعی با تنظیم ساعات کاری در فواصل صبح و عصر توسط مدیران بانک ها تاکید کرد.

استاندار اردبیل اظهار کرد: لازم است در این برهه از زمان که شیوع کرونا در استان  شدت گرفته، بانک ها با اتخاذ تدابیر لازم بدون کاسته شدن از خدمات در کنترل مراجعان و توزیع زمانی فعالیت کارکنان اقدام کنند.

بهنام جو گفت:  بانک ها با استقرار دستگاه نوبت دهی پدالی، گذاشتن موانع فیزیکی در صندلی ها به صورت یک در میان، استفاده از مواد ضدعفونی کننده  و جلوگیری از انباشت جمعیت در داخل شعب در راستای کاهش شیوع کرونا گام بردارند.

وی با اشاره به انجام بازرسی ها از دستگاههای اجرایی استان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی خواستار بررسی نحوه رعایت این ضوابط و فاصله اجتماعی در مطب های پزشکان، موسسات خدماتی و تجاری شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار اردبیل کرونا اردبیل پول نقد فاصله اجتماعی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، محمد الله‌بخش در نشست با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تولید جلبک موضوعی دانش‌بنیان است که به دنبال آن هستیم، افزود: بحث پرورش ماهیان خاویاری نیز مطرح شده و در قزل‌اوزن اقدام خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حوزه شیلات فرصت فراهم شده تا همکاری خوبی در زمینه مطالعات پروژه‌‍ها با دانشگاه محقق اردبیلی داشته باشیم، بر لزوم استفاده از توانمندی‌های دانشگاه محقق اردبیلی در مطالعات پروژه‌های شیلات استان اردبیل تاکید کرد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم در این نشست با اشاره به اقدامات دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص راه‌اندازی رشته شیلات در این دانشگاه گفت: به دنبال جذب اعضای هیات علمی در این حوزه هستیم.
اسماعیل چمنی در ادامه کمک به توسعه شیلات استان را بسیار بااهمیت برای دانشگاه عنوان کرد و افزود: در همین راستا همکاران توانمند ما در حوزه پرورش زالو و جلبک می‌توانند کمک حال شیلات باشند، در عین حال شیلات می‌تواند از امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی دانشگاه استفاده کند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه جذب اعضای هیات علمی در حوزه شیلات بسیار مهم است، گفت: دغدغه اصلی ما در دانشگاه ارتباط با دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی است.
جبرائیل رزمجو با بیان اینکه این ارتباط هر چه قوی باشد به نفع دانشگاه، دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی خواهد بود، افزود: این ارتباط باعث به حداقل رسیدن مشکلات دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی شده و زمینه پیشرفت استان را فراهم خواهد کرد.
اردبیل استانی غیرساحلی بوده ولی دارای منابع آبی و استعداد‌های بالقوه کشاورزی و آبزی پروری است. بیش از ۳۰۰ واحد مزرعه و ۴۰۰ استخر پرورش ماهی در استان اردبیل فعال بوده و چند سد معیشتی نیز در این زمینه بهره برداری شده است.
۱۷۱ مورد قنات، ۴۵ سد، پنج هزار و ۳۰۰ چاه و یک هزار و ۶۳۶ چشمه در استان اردبیل وجود دارد که می‌تواند نوید بخش افزایش تولیدات در بخش شیلات باشد.

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • جزئیات پرداخت ارز به زائران حج
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • نقش مهم رسانه ملی در ترویج فرزندآوری
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد