Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود عوض زاده گفت: مسلما مزاحمت جنگنده های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران با پشت پرده فریب پدافند هوایی سوریه انجام گرفت که در صورت محقق شدن این توطئه، با فاجعه انسانی بزرگی روبرو می شدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  داود عوض زاده، قهرمان کشتی آلیش در جهان در گفتگو با گلستان ما، گفت: این اولین باری نیست که شاهد تجاوز نیروهای آمریکایی به خاک و حریم هوایی کشورهای مختلف هستیم؛ نیروهای تروریستی این کشور به بهانه های مختلف با نقض حقوق کشورها در امور مختلف آنها دخالت می کنند و در این خصوص نهاد های بین المللی تنها به تذکرهای خود اکتفا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایجاد مزاحمت برای پرواز ۱۱۵۲ شرکت هواپیمایی هما و آنهم برای فریب سامانه پدافند هوایی سوریه، یکی دیگر از اقدامات تروریستی مقامات و نیروهای آمریکایی در حق مردم منطقه است که در صورت محقق شدن و بنا به تحلیل های موجود، می‌توانست تبعات جبران ناپذیری داشته باشد.

قهرمان کشتی آلیش در جهان تاکید کرد: اراده خداوند، اقدام شجاعانه کادر پرواز و حضور خبرنگار صدا و سیما در این پرواز، پرده از توطئه امریکایی ها برداشت و مانع توجیحات بی اساس آنها شد.

داود عوض زاده با تاکید بر اینکه باید سازوکاری برای جلوگیری از اقدامات خصمانه آمریکا و هم پیمانان آنها اندیشیده شود؛ گفت: بهترین راه حل برای جلوگیری از تکرار چنین اقداماتی، خروج نیروهای آمریکایی از منطقه و کشورهای اسلامی است که این خود مستلزم اراده حاکمان منطقه خواهد بود.

وی ادامه داد: این اقدام امریکا، اقدامی تروریستی و‌ با سناریوی از پیش تعیین شده بود تا به واسطه آن هم اقدام تروریستی خود را انجام دهد و پس از آن باعث ایجاد تفرقه بین ملت ایران و سوریه شود؛ لذا می طلبد نهادهای بین المللی به جای تذکرهای توخالی برای جلوگیری از این اقدامات خصمانه آمریکا و هم‌پیمانان آنها تصمیم و اقدامی موثر درنظر بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندار و اعضای تشکل‌های گردشگری شهرستان سرعین اظهار کرد: همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان اردبیل لازم و ضروری است.

وی خواستار فعال بودن تشکل‌های حوزه گردشگری در راستای معرفی ظرفیت‌ها و اقدامات تبلیغی شد و گفت: بدون معرفی ظرفیت‌ها نمی‌توانیم انتظار افزایش گردشگران ورودی به استان را داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به برخی از مشکلات حوزه گردشگری مانند فعالیت غیرقانونی جارچی‌ها در ورودی شهرها، فعالیت بدون پروانه تأسیسات گردشگری و تغییر کاربری برخی از تأسیسات اشاره کرد و ادامه داد: برای این موارد پیگیری‌های لازم در جلسه‌های متعدد در سطح استانی و ملی انجام می‌شود و انتظار داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به نتیجه مطلوب دست یابیم.

محمدی ادیب با اشاره به مشکل تخصیص تسهیلات حمایتی برای تأسیسات گردشگری استان از سوی بانک‌ها، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل به صورت مستقیم در حال رایزنی با بانک‌ها و پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه مدیریت عالی استان توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد، تصریح کرد: با پیگیری کوچک‌ترین موارد در این حوزه به منظور تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاران و فعالان، حمایت همه جانبه‌ای از صنعت گردشگری انجام می‌شود.

کد خبر 6091048

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ترور برای بقا
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست