Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@05:37:14 GMT

دومین ستاره آرسنال هم السدی می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۳۲۲۵

دومین ستاره آرسنال هم السدی می‌شود


به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، طی روزهای اخیر و پس از پیوستن سانتی کاسورلا به تیم فوتبال السد، حالا کوکولین هم مورد توجه مسئولان متمول این باشگاه قطری قرار گرفته و برای جذب این ستاره پیشقدم شده اند.


پیش تر مدیران السد کاسورلا را از با اتمام قرارداد و به صورت آزاد از ویارئال جذب کرده بودند و حالا به سراغ باشگاه والنسیا رفته اند تا یکی دیگر از بازیکنان مطرح سال های اخیر دنیا را به قطر بیاورند؛ انتقال هایی که بخش مهمی از آن به حضور ژاوی در السد مرتبط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال این انتقال چندان هم ساده نیست؛ باشگاه السد قصد ندارد رقم بالایی به باشگاه والنسیا برای نهایی شدن این انتقال بدهد و پیشنهاد 3.5 میلیون یورویی آنها طی هر سال برای کوکولین توانسته این بازیکن را وسوسه کند تا پس از سه سال درنهایت پیشنهاد السد را در آستانه 30 سالگی قبول کند.


البته قبول این پیشنهاد برای بازیکنی که هنوز می تواند در سطح اول فوتبال دنیا بازی کند، ابهامات زیادی را ایجاد کرده و کوکولین را بر سر دو راهی قرار داده است؛ آنچه مسلم است، اما اینکه ژاوی و مدیران باشگاه السد برای جذب کوکولین خیلی خیلی جدی به نظر می رسند و هیچ بعید نیست که در روزهای پایانی شهریور ماه شاهد حضور این دو بازیکن در ترکیب السد مقابل سپاهان باشیم.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد بذرپاش علی کامیار وام حمایتی مستاجران بهروز بوچانی السد کوکلین آرسنال مهرداد بذرپاش علی کامیار وام حمایتی مستاجران بهروز بوچانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین حزباوی پس از اینکه در سه مسابقه پیاپی مقابل الدحیل، الاهلی و الشمال در ترکیب السد قرار گرفته و نمایش مطمئنی در خط دفاعی السد ارائه کرده بود، سه روز قبل در هفته بیست و دوم و پایانی لیگ ستارگان قطر به دلیل قطعی شدن قهرمانی تیمش استراحت کرد و به‌طور کامل نیمکت‌نشین بود، اما امروز در یک جام جدید احتمالا به جمع نفرات اصلی برگردد.

تیم فوتبال السد از ساعت 17:45 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه احمد بن علی نخستین مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی قطر را مقابل الوکره برگزار می‌کند که محمدامین حزباوی را دوباره در لیست نفراتش دارد.

حزباوی در فصل اخیر لیگ ستارگان قطر که موفق شد نخستین قهرمانی خود را در نخستین سال لژیونر شدن به دست بیاورد، در 19 مسابقه از 22 بازی به میدان رفت و توانست نمایش درخشانی داشته باشد ولی حالا امیدوار است در یک جام جدید هم به قهرمانی برسد.

این مدافع 20 ساله پس از تجربه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر همراه با السد، امروز هم احتمالا دوباره به ترکیب برگردد و در دیدار مقابل الوکره بازی کند که امید زیادی دارد به فینال برسند و صاحب قهرمانی شوند.

دیگر خبرها

  • حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!