Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در کنار توزیع بسته‌های معیشتی می‌توان بسته‌های فرهنگی و بصیرتی نیز به جامعه اهدا کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با دست اندرکاران نهضت تعاون و احسان اظهار داشت: اگر در گام اول رزمایش کمک مومنانه نقاط ضعفی وجود داشته است باید در گام بعدی با تبادل نظر و پیش‌بینی‌های لازم به گونه ای عمل کرد که خانواده‌ای از قلم نیفتد و با یک هماهنگی از فرصت‌های پیش رو از جمله دهه ولایت و امامت و همچنین محرم و صفر حداکثر استفاده صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در کنار توزیع بسته‌های معیشتی می‌توان بسته‌های فرهنگی و حتی سیاسی را تزریق کرد افزود: این مهم نیز باید تبلیغ شود تا مردم اولویت بندی کنند و کمک کردن را ابتدا با اقوام و خویشان خودشان شروع کنند که اگر بر روی این مسئله کار شود هم فرهنگ و هم کمک در قضیه رزمایش کمک مومنانه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ما باید قدر آنچه را که داریم  بیشتر بدانیم خاطرنشان کرد: در دوران پادشاهان مستبد و حضور استعمارگران در ایران و محاصره اقتصادی و شیوع بیماری‌ها از جمله بیماری وبا باعث شد تا نصف جمعیت ایران از گرسنگی و بیماری بمیرند، اما امروز به برکت جمهوری اسلامی، رزمایش مواسات و کمک مومنانه هم در کشور و در کشورهای دیگر بازتاب بسیار خوبی داشته است.

بسته‌های معیشتی بین 180 مداح آسیب‌دیده از کرونا در قم توزیع شدتهیه 1000 بسته‌ معیشتی به مناسبت ولادت امام حسن (ع) در منطقه 4 تهران+ تصاویر‌2000 بسته‌ معیشتی در مناطق محروم استان تهران توزیع شد+تصاویر‌عبادی تصریح کرد: علیرغم اینکه کشور ما در محاصره اقتصادی و فشارهای سیاسی داخلی و خارجی قرار داشت، با شیوع ویروس کرونا آنچنان زیبا عمل شد که سرفرازی ایران اسلامی در سطح جهان رقم خورد به گونه‌ای که حتی خود دشمنان باانصاف اقرار می‌کنند که باعث شگفتی‌شان شده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جلسات برای ایجاد تبادل نظر و هرچه باشکوه‌تر اجرا کردن برنامه‌ها است، گفت: با وجود اینکه استعمارگران همه گزینه‌ها را بر علیه ما به کار می‌برند اما در شرایط خوبی قرار داریم و پیگیری مسائل توسط شما در جهت انسانی، اسلامی، فرهنگی و اجتماعی بسیار زیبا بوده است.

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: غنای مکتب ما چه از نظر عقیدتی و اخلاقی و چه از نظر بینش‌های فرهنگی در جهت ایثار و گذشت بسیار بالا است.

عبادی عنوان کرد: اگر در گام اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه نقاط قوت و ضعفی بوده باید بررسی شود و با هماهنگی و تبادل اطلاعات نقاط قوت افزایش و نقاط ضعف برطرف شود.

وی عنوان کرد: اینکه به یک خانواده چندین مورد ارائه خدمت شود عیبی ندارد اما باید حواس‌ها جمع باشد که خانواده‌ای فراموش نشود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: دشمن به صورت جنون آمیز آخرین تلاش‌های خود را انجام می‌دهد و اگر این مسائل را پشت سر بگذاریم و مقداری در مسائل بین المللی فتح بابی صورت گیرد و نتیجتا این تحریم‌های آمریکا و مسائل ارز و سکه سر و سامان یابد و بتوانیم مسائل اقتصادی را کنترل کنیم، دشمن در باقی قسمت‌ها حریف ما نیست و خود به خود شکست خورده است.

انتهای پیام/252/س

R41348/P/S6,56/CT12 بیشتر بخوانید... توزیع بسته‌های معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان از امامزاده محمد آغاز شد دومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دزفول انجام شد + تصاویر تنور گرم احسان و همدلی در همدان / ‌بسته‌های معیشتی بین روشندلان ‌توزیع شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... توزیع بسته‌های معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان از امامزاده محمد آغاز شد دومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دزفول انجام شد + تصاویر تنور گرم احسان و همدلی در همدان / ‌بسته‌های معیشتی بین روشندلان ‌توزیع شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ گزارش ویدئویی| ‌ناگفته‌هایی از ‌‌عملیات ماندگار مرصاد /‌ تنگه "چهارزبر" چگونه ‌قتلگاه ‌منافقین شد؟ ۳ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با قدیمی‌ترین امام جمعه کشور/ روایت آیت‌الله نورمفیدی از ‌نخستین نماز جمعه گرگان‌ ۴ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۵ اختصاصی|نحوه ورود و خروج عراقی‌ها به ایران اعلام شد ۶ آغاز برداشت برنج در گیلان؛ ۶۸درصد محصول امسال مکانیزه برداشت می‌شود ۷ کرونا حریف مهربانی فارسی‌ها نیست/ بخشش ۱۲۷ میلیارد تومان اجاره بهاء ۸ پایان عملیات جست‌وجو برای یافتن "دختر گمشده" در جهان‌نما /‌ چه بر سر سها رضانژاد آمده است؟ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| ‌ناگفته‌هایی از ‌‌عملیات ماندگار مرصاد /‌ تنگه "چهارزبر" چگونه ‌قتلگاه ‌منافقین شد؟ ریزش ‌معدن خاک نسوز باجیگران / فقط یک کارگر جان باخت / حبس ‌کارگران در زیر آوار ‌صحت ندارد گزارش| روایت تسنیم از همسایگان شیخ اجل؛ محرومیت در محله سعدی بیداد می‌کند + تصاویر طرح ۲ فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند / تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه مهمترین اخبار تسنیم مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران : طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به دست خود نابود خواهد شد دستورالعمل پرداخت وام ودیعه مسکن امروز نهایی می‌شود/ پرداخت وام از ۲ هفته آینده عراق|نبرد شجاعانه حشد شعبی حمله سنگین داعشی‌ها در استان دیالی را دفع کرد طرح ۲ فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند / تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه طرح خدمات رسانی به مناطق محروم جنوب کشور از سوی دانشگاه شریف اجرایی می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ستاد اجرایی فرمان امام توزیع بسته های معیشتی کمک مومنانه توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود

علیرضا عزیزی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد: اردوی زیارتی فرهنگی دانشجویان برادر اتحادیه شرق دانشگاه آزاد اسلامی خراسان، کرمان و سیستان بلوچستان همزمان با سالروز شکست حمله نظامی امریکا به صحرای طبس در شهرستان طبس برگزار شد.

وی، برگزاری اردوی راهیان مقاومت درشهرستان طبس با حضور جمع کثیری از دانشجویان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های شرق کشور را رویدادی بزرگ فرهنگی و دارای آثار و برکات ارزشمند توصیف کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی اضافه کرد: اینگونه اردو‌های فرهنگی فاخر علاوه بر بصیرت‌افزایی زمینه‌ساز تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی است.

عزیزی با بیان اینکه شکست حمله نظامی امریکا در صحرای طبس تجلی امداد‌های غیبی و حقانیت نظام جمهوری اسلامی بود، ادامه داد: در شرایط فعلی که دشمنان و استکبار جهانی همه ابزار‌های تبلیغی و هجمه‌ها و هیاهوی رسانه‌ای را علیه کشور و اسلامی به‌کار گرفته‌اند.

وی یادآور شد: ایجاد دبیرخانه دائمی مقاومت و استکبارستیزی دردانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی برای برگزاری اینگونه اردو‌ها و محافل فرهنگی در چنین مناسبت‌هایی فرصت تبلیغی و تبیینی ارزشمندی برای ترویج آموزه‌های معنوی و اسلامی و دستاورد‌های انقلاب و ارتقای معنویت و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی یادآور شد: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در راستای جهاد تبیین و تحقق اهداف متعالی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی همواره تأکید ویژه‌ای دارند و بدین لحاظ برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی تدارک دیده شده است.

عزیزی تشریح کرد: در اردوی زیارتی راهیان مقاومت هم زمینه آشنایی دانشجویان با ابعاد شکست سنگین آمریکا در صحرای طبس مهیا شد و هم زیارت امامزاده حضرت حسین ابن موسی الکاظم(ع) با شهدای گرانقدر و گمنام واحد طبس تجدیدمیثاق کردند.

وی ضمن قدردانی از عنایت دکتر طهرانچی و دکتر سروری مجد و رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های خراسان‌شمالی و رضوی، کرمان و سیستان و بلوچستان از مسئولان، برگزاری مراسم پنجم اردیبهشت‌ماه را مهم برشمرد.

شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس معجزه الهی بود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی هم در جمع دانشجویان شرکت‌کننده در اردوی فرهنگی راهیان مقاومت ضمن قدردانی از برگزارکنندگان اردو، اهمیت حادثه طبس را با اهمیت برشمرد.

حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده با اشاره به پیام امام خمینی(ره) به مناسبت شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس آن را معجزه الهی شمرد که خداوند شن‌ها را مامور کرد و گفت: در ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) در پیام‌شان این نکته را خاطرنشان ساختند که دولت وقت آمریکا به ریاست جیمی کارتر حتی توانایی اداره کشورشان را هم ندارند و چه بسا اگر به تهران هم حمله می‌کردند تمام تیم اعزامی شان از بین می‌رفت.

وی در ادامه به اعتراضات دانشگاه‌های غربی علیه رژیم غاصب صهیونیستی را نشانه مظلومیت مردم فلسطین دانست که دل هر آزاده‌ای را به درد می‌آورد و ادامه داد: آزادی بیان در دانشگاه‌های غرب یک دروغ است و نشانه آن دستگیری استادان معترض به کشتار بیگناه مردم مظلوم غزه توسط رژیم سفاک صهیونیستی است.

به گزارش آنا، سخنرانی سردارغلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسئولان استان خراسان‌جنوبی و امام جمعه طبس و روایتگری یکی از شاهدان عینی این حادثه و سخنرانی همسر شهید منتظر قائم از برنامه‌های دیگر این مراسم بود.

همچنین دانشجویان شرکت‌کننده در اردوی راهیان مقاومت علاوه بر شرکت در مراسم ویژه صحرای طبس در مراسم غبارروبی حرم مطهر حضرت حسین ابن موسی الکاظم(ع) و تجدیدمیثاق با شهدای گمنام واحد طبس حضور یافتند.

حضور در مناطق گردشگری و بازدید از موزه جهانی ژئوپارک از برنامه‌های جانبی این اردو بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان