Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت سونی طی نسل هشتم کنسول‌های خانگی، IP‌های انحصاری جدید بسیار موفقی را روانه‌ بازار کرده است؛ مثلا Horizon Zero Dawn و Days Gone که از نظر میزان فروش بسیار فوق‌العاده عمل کرده‌اند. حال طبق آخرین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که بازی جدید استودیو ساکرپانچ (Sucker Punch) یعنی Ghost of Tsushima نیز توانسته است تا به موفقیتی بزرگ برای سونی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، ۲.۴ میلیون نسخه تنها در سه روز نخست عرضه، از این بازی به فروش رسیده است.


سونی تاکنون بازی‌های پرفروش زیادی را برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر کرده و به‌قدری در این کار موفق بوده است که برخی ممکن است خیال کنند ساخت بازی‌های باکیفیت و پرفروش کار آسانی است. نباید فراموش کرد که معمولا ناشران بزرگ از سرمایه‌گذاری روی ایده‌های جدید هراس دارند، اما شرکت سونی با اینکه مانند روی برند‌های محبوبی همچون God of War و اخیرا هم The Last of Us سرمایه‌گذاری کرده است، اما در عین حال با انتشار بازی‌هایی همچون Ghost of Tsushima و Horizon Zero Dawn نشان داده است که با از IP‌های جدید نیز استقبال می‌کند؛ بنابراین بازی Ghost of Tsushima با این میزان از فروش توانست لقب پرفروش‌ترین IP اورجینال و جدید شرکت سونی روی پلی‌استیشن ۴ را به نام خود ثبت کند و بازی‌های Horizon Zero Dawn، Days Gone و Bloodborne را پشت سر بگذارد. این موضوع قطعا موفقیت بزرگی برای سونی و استودیو ساکرپانچ است و احتمالا باعث خواهد شد تا بازی جدید خود را به یک فرانچایز محبوب تبدیل کنند.

منبع: زومجی

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بازی پلی استیشن پرفروش ترین شرکت سونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در مناطق غرب کشور مراسم اردوی راهیان نور در کشور آغاز می‌شود، گفت: امسال ۳ هزار نفر از استان همدان در قالب ۵۰ اتوبوس در این اردو شرکت می‌کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه این اردو در دو روز ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این اردو از مناطق عملیاتی مرصاد، بازی دراز، قراویز و پادگان ابوذر دیدن می‌کنند.

دیگر خبرها

  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران ( +اینفوگرافی)
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما