Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر فخری روز یکشنبه در نشست با مدیرعامل و اعضای بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، تاکید کرد: طرح های تامین آب سرخه، آب شاهرود از سد کالپوش، آب سمنان از سند فینسک، آب گرمسار از سیمین دشت و طرح انتقال آب خزر به استان با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان، از جمله اقدامات مهم برای تامین آب در استان است که اقدامات خوبی نیز در این خصوص صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: ازغرب تا شرق استان امروز اقدامات ارزنده عمرانی در حال انجام است.

وی بیان کرد: مجموعه طرح های در حال انجام و دارای اعتبار استان سمنان در قالب مجموعه ای مدون جمع آوری شده تا با استفاده از ظرفیت مطلوب نمایندگان استان پیگیری های کشوری در خصوص آنها تسریع شود.

پیگیری مصوبات سفرهای رییس جمهوری به استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: بالغ بر ۷۲ طرح با اعتبار یکهزار میلیارد تومان در دور اول سفر رییس جمهوری به استان سمنان در نظر گرفته شد که تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فخری اضافه کرد: در دور دوم سفر رییس جمهوری نیز یکهزار و ۴۲۹ میلیارد تومان در قالب ۸۵ طرح در نظر گرفته شد که در حال حاضر اعتبارات به این طرح ها تزریق شد و اقدامات در حال انجام است.

وی گفت: با توجه ویژه رییس جمهوری و دولتمردان، تلاش مسئولان استان و تخصیص اعتبارات سفر و استانی، استان سمنان اکنون به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

سمنان به عنوان مرکز استان نیازمند نگاه و اقدام درخور است

وی با بیان اینکه نگاه منطقی و معقول اعضای این بنیاد در راستای پیگیری مسایل و موارد بسیار ارزنده است، افزود: نگاه به سمنان به عنوان مرکز استان نیز باید در قالب ظرفیت ها ، اجرای اقدامات مطلوب و درخور و همچنین در سایه این نگاه منطقی و معقولانه باشد و برای تحقق آن تلاش صورت گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از تحقق سه وعده در خصوص انتقال زندان، مباحث پیرامون راه آهن و فرودگاه سمنان از نشست قبلی با اعضای بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران تا امروز خبر داد و گفت: دغدغه اعضای این بنیاد و نگاه کارشناسی و تخصصی به مسائل و موارد بسیار ارزنده است.
وی بیان کرد: تالار مرکزی سمنان نیز یکی از مواردی است که مغفول مانده و مشمول زمان شد و اقدامات پیگیرانه در خصوص آن انجام شده و اکنون مشکل زمین این طرح برطرف شد و اجرای هرچه سریعتر آن پیگیری می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه موزه شهر، بازارچه صنایع دستی و حریم زندان در مرکز شهر و محور سمنان- معلمان، ازجمله مواری است که مورد پیگیری قرار خواهد گرفت، افزود: ورودی شهرها از وظیف شهرداری ها است که اقدامات خوبی توسط شهرداری سمنان نیز در حال انجام است، اما نیاز است تا ورودی و خروجی شهر مورد توجه و رسیدگی ویژه قرار بگیرد.
فخری از رصد تمام طرح های استان سمنان به صورت مستمر خبر داد و اظهار داشت: بسیاری از طرح های استان در هفته دولت و دهه فجر آماده بهره برداری است، افتتاح بیمارستان مهدیشهر یکی از این موارد است که با تحقق آن یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان محقق خواهد شد.

وی از مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح های عمرانی و فرهنگی در استان سمنان استقبال کرد و گفت: طرح فرهنگی گردشگری سرخه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در مجاوت راه اصلی ارتباطی تهران- مشهد در حال اجرا است که طی ۲ سال آینده به بهره برداری می رسد.

برچسب‌ها سمنان استانداری سمنان اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان استانداری سمنان اعتبارات سمنان استانداری سمنان اعتبارات هماهنگی امور عمرانی میلیارد تومان حال انجام استان سمنان رییس جمهوری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی در جلسه شورای برنامه ریزی  با بیان اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ۷۴ میلیارد تومان اعتبار  جذب شد افزود: امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم باید در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد : باتوجه به اینکه  سمنان یکی از استان‌های خشک و کم آب کشور است ضروری است کشت محصولات گلخانه ای توسعه یابد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم گفت: بمنظور کنترل و مهار تورم ، پارسال ۲۷۲ تن گوشت منجمد. ۵۲۴ تن گوشت مرغ منجمد. ۷ هزار و ۹۲۲ تن شکر و  یک هزارو ۴۵۰ تن برنج وارداتی در استان توزیع شد.
وی گفت: در همین مدت بمنظور کنترل تورم ۸۰ هزارتن گندم خوراکی و بذری. بیش از ۵ هزارتن جو. چهار صدو ۷۸ تن کلزا خریداری شد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همچنین به همین منظور سال گذشته بیش از ۵۳ هزار مورد بازرسی و نظارت در بخش‌های مختلف عرضه و توزیع کالا‌ها در استان صورت گرفت.
تعیین کاربری زمین برای احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کیلومتر ۴۰ محور میامی - شاهرود و همچنین کیلومتر ۲۷ محور میامی - سبزوار از جمله مواردی بود که در این جلسه تصویب شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود