Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@12:26:13 GMT

توسعه عملیات عمرانی در منطقه اسلام‌آباد سنندج

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۳۴۸۸

توسعه عملیات عمرانی در منطقه اسلام‌آباد سنندج

شهردار سنندج از آغاز عملیات اتصال فاز دو و تکمیل فاز سه کمربندی ۳۶ متری اسلام آباد در سنندج خبر داد و گفت: در استای تکمیل این کمربندی اتصال فاز دو به متراژ ۴۰۰ متر و تکمیل فاز سه به طول یک‌هزار و ۴۰۰ متر در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، حشمت اله صیدی اظهار کرد: پروژه کمربندی اسلام آباد به طول ۳.۵ کیلومتر یکی از پروژه‌های عمرانی است که در سنوات گذشته توسط اداره راه و ترابری سابق آغاز و ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلومتر آن نیز توسط این اداره انجام شد.

وی ادامه داد: کاهش و روان‌سازی ترافیک ورودی شمال شهر سنندج، ارتقا سطح ایمنی و کاهش تصادفات و کاهش زمان سفرهای درون شهری از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه عمرانی است.

شهردار سنندج افزود: یکی از برنامه‌های عمرانی این شهرداری اتصال میدان امام ضا (ع) در ورودی ناحیه منفصل شهری ننله به کمربندی اسلام‌آباد بود که اتصال این میدان به کمربندی اسلام‌آباد بطول یک‌هزار و ۷۰۰ متر و عرض ۳۶ متر در حال اجرا است.

صیدی از آغاز اتصال فاز دو و تکمیل فاز سه کمربندی ۳۶ متری اسلام‌آباد در سنندج خبر داد و عنوان کرد: اتصال فاز دو نیز به متراژ ۴۰۰ متر و تکمیل فاز سه ۳ به طول یک‌هزار و ۴۰۰ متر در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تکمیل فاز سه کمربندی اسلام‌آباد یک دیوار حائل به طول ۱۲۰ متر و ارتفاع شش متراحداث خواهد شد.

شهردار سنندج عنوان کرد: احداث دو دهنه پل، یک دهنه باکس بتنی و یک طاقی دهنه دو متری هم از دیگر اقدامات در راستای تکمیل از پروژه عمرانی است.

صیدی اضافه کرد: در حال حاضر مشکل اصلی پروژه کمربندی اسلام‌آباد معارض تداخل دیوار اداره زندان به مساحت ۱۲ هزار و ۱۳۱ مترمربع در مجاورت شهرک الهیه تعاونی روحانیون است که مذاکره برای رفع معارض در حال انجام است.

وی ابراز امیداوری کرد: با رفع مشکل معارض و تکمیل کمربندی ۳۶ متری اسلام‌آباد میدان امام رضا (ع) به میدان لشکر وصل خواهد شد.

کد خبر 435641

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مدیریت شهری مشارکت شهروندان شهرداری شهر شهرداری سنندج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمربندی اسلام آباد تکمیل فاز سه ۴۰۰ متر ۳۶ متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر

فرماندار شهرستان سنندج از برگزاری اجتماع عظیم بانوان و دختران کُرد با عنوان «مثل ستاره‌ها» در استادیوم ورزشی ۲۲ گولان به مناسبت دهه کرامت و روز دختر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حسن عسکری پیش‌ازظهر امروز در جلسه فرهنگ عمومی شهرستان، با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، عملیات وعده صادق را دستاورد بزرگ نظام جمهوری اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب برشمرد و اظهار داشت: این عملیات اضمحلال رژیم صهیونیستی را سرعت بخشید و جا دارد ابعاد این عملیات بزرگ برای نسل جوان تبین شود.

وی عملکرد فراجا را در اجرای طرح نور را بسیار خوب ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: ترویج حجاب و عفاف مطالبه‌ی مردم دیندار از ما بود که نیروی انتظامی به خوبی و به دور از حاشیه این طرح را اجرایی کرده و بازتاب مثبتی در بین جامعه متدین داشته و عصبانیت دشمن نیز از آن نشان از موفقیت طرح است.

فرماندار شهرستان سنندج با اشاره به در پیش بوده سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان، گفت: مهمترین دستاورد این سفر پر خیر و برکت در کنار پروژه‌های عمرانی و زیرساختی برداشتن بر چسپ امنیتی از روی استان کردستان و دادن عنوان فرهنگی به این استان بود.

وی با بر شمردن برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت این سفر تاریخی تصریح کرد: ادارات و دستگاه‌های مختلف در کنار مشارکت در برنامه‌های پیش‌بینی شده دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به استان را در حوزه خود برای مردم تشریح کنند.

عسکری از برگزاری اجتماع عظیم بانوان و دختران کُرد با عنوان «مثل ستاره‌ها» در استادیوم ورزشی 22 گولان به مناسبت دهه کرامت و روز دختر خبر داد و افزود: این جشن باشکوه با مشارکت تمامی دستگاه‌های فرهنگی و بصورت کاملاً مردمی، با برنامه‌های فاخر فرهنگی و با حضور چهره‌های سرشناس ملی و استانی برگزار می‌شود.

فرماندار سنندج با اشاره به در پیش بوده سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از اجرای برنامه‌های این مناسبت مهم در سطح شهرستان نیز خبر داد و خواستار مشارکت تمامی ادارات در این خصوص شد.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم