Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر ابلاغیه های سازمان حمایت حداکثر قیمت مصرف کننده ماسک سه لایه صنعتی ۱۳۰۰۰ و ماسکهای کارگاهی ۱۵۰۰۰ریال تعیین شده و مراکز عرضه کننده اعم از صنفی، داروخانه ها، فروشگاههای اینترنتی موظف به رعایت قیمت مصوب هستند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این اطلاعیه آمده است؛ گزارشات و شکایات واصله حاکی از آن است که انواع ماسک سه لایه در برخی از مراکز عرضه از جمله داروخانه ها، فروشگاههای زنجیره ای، اینترنتی و واحدهای صنفی بالاتر از نرخ مصوب به فروش می رسند؛ لذا در راستای جلوگیری از هرگونه اجحاف در حق مصرف کنندگان به ویژه در شرایط حساس کنونی، کلیه عرضه کنندگان مکلف به فروش همه اقلام ضروری مبارزه با بیماری کرونا به قیمت های مصوب می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه واحدهای مورد ذکر مکلف اند با قید فوریت نسبت به اصلاح قیمت های فروش خود اقدام نمایند و بدیهی است مسئولیت فروش با نرخ های بالاتر از قیمت مصوب به هر بهانه ای، مصداق ماده 2 قانون تعزیرات حکومتی تلقی شده و مسئولیت آن متوجه واحدهای خاطی خواهد بود.

این اطلاعیه به منزله ابلاغ عمومی بوده و برای کلیه عرضه کنندگان لازم الاجرا می باشد.

شهروندان در صورت مواجهه با قیمت های بالاتر از قیمت های مصوب از طریق شماره 124 و یا سامانه 124.ir، سازمان ها و ادارات صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور موارد تخلف را منعکس فرمایند.

لازم به ذکر است نظارت بر عملکرد داروخانه ها از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان غذا و دارو انجام خواهد شد و تخلف این مراکز می بایست به شماره 190 منعکس شود.

 انتهای پیام/

R1012125/P/S7,78/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان حمایت وزارت صنعت و معدن قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط سازمان حمایت وزارت صنعت و معدن پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ شماره پیامکی برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن اعلام شد/ فرصت ۱ هفته‌ای مستأجران ۲ امکان فروش ۶۰درصد سهام عدالت برای همه بعد از عید غدیر خم ۳ صادرات بی فایده مرغ/ عراق و افغانستان پول ایران را با ریال پس می‌دهند ۴ برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت ۲۰ میلیونی شد ۵ کارت اعتباری سهام عدالت به‌زودی ارائه می‌شود ۶ ۴ شرط اصلی دریافت وام ودیعه مسکن اعلام شد ۷ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۵| تداوم بارش باران تا آخر هفته/ تشدید بارش‌ها و کاهش دما در شمال ۸ سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن معرفی شد+جزئیات مهمترین اخبار اقتصادی ابهامات جدی در مبدا واردات غلات/ حذف گواهی مبدا امنیت غذایی کشور را به خطر می‌اندازد امکان فروش ۶۰درصد سهام عدالت برای همه بعد از عید غدیر خم دستورالعمل پرداخت وام ودیعه مسکن امروز نهایی می‌شود/ پرداخت وام از ۲ هفته آینده ضرورت ورود ۳ قوه برای بازگشت ارزهای صادراتی/ برخی صادرکنندگان بدعهدی کردند مهمترین اخبار تسنیم مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران : طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به دست خود نابود خواهد شد دستورالعمل پرداخت وام ودیعه مسکن امروز نهایی می‌شود/ پرداخت وام از ۲ هفته آینده عراق|نبرد شجاعانه حشد شعبی حمله سنگین داعشی‌ها در استان دیالی را دفع کرد طرح ۲ فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند / تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه طرح خدمات رسانی به مناطق محروم جنوب کشور از سوی دانشگاه شریف اجرایی می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان حمایت وزارت صنعت و معدن سازمان حمایت وزارت صنعت و معدن وام ودیعه مسکن سازمان حمایت سهام عدالت پرداخت وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت

طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و دومین جلسه حراج شمش طلا امروز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه با حضور فعالان صنعت طلا و صادرکنندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

زمان حراج جدید سکه مشخص شد

 

در این جلسه 230 کیلو گرم شمش طلا استاندارد با عیار 995 در هزار توسط صادرکنندگان عرضه شد که از این مقدار 79 کیلوگرم معامله شد. میانگین قیمت شمش طلای معامله شده در این جلسه، 4 میلیارد و 643 میلیون تومان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است، طی 22 جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود 3 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند. 

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • اما و اگرهای فروش اینترنتی دارو
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد