Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه مس کرمان در واکنش به اشتباهات داوران در دیدارهای این تیم بیانیه تندی صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه مس کرمان در واکنش به اشتباهات داوری در دیدارهای هفته های اخیر این تیم، بیانیه ای را صادر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بازهم همانند سال های گذشته هفته های آخر لیگ یک آبستن اتفاقاتی شده است که شبه و شک را تا بیشترین حد خود بالا می برد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از پنالتی های راحتی که به سود یک تیم بالای جدولی اعلام می شود تا پنالتی ها و اخراج های عجیب تری که علیه دیگر تیم بالانشین اتخاذ می‌شود ...!

در حالی که مشخص شد تصمیم بحث برانگیز داور در اخراج یکی از بازیکنان مس در اهواز و برابر استقلال خوزستان اشتباه بوده است تا داور اشتباهی کاملا اثر گذار بر علیه مس کرمان مرتکب شده باشد، درست در هفته بعد نیز در یک تصمیم بهت آور پنالتی بر علیه مس کرمان در دقیقه 88 اعلام می شود تا سهوی بودن این اشتباهات با تردید شدید روبرو شود ...

در آن سو اما برای دیگر تیم بالای جدول تقریباً هر هفته و به صورت مداوم ساده ترین اتفاقات به سود این تیم پنالتی تشخیص داده می شود تا وجود این تضاد آشکار در تصمیم گیری ها، یک گیجی و ابهام بزرگ را در مسابقات این هفته لیگ یک به وجود بیاورد.

مسلما تکرار این اتفاقات و تصمیمات شبهه‌انگیز در هفته های آتی یک فاجعه بزرگ برای مسابقات لیگ یک محسوب می‌شود و متاسفانه این شائبه که در هفته‌های آخر لیگ یک جریاناتی در خارج از زمین به شدت فعال می‌باشند تا نتایج به گونه ای حاص رقم بخورد، با ادامه این اتفاقات و تصمیمات بیشتر ملموس می‌شود که نهادهای نظارتی بر فوتبال ایران اصلا نباید اجازه بیشتر شدن این اتفاقات و در پی آن شبهات فاجعه آور برای فوتبال ایران را بدهند».

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لیگ دسته اول تیم فوتبال مس کرمان بیشتر بخوانید... مهابادی: به اجبار سازمان لیگ مقابل نود ارومیه بازی کردیم/ بازیکنان ما در ۸ ماه اخیر فقط ۲ میلیون تومان گرفته‌اند! لیگ دسته اول فوتبال| پیروزی مدعیان در شب شکست صدرنشین/ ملوان با شکست پُرگل علم و ادب، موقتاً از منطقه خطر خارج شد لیگ دسته اول فوتبال| مس کرمان به صعود و سپیدرود به سقوط نزدیک‌تر شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مهابادی: به اجبار سازمان لیگ مقابل نود ارومیه بازی کردیم/ بازیکنان ما در ۸ ماه اخیر فقط ۲ میلیون تومان گرفته‌اند! لیگ دسته اول فوتبال| پیروزی مدعیان در شب شکست صدرنشین/ ملوان با شکست پُرگل علم و ادب، موقتاً از منطقه خطر خارج شد لیگ دسته اول فوتبال| مس کرمان به صعود و سپیدرود به سقوط نزدیک‌تر شد واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لیگ دسته اول تیم فوتبال مس کرمان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدایی سرمربی یاران طارمی با وجود کسب سهمیه مرحله مقدماتی لیگ اروپا ۲ طارمی: فصلی عالی را در لیگ برتر پرتغال سپری کردم ۳ حسن‌زاده: ادعا دارید بهترین دفاع وسط ایران هستید اما از یک بچه دریبل می‌خورید/ رفاقت بازیکنان استقلال بادکنکی است ۴ درگذشت ملی‌پوش آذربایجانی در ۲۰ سالگی ۵ سعادتمند: مطرح کردن نام استراماچونی و قلعه‌نویی حرفه‌ای نیست، از مجیدی حمایت می‌کنیم/ عمده پول بویان را تامین کرده‌ایم ۶ نوری: کادر فنی استقلال باید بگوید مشکل استقلال چیست/ توقع‌مان از بهترین هافبک ایران بالا است ۷ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۸ اوساگونا بالاخره به ایران بازمی‌گردد مهمترین اخبار ورزشی حسن‌زاده: ادعا دارید بهترین دفاع وسط ایران هستید اما از یک بچه دریبل می‌خورید/ رفاقت بازیکنان استقلال بادکنکی است استیلی: پرسپولیس مثل دهه هفتاد شخصیت برنده و پیروز دارد/ پوکر با شایستگی رقم خورد پورموسوی: حکم کمیته استیناف درباره بازی با استقلال با مصلحت‌اندیشی صادر شد/ حق بازیکنان پارس جنوبی نیست که بازی کنند سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| درخشان: به دنبال کرسی بین‌المللی هستیم اما ریالی هزینه نمی‌کنیم مهمترین اخبار تسنیم مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران : طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به دست خود نابود خواهد شد سی‌ان‌ان: اقدامات ماموران امنیتی آمریکا صحنه‌های غیرقابل باوری در خیابان‌ها بوجود آورده است دستورالعمل پرداخت وام ودیعه مسکن امروز نهایی می‌شود/ پرداخت وام از ۲ هفته آینده نماینده ویژه وزیر خارجه: ایران از صلح و گفت‌وگوهای بین‌الافغانی حمایت می‌کند عراق|نبرد شجاعانه حشد شعبی حمله سنگین داعشی‌ها در استان دیالی را دفع کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول تیم فوتبال مس کرمان فوتبال لیگ دسته اول تیم فوتبال مس کرمان لیگ دسته اول فوتبال مس کرمان لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد

یکی از داوران لیگ برتری که اکنون در فوتبال در یک پست و مقام دیگر هم فعالیت می‌کند، سید علی اصغر مومنی است؛ داوری که این فصل دیدارهای حساسی را سوت زد و این هفته نیز در کوبل داوری دیدار تراکتور و استقلال حضور دارد.

سید علی اصغر مومنی که دو سال از شروع فعالیت او به عنوان رئیس هیئت فوتبال شهرستان چالوس می‌گذرد، روز گذشته تصمیم گرفت از سمت خود استعفا دهد و پس از دو سال ریاست هیئت را به شخص دیگری تحویل بدهد.

در دوران حضور او، کلاس‌های مختلف مربیگری فوتبال و فوتسال ایران و آسیا برگزار شد و همچنین در پایان نیم فصل شاهد این بودیم که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، یک شهرستان میزبان دوره دانش افزایی تمامی داوران لیگ برتر بود و این اتفاق به میزبانی هیات فوتبال شهرستان چالوس رقم خورد.

اسماعیل بابائی، دوست مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان چالوس تایید کرد که سید علی اصغر مومنی رئیس هیئت فوتبال این شهرستان از سمت خود استعفا داده و تنها در امر قضاوت به فعالیت خود در فوتبال ادامه خواهد داد.

کد خبر 848412 برچسب‌ها ویژه ورزشی داوری فوتبال

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم