Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق تاکید کرد که واشنگتن عمدا مرحله دوم مذاکرات را برای نگه‌داشتن نظامیان آمریکا در عراق به تاخیر می‌اندازد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت المعلومه،«محمد کریم» نماینده ائتلاف فتح روز شنبه اعلام کرد که آمریکا عامدانه مرحله دوم مذاکرات استراتژیک با عراق را به تاخیر می‌اندازد تا از این روش برای نگه‌داشتن نیروهای آمریکایی در عراق سوءاستفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تاکید کرد که جزئیات مذاکرات میان آمریکا و عراق شفاف نیست و تا به الان نیز روشن نشده است وهمچنین عراق هیچ شرطی برای آمریکا نگذاشت؛بلکه فقط به شرط های طرف مقابل گوش داد.

عراق|نبرد شجاعانه حشد شعبی حمله سنگین داعشی‌ها در استان دیالی را دفع کردحکیم: ساختار سیاسی و اجتماعی فعلی عراق دیگر کارساز نیست

نماینده ائتلاف فتح خاطرنشان کرد که مرحله دوم مذاکرات با آمریکا به مراحل متعددی نیاز ندارد و تصمیم‌گیری درباره ماندن و یا خروج نیروهای آمریکایی در جریان مذاکرات دوم وجود نخواهد داشت.

«مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق در دور دوم مذاکرات واشنگتن-بغداد مشارکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" اخبار "عراق" بیشتر بخوانید... عراق|نبرد شجاعانه حشد شعبی حمله سنگین داعشی‌ها در استان دیالی را دفع کرد حکیم: ساختار سیاسی و اجتماعی فعلی عراق دیگر کارساز نیست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عراق|نبرد شجاعانه حشد شعبی حمله سنگین داعشی‌ها در استان دیالی را دفع کرد حکیم: ساختار سیاسی و اجتماعی فعلی عراق دیگر کارساز نیست واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" اخبار "عراق" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ نقش تکراری یکی از کشورهای منطقه در رهگیری هواپیمای مسافربری ایران ۲ اسرائیل از ترس پاسخ انتقامجویانه حزب‌الله دست به دامان سازمان ملل شد ۳ رژیم اسرائیل|افشاگری بادیگارد مخصوص بنیامین نتانیاهو درباره وی ۴ اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای ماهان/ نقاب واژه بر قانون جنگل ۵ عراق|نبرد شجاعانه حشد شعبی حمله سنگین داعشی‌ها در استان دیالی را دفع کرد ۶ تهدید سوریه و لبنان از سوی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ۷ سخنگوی طالبان: زندانیان آزادشده ما به میدان جنگ بازنمی‌گردند ۸ اعتراضات در یونان به اقدام ترکیه در برگزاری نماز جمعه در ایاصوفیه؛ پاسخ آنکارا مهمترین اخبار بین الملل مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران : طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به دست خود نابود خواهد شد سی‌ان‌ان: اقدامات ماموران امنیتی آمریکا صحنه‌های غیرقابل باوری در خیابان‌ها بوجود آورده است نماینده ویژه وزیر خارجه: ایران از صلح و گفت‌وگوهای بین‌الافغانی حمایت می‌کند کشته شدن یک نفر در اعتراضات تگزاس مهمترین اخبار تسنیم مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران : طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به دست خود نابود خواهد شد سی‌ان‌ان: اقدامات ماموران امنیتی آمریکا صحنه‌های غیرقابل باوری در خیابان‌ها بوجود آورده است دستورالعمل پرداخت وام ودیعه مسکن امروز نهایی می‌شود/ پرداخت وام از ۲ هفته آینده نماینده ویژه وزیر خارجه: ایران از صلح و گفت‌وگوهای بین‌الافغانی حمایت می‌کند عراق|نبرد شجاعانه حشد شعبی حمله سنگین داعشی‌ها در استان دیالی را دفع کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار عراق اخبار آمریکا اخبار عراق دوم مذاکرات ائتلاف فتح بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.
حسن جعفری افزود:پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند، اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

دیگر خبرها

  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد