Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@06:41:20 GMT

اقامه نماز جمعه در بیش از ۹۰۰ نقطه کشور

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۳۷۴۵

اقامه نماز جمعه در بیش از ۹۰۰ نقطه کشور

به گزارش فارس، آیت‌الله قربان‌علی دری نجف آبادی ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان مرکزی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون نماز جمعه در بیش از ۹۰۰ نقطه کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نماز جمعه، نماز عزت شرف و اقتدار حکومت اسلامی است که به برکت تلاش‌ها و فداکاری‌های شهدای محراب امروز شاهد برپایی و اقامه آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اراک با بیان  اینکه نماز جمعه از سرمایه‌های بزرگ اسلام و اهل بیت(ع) است، بیان داشت: ایران اسلامی برای اقامه نماز جمعه شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب کرده که باید همواره یاد و خاطره این شهدا که از آنان به عنوان شهدای محراب یاد می‌شود را گرامی داشت.

دری نجف‌آبادی افزود: نماز جمعه سنگر دفاع از ارزش‌های دینی، اخلاقی و بزرگ‌ترین و موثرترین منبر تقویت بینش سیاسی جامعه اسلامی است.

وی تقویت روحیه اخوت و برادری، تشکیل نیروهای اسلام،  رشد فکری و سیاسی مسلمانان، تقویت روحیه جمعی و  مرکزیت بسیج مردم را از آثار مهم برگزاری نماز جمعه برشمرد.

امام جمعه اراک شرکت در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه را نشانه اهل تقوا دانست.

منبع: الف

کلیدواژه: نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900309

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد