Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@08:58:43 GMT

معابر عمومی کرج توسط جهادگران ضد عفونی شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۳۹۰۹

معابر عمومی کرج توسط جهادگران ضد عفونی شد+تصاویر

گروه استان‌ها- با توجه شروع موج دوم شیوع ویروس کرونا در استان البرز معابر شهر کرج توسط جهادگران بسیجی ضد عفونی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، جهادگران استان البرز همواره در حوادث و رویدادهای مختلف آماده به خدمت رسانی بوده‌اند و موج اول شیوع کرونا در استان البرز نمود بارزی از این خدمات رسانی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای شیوع ویروس کرونا نیز فعالیت‌های خوبی را از گروه‌های مختلف جهادی از تولید ملزومات مورد نیاز پیشگیری تا غربالگری و ضد عفونی معابر را شاهد بودیم.

اعتراض پرسپولیسی‌ها به نبود تونل ضد عفونی در ورزشگاه آزادیضد عفونی حسینیه عاشقان ثارالله برای برگزاری مراسمات شب‌های قدر در شهرستان کرج + تصاویرضد عفونی کردن سالن‌ها و دیگر اماکن فدراسیون تیراندازی

با آغاز موج دوم شیوع بیماری کرونا در استان البرز گروه‌های جهادی دوباره فعال شده و به صورت خود جوش و سازماندهی شده به مبارزه با این ویروس منحوس پرداختند.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT8 بیشتر بخوانید... همتی از نوع جهادگران قمی؛ وقتی خانه پدر شهید بازسازی می‌شود+تصاویر جهادگران سلامت به روستاهای «دهستان کرگاه شرقی» لرستان اعزام شدند+تصاویر گزارش| تدوین و اجرای برنامه‌های پیشگیری از کرونا توسط جهادگران استان مرکزی؛ اولویت خدمت با مناطق محروم وحاشیه‌ای است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... همتی از نوع جهادگران قمی؛ وقتی خانه پدر شهید بازسازی می‌شود+تصاویر جهادگران سلامت به روستاهای «دهستان کرگاه شرقی» لرستان اعزام شدند+تصاویر گزارش| تدوین و اجرای برنامه‌های پیشگیری از کرونا توسط جهادگران استان مرکزی؛ اولویت خدمت با مناطق محروم وحاشیه‌ای است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ گزارش ویدئویی| ‌ناگفته‌هایی از ‌‌عملیات ماندگار مرصاد /‌ تنگه "چهارزبر" چگونه ‌قتلگاه ‌منافقین شد؟ ۳ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با قدیمی‌ترین امام جمعه کشور/ روایت آیت‌الله نورمفیدی از ‌نخستین نماز جمعه گرگان‌ ۴ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۵ آغاز برداشت برنج در گیلان؛ ۶۸درصد محصول امسال مکانیزه برداشت می‌شود ۶ اختصاصی|نحوه ورود و خروج عراقی‌ها به ایران اعلام شد ۷ پایان عملیات جست‌وجو برای یافتن "دختر گمشده" در جهان‌نما /‌ چه بر سر سها رضانژاد آمده است؟ ۸ عضو کمیسیون بودجه مجلس: ‌حقوق ۴ میلیونی هم کفاف یک زندگی را نمی‌دهد / مردم برای تامین معیشت ‌تحت فشار‌ند مهمترین اخبار استانها پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور / ورود کشتی ۶۶ هزار تنی شکر نایب رئیس ‌کمیسیون انرژی مجلس: برای انتصاب مدیران بومی در هیئت مدیره صنایع و پالایشگاه‌ها سنگ‌اندازی می‌شود ریزش ‌معدن خاک نسوز باجیگران / فقط یک کارگر جان باخت / حبس ‌کارگران در زیر آوار ‌صحت ندارد گزارش| روایت تسنیم از همسایگان شیخ اجل؛ محرومیت در محله سعدی بیداد می‌کند + تصاویر مهمترین اخبار تسنیم مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران: طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به‌دست خود نابود خواهد شد سی‌ان‌ان: اقدامات ماموران امنیتی آمریکا صحنه‌های غیرقابل باوری در خیابان‌ها بوجود آورده است دستورالعمل پرداخت وام ودیعه مسکن امروز نهایی می‌شود/ پرداخت وام از ۲ هفته آینده نماینده ویژه وزیر خارجه: ایران از صلح و گفت‌وگوهای بین‌الافغانی حمایت می‌کند عراق|نبرد شجاعانه حشد شعبی حمله سنگین داعشی‌ها در استان دیالی را دفع کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توسط جهادگران استان البرز ترین اخبار ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • گزارش تسنیم از آخرین وضعیت آبگرفتگی در دزفول
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • جلوگیری از خسارت سیل با تجهیزات بسیج سازندگی در مختاران
  • آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه به دنبال بارش باران
  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود