Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:39:35 GMT

رقابت اهوازی‌ها در مسابقه استعدادیابی "تکنیکی‌شو"

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۳۹۴۵

رقابت اهوازی‌ها در مسابقه استعدادیابی 'تکنیکی‌شو'

مسابقه سرگرمی و استعدادیابی فوتبال نوجوانان ۱۰ تا ۱۴ سال اهوازی تحت عنوان "تکنیکی‌شو" برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدامین ناصرین دبیر اجرایی مسابقه تکنیکی شو امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مسابقه یک مسابقه استعدادیابی و سرگرمی است که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز و با مشارکت باشگاه فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مرحله مقدماتی این مسابقه بر بستر فضای مجازی انجام می‌گیرد به این صورت که نونهالان و نوجوانان ۱۰ تا ۱۴ سال ( متولدین ۸۵ تا ۸۹) از مهارت‌های فوتبالی خود فیلمی را تهیه کرده و از فردا دوشنبه ۶ مردادماه به مدت ۸ روز تا سه شنبه ۱۴ مردادماه، از طریق دبیرخانه مسابقه در یکی از پیام‌رسان‌های ایتا یا واتساپ به شماره ۰۹۰۱۹۴۷۴۶۴۰ فرصت ارسال دارند. شهروندان اهوازی می‌توانند نحوه ارسال و شرایط ساخت ویدیوها را در صفحه مجازی "شهرنما" به آدرس shahr.nama در شبکه‌های اجتماعی مشاهده کنند.

ناصرین عنوان کرد: سید مهدی ابوس، ایوب والی، سیاوش بختیاری زاده و آرش افشین چهار داور این مسابقه هستند و فینال این مسابقه در یکی از روزهای ۲۲ تا ۲۴ مردادماه ۹۹ در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را ارتقا سطح ارتباط با شهروندان، احیای امر استعدادیابی ورزشی و توجه به سرگرمی نوجوانان و روحیه شهروندان عنوان کرد.

 

بنا بر این گزارش، ۱۰ نفر برتر مسابقه حائز جوایز نفیس می‌شوند و به آکادمی فولاد خوزستان و دیگر تیم‌های اهوازی معرفی خواهند شد؛ همچنین به ۳ نفر برتر جوایز میلیونی اهدا خواهد شد.

گفتنی است در انتهای این نشست خبری، از زحمات 5 خبرنگار حوزه ورزشی استان خوزستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز نوجوانان فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

سرمربی فولاد خوزستان به دلیل اظهارات خود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند، شورای امنیت وسط بیاید!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!