Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جزئیات برگزاری آزمون گواهینامه و دانشنامه تخصصی را اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌‌ای جزئیات برگزاری آزمون گواهینامه و دانشنامه تخصصی سال 99 را اعلام کرد.

در این اطلاعیه به 4 مصوبه برگزاری آزمون گواهینامه و دانشنامه تخصصی سال 99 اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعیه، با توجه به شرایط خاص شیوع کرونا در کشور و نیاز بخش درمان به تامین نیروهای متخصص در اولین فرصت ممکن و با لحاظ این نکته که استانداردهای آموزشی تا حد امکان مد نظر باشد، پس از رایزنی‌‌های گسترده و نظرخواهی از افراد صاحب نظر در حوزه آموزش تخصصی و تعامل با معاونت‌‌های مختلف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی 4 مصوبه به شرح زیر تایید شده است:

1- اختیارات ویژه‌‌ای به گروه‌‌های آموزشی و دانشگاه‌‌ها داده شود تا با مدل‌ ساده ابلاغی معاونت آموزشی افراد واجد شرایط فارغ التحصیلی را طی 2 تا 3 هفته آینده معرفی کنند و نامبردگان در صورت شروع خدمات واجد دریافت گواهینامه تخصصی خواهند بود.

2- آزمون گواهینامه و دانشنامه طبق برنامه‌‌ریزی زمان‌‌بندی شده قبلی در انتهای شهریورماه برگزار خواهد شد و افرادی که براساس معیارهای بند 1 واجد شرایط دریافت گواهینامه تخصصی نشدند طبق روال قبل می‌‌توانند در این آزمون شرکت کنند؛ همچنین تمامی افراد علاقمند به شرکت در آزمون دانشنامه مطابق روال اعلام شده قبلی در امتحان مذکور شرکت خواهند کرد.

3- در این فاصله معاونت درمان تمهیداتی خواهد اندیشید که فارغ‌‌التحصیلان معرفی شده محل خدمت‌‌شان مشخص شده و توزیع شوند. افرادی که خود را به سرعت به محل خدمت تعیین شده معرفی و طرح خود را شروع کنند در امتحانات شفاهی دانشنامه از مزیت‌‌هایی بهره‌‌مند خواهند شد.

4-آزمون گواهینامه و دانشنامه فوق تخصصی نیز طبق برنامه‌‌ریزی قبلی برگزار خواهد شد.

زالی خواستار دورکاری 50 درصد کارمندان تهران شد/استفاده از سربازان وظیفه با مدرک پزشکی در مراکز درمانیوزارت بهداشت افزایش حقوق نیروهای شرکتی دانشگاههای علوم پزشکی را ابلاغ کرد

انتهای پیام/

R7573/P/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی کنکور آزمون قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط وزارت بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی کنکور آزمون پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ "اختلال آسانسور" جان پسر نوجوان را گرفت ۲ گزارش | صفر تا صد جزئیات و ابهامات بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور ۳ واکاوی یک سناریوپردازی؛ چرا "نرگس محمدی" با دختر و پسرش صحبت نمی‌کند؟ ۴ وزارت بهداشت ادعای طبّ اسلامی و سنّتی در درمان کرونا را بررسی کند ۵ آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۷۰۰۰ آمریکایی در یک روز +جدول آخرین تغییرات ۶ سرِ کمیسیون فرهنگی برای رسیدگی به "مسئله بحران جمعیت" شلوغ است! ۷ توزیع ماسک M۷۵۰ در پادگانهای نیروی انتظامی/ مرگ ناشی از کرونا بین کارکنان وظیفه وجود نداشته است ۸ فریب کودکان و نوجوانان با راه‌اندازی چالش "بازی جرأت یا حقیقت" در اینستاگرام/ بازداشت متهم مهمترین اخبار اجتماعی اتحادیه اروپا ۵ درصد تولید ناخالص ملی خود را صرف موضوع "جمعیت" می‌کند آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۲۱۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته+ نمودار حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در خبرگزاری تسنیم + تصاویر سرقت ۴ میلیاردی آقا و خانم سرایدار از خانه ویلایی بلافاصله پس از استخدام مهمترین اخبار تسنیم پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور / ورود کشتی ۶۶ هزار تنی شکر مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران: طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به‌دست خود نابود خواهد شد سی‌ان‌ان: اقدامات ماموران امنیتی آمریکا صحنه‌های غیرقابل باوری در خیابان‌ها بوجود آورده است بوشهر| وزیر نیرو: ۴۱ پروژه از طرح‌های پویش "الف-ب-ایران" افتتاح شده است عراق| هشدار ائتلاف فتح درباره تلاش‌های عمدی آمریکا برای تأخیر در انجام دور دوم گفتگوها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی کنکور آزمون وزارت بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی کنکور آزمون برگزاری آزمون گواهینامه و دانشنامه تخصصی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت انجمن‌های تخصصی از کنگره کنسرژنومیکس

به گزارش خبرگزارس علم و فناوری آنا، بهروز حاجیان طهرانی نایب رئيس انجمن واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی کشور و مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان به همراه وحید یونسی مدیرعامل یک شتاب‌دهنده‌ نوآوری با حضور در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر ضمن بازدید از توانمندی‌های آمپر، با استارت‌آپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های مستقر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار پرویز کرمی مدیرعامل کارخانه نوآوری آمپر و دبیر تجاری سازی دومین کنگره بین المللی کنسرژنومیکس، ضمن تشریح اهداف کنگره بر شکل گیری اکوسیستم فناوری‌ها و نوآوری‌های حوزه پیشگیری و درمان سرطان در کشور تاکید کرد.

دبیر کمیته تجاری سازی کنگره کنسرژنومیکس همچنین افزود: ما در این کنگره ضمن برگزاری یک نمایشگاه با حضور شرکت‌های مرتبط با موضوع پیشگیری و درمان سرطان و اولین جشنواره استارت‌آپی تحت عنوان جشنواره ایده تا استارت‌آپ کنسرژنومیکس را در دست اقدام داریم که در ایجاد شبکه موثر فناوری و نوآوری در این حوزه تلاش خواهیم داشت تا از وجود و توانایی انجمن‌های تخصصی مرتبط با موضوع، در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپی بهره‌گیری کنیم.

مدیرعامل کارخانه نوآوری آمپر برنقش حمایت هلدینگ رایزکو و شخص دکتر صمدی به واسطه سال‌ها فعالیت موثر و در امور خیریه‌ای و به‌ویژه در حوزه پیشگیری و کمک ما به درمان سرطان سینه بانوان در خیریه راز و شرکت دی‌دی واتر از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ رایزکو اشاره داشت.

در ادامه این نشست دکتر حاجیان طهرانی با بیان اینکه رسیدگی به مسئله سرطان در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، به تجمیع امکانات و توانمندی‌های مردمی و مشارکت شرکت‌های بزرگ در کنار امکانات دولتی اشاره و آمادگی انجمن واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی کشور  را برای حمایت از کمیته تجاری‌سازی و صنعت شرکت‌های مرتبط اعلام کرد.

همچنین در این نشست، درباره راهکار‌ها و دغدغه‌های مرتبط با درمان، پیشگیری و شخصی سازی درمان بیماری سرطان، بحث و بررسی شد و درباره ایجاد راه‌های دیگر حمایتی و فعالیت‌های نوآورانه برای تجاری سازی محصولات و خدمات مرتبط با درمان بیماری سرطان و گسترش این حمایت ها، اکوسیستم و شبکه فناوری‌های مرتبط برنامه‌ریزی و گفت‌وگو شد. 

دومین کنگره کنسرژنومیکس به ریاست مصطفی قانعی، با محور‌های تشخیص مولکولی، پزشکی شخص محور، درمان هدفمند و بیومارکر‌های سرطان، از ۲ تا ۴ آبان ماه ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود. 

این رویداد در سه بخش علمی، تجاری سازی و مسوولیت پذیری اجتماعی، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود و کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر مسوولیت تجاری سازی این رویداد را برعهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت انجمن‌های تخصصی از کنگره کنسرژنومیکس
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد