Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۳۷۴هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در حال حاضر پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان طرح شناسایی باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و جمع‌آوری باک‌های اضافی را در دستور کار قرار داده و گشت‌های ویژه‌ای را در این خصوص به ویژه در مبادی ورودی استان فعال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این راستا طی هفته گذشته ضمن انهدام 2 باند حرفه‌ای قاچاق سوخت، توقیف 10 دستگاه تریلی حمل سوخت، حذف 12 باک اضافه  خودروهای سنگین و شناسایی 5 دپو مقدار 347 هزار و 606 لیتر سوخت قاچاق شامل 144 هزار و 582 گازوئیل و 78 هزار و 224 لیتر بنزین،124 هزار و 800 لیتر سایر مشتقات نفتی کشف شد.

یگان‌ویژه پلیس نخواهد گذاشت معاندان نظام به اهدافشان برسندمقابله قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر / کشف 66 تن مواد افیونی در عملیات‌های پلیس کرمان‌پلیس گیلان برای پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی به شالیکاران آموزش می‌دهد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سوخت‌های کشف شده در شهرهای زاهدان، دلگان و سراوان بوده، خاطرنشان کرد: در این خصوص 34 دستگاه خودرو توقیف و 39 فرد متخلف با تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاق با جدیت عمل می‌کند و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه فعالیت غیرمجاز افراد سودجوء از جمله قاچاق سوخت را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/391/ش

R7843/P/S6,65/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سیستان و بلوچستان بیشتر بخوانید... هواشناسی سیستان و بلوچستان نسبت به رگبار و رعدوبرق در جنوب هشدار داد امام جمعه زاهدان: اجرای پروژه‌های جدید در سیستان و بلوچستان بر اساس اولویت باشد وزش بادهای ۱۲۰ روزه در سیستان شدت می‌گیرد؛ تندباد لحظه ای دید افقی در ایرانشهر را ۴۰۰۰ متر کاهش داد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... هواشناسی سیستان و بلوچستان نسبت به رگبار و رعدوبرق در جنوب هشدار داد امام جمعه زاهدان: اجرای پروژه‌های جدید در سیستان و بلوچستان بر اساس اولویت باشد وزش بادهای ۱۲۰ روزه در سیستان شدت می‌گیرد؛ تندباد لحظه ای دید افقی در ایرانشهر را ۴۰۰۰ متر کاهش داد واژه های کاربردی مرتبط سیستان و بلوچستان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ گزارش ویدئویی| ‌ناگفته‌هایی از ‌‌عملیات ماندگار مرصاد /‌ تنگه "چهارزبر" چگونه ‌قتلگاه ‌منافقین شد؟ ۳ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با قدیمی‌ترین امام جمعه کشور/ روایت آیت‌الله نورمفیدی از ‌نخستین نماز جمعه گرگان‌ ۴ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۵ آغاز برداشت برنج در گیلان؛ ۶۸درصد محصول امسال مکانیزه برداشت می‌شود ۶ اختصاصی|نحوه ورود و خروج عراقی‌ها به ایران اعلام شد ۷ پایان عملیات جست‌وجو برای یافتن "دختر گمشده" در جهان‌نما /‌ چه بر سر سها رضانژاد آمده است؟ ۸ عضو کمیسیون بودجه مجلس: ‌حقوق ۴ میلیونی هم کفاف یک زندگی را نمی‌دهد / مردم برای تامین معیشت ‌تحت فشار‌ند مهمترین اخبار استانها پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور / ورود کشتی ۶۶ هزار تنی شکر نایب رئیس ‌کمیسیون انرژی مجلس: برای انتصاب مدیران بومی در هیئت مدیره صنایع و پالایشگاه‌ها سنگ‌اندازی می‌شود ریزش ‌معدن خاک نسوز باجیگران / فقط یک کارگر جان باخت / حبس ‌کارگران در زیر آوار ‌صحت ندارد اجحاف وزارت علوم به دانشگاه پیام نور خراسان شمالی/ تعداد دانشجویان ‌۱۰ هزار نفر کاهش یافت مهمترین اخبار تسنیم پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور / ورود کشتی ۶۶ هزار تنی شکر مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران: طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به‌دست خود نابود خواهد شد سی‌ان‌ان: اقدامات ماموران امنیتی آمریکا صحنه‌های غیرقابل باوری در خیابان‌ها بوجود آورده است بوشهر| وزیر نیرو: ۴۱ پروژه از طرح‌های پویش "الف-ب-ایران" افتتاح شده است عراق| هشدار ائتلاف فتح درباره تلاش‌های عمدی آمریکا برای تأخیر در انجام دور دوم گفتگوها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان ترین اخبار قاچاق سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به کشف 35 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت، اظهار داشت: این محموله قاچاق در راستای طرح مقابله با سوخت و فرآورده ‌ای نفتی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان کشف و ضبط شد.

وی ضمن اشاره به بازرسی میدانی از نگهداری سوخت در یکی از شرکت‌های این شهرستان مطلع و اطلاع از قاچاق بودن این سوخت، افزود: ماموران با مرجع قضایی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند 35 هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می‌شد، کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را 9 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به کشف 19 لپ‌تاپ مسروقه توسط پلیس کاشان گفت: در پی وقوع  یک فقره سرقت 19 دستگاه لب‌تاپ از یک واحد صنفی، دستگیری عامل این سرقت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

کاکاوند تصریح کرد: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدام‌های تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند و در عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی 19 دستگاه لپ‌تاپ مسروقه کشف شد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور