Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@02:35:47 GMT

فیلم سینمایی «مریم مقدس» در آتن اکران شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۴۱۸۵

فیلم سینمایی «مریم مقدس» در آتن اکران شد

فیلم سینمایی «مریم مقدس» با زیرنویس و ترجمه یونانی در سمینار دو روزه ایرانشناسی و زبان و خط فارسی در جزیره «لفکاذا» در آتن اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، فیلم سینمایی «مریم مقدس» به همت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آتن با زیرنویس و ترجمه یونانی در سمینار دو روزه ایرانشناسی و زبان و خط فارسی در جزیره «لفکاذا» در آتن اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آتن با همکاری بخش فرهنگی شهرداری جزیره لفکاذا، مجموعه‌ای متنوع از برنامه‌های فرهنگی را برای ساکنان این شهر از 30 تیر تا یکم مرداد 1399  تدارک دیده بود که در خلال این برنامه‌ها، دیدار با شخصیت‌های برجسته سیاسی و مذهبی این شهر نیز انجام شد.

 

علی» محمد حلمی» رایزن فرهنگی کشورمان در آتن در جریان سفر خود به این شهر با حضور در محل شهرداری با «خارالابوس کالوس» شهردار لفکاذا دیدار و در زمینه همکاری‌های فرهنگی و هنری گفتگو کرد.

 

حلمی با اشاره به همکاری‌های مشترک فرهنگی بین رایزنی فرهنگی کشورمان در آتن و شهرداری لفکاذا، گفت: امسال چهارمین سال فعالیت‌های مشترک فرهنگی بین ایران و شهرداری لفکاذاست. ما تا به امروز با همکاری مرکز فرهنگی شهرداری به ویژه «فیلیپا» رئیس مرکز فرهنگی توانسته‌ایم برنامه‌های مختلفی از نمایش فیلم، کنسرت موسیقی سنتی ایرانی، نمایشگاه کتاب و صنایع دستی  را برگزار کنیم و امروز هم برای برگزاری یک سمینار دو روزه ایرانشناسی و زبان و خط فارسی به لفکاذا سفر کرده‌ایم.

 

رایزن فرهنگی ایران در آتن افزود: به طور قطع حضور یک شهردار جوان و علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی می‌تواند تسهیل بخش برنامه‌های فرهنگی مشترک بین رایزنی فرهنگی ایران و شهرداری لفکاذا باشد.

 

وی اظهار کرد: ما در خلال این سمینار دو روزه، فیلم سینمایی «مریم مقدس» را که با تازگی توسط این نمایندگی زیرنویس و ترجمه (به یونانی) شده است، برای ساکنان این شهر پخش خواهیم کرد که امیدواریم مورد استقبال ساکنان فرهنگ دوست لفکاذا واقع شود و از شما هم برای حضور در این برنامه دعوت به عمل می‌آوریم.

 

حلمی در پایان سخنانش، خاطرنشان کرد: ما همواره از توسعه همکاری فرهنگی با نهادهای دولتی و خصوصی یونان استقبال می‌کنیم و امیدواریم که بتوانیم صنعت گردشگری را هم با همکاری یکدیگر بین ایران و یونان گسترش ببخشیم.

 

خارالابوس کالوس آمادگی شهرداری لفکاذا و مرکز فرهنگی این شهر را برای همکاری‌های مشترك با رایزنی فرهنگی ایران در آتن در اجرای برنامه‌های فرهنگی اعلام کرد.


 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: آتن مریم مقدس سمینار دو روزه رایزنی فرهنگی فیلم سینمایی ایران در آتن مریم مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پروژه، دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی شب گذشته ۹ اردیبهشت ماه در جمع پرشور مردم اکومال کرج در ۵ سانس برگزار شد.

در این اکران که با استقبال مخاطبان همراه بود، جواد عزتی و کامران حجازی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم و همچنین عباس جمشیدی‌فر و شبنم قربانی از بازیگران این اثر حضور داشتند.

پیش از نمایش فیلم، عباس جمشیدی‌فر ضمن خوشامدگویی به مهمانان بیان کرد: بسیار خوشحالیم که اینجا حضور داریم و قرار است در کنار شما «تمساح خونی» را تماشا کنیم. ممنون که ما را حمایت و این فیلم را در سینما تماشا می‌کنید.

سپس جواد عزتی در سخنانی کوتاه اظهار کرد: امیدوارم از فیلم خوشتان بیاید و آن را به دوستان خود پیشنهاد دهید که در سینما ببینند.

وی یادآور شد: از همه شما و دیگر تماشاگران عزیزی که این فیلم را در سینما می‌بینند و دیده‌اند، تشکر می‌کنم و باید بگویم که اگر در حال حاضر سینما رونق دارد، به برکت حضور شماست. دستتان را می بوسم و از همه شما بسیار ممنونم.

«تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی تا امروز صدرنشین جدول فروش ۱۴۰۳ بوده است و به تازگی از مرز دومیلیون تماشاگر در سینماها عبور کرده و مجموع فروش آن به ۱۲۵ میلیارد تومان رسیده است.

در این کمدی اکشن سینمایی جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی در این کمدی نقش‌آفرینی می‌کنند و پخش این فیلم سینمایی برعهده شهرفرنگ است.

کد خبر 6092127

دیگر خبرها

  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد