Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران کاظمیان دبیر هیات سوارکاری خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: سومین دوره‌ی مسابقات پرش با اسب هیات سوارکاری خراسان رضوی در ۸ رده‌ی مسابقاتی و به صورت انفرادی در مجموعه سوارکاری کاظمیان مشهد برگزار می شود.
او با اشاره به لزوم برگزاری این مسابقات افزود: سوارکاری رشته‌ی ورزشی‌ای است که در آن ابزار ورزش موجود زنده است که به همین خاطر برای آماده نگه داشتن اسب‌ها و همچنین جلوگیری از بروز آسیب به این حیوانات در رشته‌های سوارکاری مسابقات را برگزار می کنیم که البته موارد بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کرونا را در مسابقات به طور کامل رعایت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات سوارکاری خراسان رضوی ضمن تاکید بر برگزاری این مسابقات بدون حضور تماشاگر ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات در ۸ رده برگزار می‌شود به گونه‌ای برنامه ریزی کردیم که در هر رده بعد از انجام رقابت شرکت کنندگان از مجموعه خارج شده و شرکت کنندگان رده‌ی بعدی حضور پیدا خواهند کرد تا با این اتفاق از ایجاد تجمع نیز جلوگیری کنیم ضمن اینکه در زمان مسابقات به هیچ وجه فردی بجز سوارکاران شرکت کننده در مسابقات اجازه ورود به مجموعه را نخواهد داشت و در‌های محل برگزاری بسته خواهند بود. بیشتر بخوانید؛ تاخت و تاز سوارکاران خراسان رضوی در تربت جام کاظمیان در پاسخ به نحوه‌ی رعایت موارد بهداشتی در حین مسابقات نیز بیان کرد: مسابقات سوارکاری به گونه‌ای است که سوارکاران با اسب‌های شخصی خود شرکت می‌کنند و در محیطی کاملا باز رقابت‌ها انجام می‌شود همان گونه که در فوتبال و دیگر رشته‌های مشابه شاهد برگزاری رقابت‌ها هستیم و این در حالی است که مسابقات سوارکاری به صورت انفرادی و تنها با حضور یک سوارکار در پیست مسابقه انجام می‌شود، علاوه بر این تب سنج و مواد ضدعفونی تهیه کردیم که هنگام ورود سوارکاران به صورت بهداشتی چک و ضدعفونی می‌شوند و محیط برگزاری مسابقه نیز به طور مستمر ضدعفونی خواهد شد.
او تصریح کرد: با دریافت مجوز و دستورالعمل‌های بهداشتی از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و با حضور پزشکان و کارشناسان بهداشتی در آن روز مسابقات را برگزار خواهیم کرد و امیدواریم با رعایت عمومی و همگانی پروتکل‌های بهداشتی و بویژه استفاده از ماسک به زودی این ویروس منحوس را شکست دهیم و بتوانیم همچون گذشته مسابقات پرطرفدار و زیبای سوارکاری را با حضور علاقه‌مندان به این رشته‌ها برگزار نماییم.   انتهای پیام// ب. ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات سوارکاری ویروس کرونا ورزش و جوانان بهداشت عمومی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر

مدتی است در روستای منصوری از توابع شهرستان بجستان استان خراسان رضوی کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران کوچک برگزار می‌شود که شامل کلاس‌های آموزشی و توجیهی معنوی دختران کلاس سوم دبستان ابوذر منصوری همراه با قصه‌های قرآنی است.

این اقدام زیبا از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: مرادی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر