Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز گفت: دستورالعمل مدیریت و انتشار آزاد داده‌های شهری توسط شهرداری شیراز تدوین می‌شود.

لیلا دودمان با اشاره به برگزاری جلسات سی و ششم و سی و هفتم این کمیسیون با حضور اعضا و مشاوران، به بررسی گزارش مقدماتی تهیه دستورالعمل انتشار داده باز شهری اشاره داشت و افزود: شهرداری مکلف است پس از ابلاغ این مصوبه، دستورالعمل مدیریت و انتشار آزاد داده‌های شهری را ظرف مدت یک‌ ماه تدوین کرده و در اختیار شورا قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دودمان یادآور شد: موضوع فوق در قالب طرح کمیسیون به صحن شورا ارائه خواهد شد.

دودمان همچنین با اشاره به بررسی  لایحه اخذ مجوز اتعقاد قرارداد پروژه تکمیل شبکه فیبر نوری شیراز از طریق سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری به روش BOLT، بیان کرد: بر این اساس لایحه شهرداری مبنی بر اخذ انعقاد قرارداد پروژه تکمیل شبکه فیبر نوری مورد شیراز تائید قرار گرفت و مقرر شد موضوع جهت تصمیم‌گیری نهایی لایحه مذکور به صحن شورا بازگردانده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری شهرداری شیراز هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد