Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار اقتصادی- مراسم قرعه کشی پیش فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا،  ساعت ۱۰ صبح روز شنبه چهارم مرداد با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی و اصحاب رسانه برگزار شد. به گزارش افکارنیوز، در این مراسم ۱۲ هزار نفر منتخب طرح مشارکت در تولید مشخص و ۶ هزار نفر نیز به عنوان فهرست رزرو تعیین شدند تا در صورت انصراف یا عدم واریز وجه منتخبان اصلی، جایگزین آن‌ها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نتایج قرعه کشی پیش فروش مشارکتی سایپا امروز اعلام میشود   اسامی منتخب برای ثبت نام نهایی سه محصول عرضه شده در طرح طرح پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا، ظهر امروز اعلام می شود. به محض انتشار اسامی برندگان این قرعه کشی، لیست اسامی را در همین خبر می توانید مشاهده کنید. گفتنی است، در طرح جدید عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا سه خودرو شاهین، کوییک اس و ساینا اس برای عرضه به مشتریان در نظر گرفته شده بود. بنابر آمار‌های اعلام شده در مراسم قرعه کشی از بین ۱۲۳ هزار و ۸۳۹ متقاضی که در طرح مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا ثبت نام کرده اند، ۴۳ هزار و ۵۲۰ نفر محصول شاهین، ۴۹ هزار و ۴۷۴ نفر محصول کوییک. اس و ۳۰ هزار و ۸۴۵ نفر محصول ساینا اس را انتخاب کرده اند.   نوع خودرو تعداد متقاضیان تعداد ظرفیت  ظرفیت رزرو شاهین ۴۳.۵۲۰ ۴۰۰۰ ۲۰۰۰ ساینا s ۳۰.۸۴۵ ۵۰۰۰ ۲۵۰۰ کوییک s ۴۹.۴۷۴ ۳۰۰۰ ۱۵۰۰   برای این طرح فروش ۱۲ هزار خودرو شامل ۴ هزار دستگاه شاهین، ۳ هزار دستگاه کوییک اس و  ۵هزار دستگاه ساینا اس در نظر گرفته شده بود. اسامی منتخب طرح مشارکت در تولید محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهاد‌های نظارتی در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر و پیامک اطلاع‌رسانی نیز به شماره تلفن همراه اعلام شده توسط منتخبان ارسال خواهد شد. مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش در مراسم قرعه کشی محصولات سایپا در طرح پیش فروش مشارکتی گفت: از شهریورماه ۱۸ محصول گروه خودروسازی سایپا به روز خواهد شد و از این پس هیچ محصولی تعهد معوق نداشته و همه محصولات بر اساس تاریخ درج شده در دعوتنامه تحویل خریداران خواهد شد. او همچنین از تولید ساینا اس پس از عید غدیر خبر داد و افزود: با تولید این خودرو در زمان پیش بینی شده بدون شک عرضه این خودرو زودتر از زمان پیش بینی شده آغاز خواهد شد. باقری با اشاره به عرضه سه محصول جدید گروه خودروسازی سایپا در این طرح گفت: در طرح جدید عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا، سه خودرو شاهین، کوییک اس و ساینا اس برای عرضه به مشتریان در نظر گرفته شد که در این طرح از میان ۱۲۷ هزار و ۷۱ نفر موفق به ثبت نام شدند و پس از صلاحیت سنجی و حذف سه هزار و ۲۳۲ نفر، ۱۲۳ هزار و ۸۳۹ متقاضی حایز شرایط شناخته و در قرعه کشی شرکت داده شدند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: طرح پیش فروش خودروسازی سایپا سایپا قرعه کشی محصولات سایپا ساینا قرعه کشی سایپا قرعه کشی محصولات سایپا اسامی برندگان خودروسازی سایپا پیش فروش محصولات سایپا قرعه کشی سایپا اسامی برندگان قرعه کشی سایپا اسامی برندگان قرعه کشی اسامی برندگان سایپا قرعه کشی محصولات سایپا نتایج قرعه کشی سایپا محصولات گروه خودروسازی سایپا مشارکت در تولید محصولات پیش فروش مشارکت قرعه کشی ساینا اس خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود

بهزاد ولی‌زاده با بیان اینکه در ارتباط با مضرات مصرف سیگارهای الکترونیک اطلاع‌رسانی کرده‌ایم، افزود: تمام این سیگارها از مسیرهای غیررسمی وارد کشور می‌شوند.

وی با بیان اینکه جلسه‌ای با ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار کرده‌ایم، گفت: موضوع خطرات سیگارهای الکترونیک، قوانین ممنوعیت فروش و وجود این محصولات در بازار غیررسمی کشور در این جلسه مطرح و مقرر شد ستاد برنامه ریزی لازم را برای برخورد با این کالای قاچاق با همکاری ارگان های ذیربط انجام دهد. 

ولی‌زاده درباره برخورد با متخلفان عرضه محصولات دخانی نوپدید گفت: دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات از طریق مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، به منظور نظارت و بازرسی اماکن فروش دخانیات و برخورد با متخلفانی که سیگارهای الکترونیک را عرضه می‌کنند، بخشنامه‌های لازم را به دانشگاه‌های علوم‌پزشکی سراسر کشور ابلاغ کرده است.

مبارزه با سیگارهای الکترونیک در دستور کار ۲ وزارتخانه

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت ادامه داد: سیگارهای الکترونیک جزو موارد قاچاق به حساب می‌آیند و به همین دلیل می‌توان از ظرفیت قانونی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استفاده کرد. موضوع مبارزه با سیگارهای الکترونیک در دستور کار دو وزارتخانه «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» و «صنعت، معدن و تجارت» قرار گرفته است.

زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رویم

وی درباره برخی از تقاضاها برای رسمیت بخشیدن عرضه سیگارهای الکترونیک به صورت قانونی گفت: اگرچه تلاش‌ها و اقداماتی برای مبارزه با سیگارهای الکترونیک صورت گرفته اما تقاضاهایی برای اجازه فعالیت در زمینه تولید، عرضه و رسمیت بخشیدن این سیگارها انجام می‌شود. وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز برای تولید، فروش و عرضه سیگارهای الکترونیک نمی‌رود؛ چرا که مضرات این سیگارها شناخته شده است.

ولی‌زاده گفت: وزارت بهداشت نسبت سمی بودن و سرطان‌زا بودن مواد سیگارهای الکترونیک گزارش داده است؛ همچنین مواردی در ارتباط با انفجار در صورت مصرف‌کننده‌ها گزارش شده است. افرادی که با وجود تمام اطلاع‌رسانی‌ها صورت گرفته و هشدارهای داده شده، نسبت به مصرف این سیگارها اقدام می‌کنند، با اراده خود از مواجهه با خطرات این محصولات آسیب‌رسان استقبال می‌کنند.

اعتیاد جوانان؛ هدف صنایع دخانی

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت با بیان اینکه این یک باور غلط است که سیگارهای الکترونیک دارای آسیب کمتری هستند، افزود: نگاه مردم باید نسبت به محصولاتی که آسیب‌رسان سلامت هستند تغییر کند و در ارتباط با مصرف این کالاها باید تجدید نظر کنند. هدف صنایع دخانی از تولید و ترویج این محصولات به اعتیاد کشاندن نوجوانان و جوانان به نیکوتین و حفظ بازار سمی و مرگبار خود است. این صنایع باید بهای اقدامات خود را بپردازند. 

گزارش تخلف فروش سیگارهای الکترونیک به ۱۹۰

وی با بیان اینکه سیگارهای الکتروینک جزو موارد قاچاق هستند، ادامه داد: مردم از طریق سامانه ۱۹۰ می‌توانند هرگونه تخلف درباره فروش سیگارهای الکترونیک را گزارش کنند

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل