Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از فدراسیون‌های فعال و پیش‌رو در امر استعدادیابی و نگهداشت، کاراته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، جلسه مشترک کمیته استعدادیابی فدراسیون کاراته با مدیران دفتر استعدادیابی وزارت ورزش امروز در محل فدراسیون کاراته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که حسن رنگرز سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، طباطبایی رئیس فدراسیون و مدیران دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و کمیته استعدادیابی فدراسیون کاراته حضور داشتند، رنگرز عنوان داشت: در سه ، چهار ماه گذشته از 16 فدراسیون بازدید به عمل کردیم و از نزدیک در جریان فعالیت‌های استعدادیابی آنها قرار گرفتیم. انصافا یکی از فدراسیون های فعال و پیش رو در امر استعدادیابی و نگهداشت، کاراته بوده است.

وی افزود: کاراته همیشه یکی از فدراسیون‌های قوی و غنی ورزش بوده، با جامعه آماری قابل ملاحظه هم عرض رشته‌های محدود مدال‌آور المپیک است و ان شاالله در توکیو نیز با کسب مدال قاعده کسب مدال توسط تنها 4 رشته ورزشی را بشکند.

رنگرز ادامه داد: کاهش جامعه آماری در رشته‌هایی چون کشتی، وزنه برداری و کاراته الزاما و اجباراً ما را به سمت استعدادیابی سوق می‌دهد. استعدادیابی از بخش‌های مهم فدراسیون کاراته است، امیدواریم این توجه در آینده نیز بیش از این شود.

در ادامه این جلسه، سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته هم عنوان داشت: افت جمعیتی یکی از تهدیدات رشته‌های انفرادی به ویژه کاراته است. ما در بخش جذب استعدادها مشکل داریم. یکی از برنامه هایی که دنبال ان هستیم این است که جذابیت های کاراته را بهتر نشان دهیم تا بتوانیم در رده های نونهالان و نوجوانان علاقه مندان بیشتری را جذب کنیم.

برگزاری وبینار آموزشی فدراسیون کاراته آسیا


انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کاراته ایران وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کاراته کاراته بیشتر بخوانید... روحانی: صحبت‌های رئیس فدراسیون بوکس توهین به کاراته بود/ ۳۰ مرداد به روسیه بازمی‌گردم ثوری: پیشنهاد ما اختصاص ۶۰ درصد سالن شماره ۹ به بوکس و ۴۰ درصد به کاراته است/ اختلافی با طباطبایی ندارم سالن شماره ۹ مجموعه انقلاب در اختبار بوکس و کاراته قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... روحانی: صحبت‌های رئیس فدراسیون بوکس توهین به کاراته بود/ ۳۰ مرداد به روسیه بازمی‌گردم ثوری: پیشنهاد ما اختصاص ۶۰ درصد سالن شماره ۹ به بوکس و ۴۰ درصد به کاراته است/ اختلافی با طباطبایی ندارم سالن شماره ۹ مجموعه انقلاب در اختبار بوکس و کاراته واژه های کاربردی مرتبط کاراته ایران وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کاراته کاراته پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدایی سرمربی یاران طارمی با وجود کسب سهمیه مرحله مقدماتی لیگ اروپا ۲ حسن‌زاده: ادعا دارید بهترین دفاع وسط ایران هستید اما از یک بچه دریبل می‌خورید/ رفاقت بازیکنان استقلال بادکنکی است ۳ درگذشت ملی‌پوش آذربایجانی در ۲۰ سالگی ۴ طارمی: فصلی عالی را در لیگ برتر پرتغال سپری کردم ۵ سعادتمند: مطرح کردن نام استراماچونی و قلعه‌نویی حرفه‌ای نیست، از مجیدی حمایت می‌کنیم/ عمده پول بویان را تامین کرده‌ایم ۶ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۷ نوری: کادر فنی استقلال باید بگوید مشکل استقلال چیست/ توقع‌مان از بهترین هافبک ایران بالا است ۸ پورموسوی: حکم کمیته استیناف درباره بازی با استقلال با مصلحت‌اندیشی صادر شد/ حق بازیکنان پارس جنوبی نیست که بازی کنند مهمترین اخبار ورزشی حسن‌زاده: ادعا دارید بهترین دفاع وسط ایران هستید اما از یک بچه دریبل می‌خورید/ رفاقت بازیکنان استقلال بادکنکی است استیلی: پرسپولیس مثل دهه هفتاد شخصیت برنده و پیروز دارد/ پوکر با شایستگی رقم خورد پورموسوی: حکم کمیته استیناف درباره بازی با استقلال با مصلحت‌اندیشی صادر شد/ حق بازیکنان پارس جنوبی نیست که بازی کنند ساعی: زشت است که سوریان به دنبال مهره‌چینی در کمیسیون ورزشکاران باشد/ با درخواست و توصیه دوستان ثبت‌نام کردم مهمترین اخبار تسنیم پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور / ورود کشتی ۶۶ هزار تنی شکر مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران: طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به‌دست خود نابود خواهد شد سی‌ان‌ان: اقدامات مأموران امنیتی آمریکا صحنه‌های غیرقابل‌باوری در خیابان‌ها به‌وجود آورده است بوشهر| وزیر نیرو: ۴۱ پروژه از طرح‌های پویش "الف-ب-ایران" افتتاح شده است عراق| هشدار ائتلاف فتح درباره تلاش‌های عمدی آمریکا برای تأخیر در انجام دور دوم گفتگوها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته ایران وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کاراته کاراته کاراته ایران وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کاراته کاراته استعدادیابی وزارت ورزش وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کاراته رئیس فدراسیون سالن شماره ۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شده، به استیناف اعتراض کرده است. باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است.

اگرچه بر اساس حکم کمیته انضباطی کاپیتان استقلال از بازی با تراکتور محروم است، اما مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود در مسابقه آینده استفاده کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه باید با تراکتور در تبریز دیدار می‌کند و مسئولان باشگاه استقلال امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند. اتفاقی که باید دید آیا رخ خواهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها