Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@12:30:41 GMT

استان سمنان به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل‌شده است

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۴۷۶۸

استان سمنان به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل‌شده است

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه این استان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل‌شده است گفت: بسیاری از پروژه‌های عمرانی تا هفته دولت و دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، منوچهر فخری بعدازظهر امروز در جلسه با مدیرعامل و اعضای بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمرانی با اشاره به اجرای اقدامات عمرانی بسیار خوبی در سراسر استان سمنان اظهار داشت: این استان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای اجرای 72 پروژه عمرانی در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان اعتباری بالغ‌بر یک هزار میلیارد تومان اختصاص یافت که خوشبختانه پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بسیار خوب و قابل‌توجه بوده است و تنها 10 درصد از تکمیل نهایی این پروژه‌ها باقی‌مانده است که با اتمام آن شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اختصاص یک هزار و 429 میلیارد تومان به 85 پروژه عمرانی در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان سمنان گفت: اعتبار تخصیص‌یافته به پروژه‌ها تعلق‌گرفته است و اقدامات لازم در راستای اجرای این تعداد پروژه در حال انجام است.

سرمایه‌گذاری در استان اردبیل زیر چتر حمایتی دستکاه قضائی قرار دارددلایل رانش زمین در «منصورآباد»|وجود گسل در شمال شیراز / فعالیت‌های عمرانی رانش را تشدید کرد115 پروژه عمرانی در روستاهای سیل‌زده گلستان به صورت متمرکز افتتاح شد

فخری اقدامات انجام‌شده در مورد تأمین آب موردنیاز استان را با اجرای طرح‌های مختلف از جمله پروژه تأمین آب‌سرخه، آب سمنان از سد فینسک، آب گرمسار از سیمین دشت، آب شاهرود از سد کالپوش و پروژه انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را مثبت ارزیابی کرد و بر تداوم این روند تأکید کرد.

وی از جمله طرح‌های در دست پیگیری استان سمنان را تالار مرکزی سمنان و رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه این پروژه عنوان کرد و افزود: ایجاد بازارچه صنایع‌دستی، موزه شهر و محور سمنان - معلمان از دیگر طرح‌های است که باید در دستور کار قرار گیرند و اقدامات لازم برای اجرای آن انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در مورد اجرای پروژه فرهنگی گردشگری سرخه نیز گفت: این پروژه با اعتباری 40 میلیارد تومانی در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود تا 2 سال آینده به بهره‌برداری برسد.

فخری از افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های مختلف عمرانی از جمله بیمارستان مهدی‌شهر در هفته دولت خبر داد.

وی با اشاره به استقبال خوب بخش خصوصی برای مشارکت در طرح‌های عمرانی خاطرنشان کرد: به‌صورت مستمر اجرای تمامی پروژه‌های عمرانی در استان سمنان رصد و پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P/S6,64/CT11 بیشتر بخوانید... ۱۱۵ پروژه عمرانی در روستاهای سیل‌زده گلستان به صورت متمرکز افتتاح شد پروژه های عمرانی مناطق محروم استان سمنان به بسیج سازندگی واگذار می شود تذکر یک نماینده مجلس درباره برداشت از منابع عمرانی برای توزیع قیر رایگان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۱۱۵ پروژه عمرانی در روستاهای سیل‌زده گلستان به صورت متمرکز افتتاح شد پروژه های عمرانی مناطق محروم استان سمنان به بسیج سازندگی واگذار می شود تذکر یک نماینده مجلس درباره برداشت از منابع عمرانی برای توزیع قیر رایگان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ گزارش ویدئویی| ‌ناگفته‌هایی از ‌‌عملیات ماندگار مرصاد /‌ تنگه "چهارزبر" چگونه ‌قتلگاه ‌منافقین شد؟ ۳ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با قدیمی‌ترین امام جمعه کشور/ روایت آیت‌الله نورمفیدی از ‌نخستین نماز جمعه گرگان‌ ۴ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۵ آغاز برداشت برنج در گیلان؛ ۶۸درصد محصول امسال مکانیزه برداشت می‌شود ۶ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۷ پایان عملیات جست‌وجو برای یافتن "دختر گمشده" در جهان‌نما /‌ چه بر سر سها رضانژاد آمده است؟ ۸ عضو کمیسیون بودجه مجلس: ‌حقوق ۴ میلیونی هم کفاف یک زندگی را نمی‌دهد / مردم برای تامین معیشت ‌تحت فشار‌ند مهمترین اخبار استانها پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور/ ورود کشتی ۶۶هزارتنی شکر گزارش ویدئویی‌| میناب ‌‌بهشت صنایع دستی‌ ایران / وقتی برگ سخت خرما در دست زن مینابی موم می‌شود جزئیات قتل موبد زرتشتی در کرمان / انگیزه قاتل مالی بوده است وضعیت کرونا در خراسان شمالی «بحرانی» شد / آمار فوتی‌ها به ۲ برابر افزایش یافت مهمترین اخبار تسنیم پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور/ ورود کشتی ۶۶هزارتنی شکر مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران: طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به‌دست خود نابود خواهد شد سی‌ان‌ان: اقدامات مأموران امنیتی آمریکا صحنه‌های غیرقابل‌باوری در خیابان‌ها به‌وجود آورده است بوشهر| وزیر نیرو: ۴۱ پروژه از طرح‌های پویش "الف-ب-ایران" افتتاح شده است عراق| هشدار ائتلاف فتح درباره تلاش‌های عمدی آمریکا برای تأخیر در انجام دور دوم گفتگوها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه های عمرانی پروژه عمرانی استان سمنان بهره برداری ترین اخبار افتتاح شد پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، میرهاشم موسوی؛ مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دور جدید بازدید میدانی از وضعیت پروژه‌های عمرانی سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۳، به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان ضمن بازدید از پروژه احداث بیمارستان جدید شهید فیاض‌بخش تهران، در جلسه‌ای مشترک با عوامل اجرایی این پروژه، بر ضرورت اتمام آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بهره‌برداری از این مرکز درمانی جهت ارائه خدمت به بیمه‌شدگان تأکید کرد و گفت: امانت‌داری شقوق مختلف دارد که یکی از آنها همین مسئولیت‌پذیری نسبت به اموالی است که در اختیار ما قرار داده شده و از این باب وظیفه داریم پروژه‌های عمرانی خصوصاً در حوزه درمان را که برخی از آنها مثل همین پروژه بیمارستان شهید فیاض‌بخش از دوره‌های قبل نیمه‌تمام باقی مانده؛ در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام برسانیم.

موسوی در جریان این بازدید در نشستی با حضور مدیرکل درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران، رئیس بیمارستان شهید فیاض‌بخش تهران و عوامل اجرایی پروژه احداث ساختمان جدید این بیمارستان، ضمن تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران این پروژه، خواستار تکمیل و بهره‌برداری از آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد و اظهار داشت: سال ۱۴۰۳ در هدف‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی، سالی است که همه پروژه‌های عمرانی حوزه درمانی ما باید به اتمام برسد و این از اولویت‌های قطعی سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید است.

وی در مورد وضعیت احداث پروژه بیمارستان فیاض‌بخش افزود: این پروژه به مراحل پایانی رسیده و به‌زودی آماده ارائه خدمت به ملت شریف ایران خصوصاً بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی خواهد بود؛ هرچند انتظار می‌رفت برخی از پروژه‌ها در زمان کوتاه‌تری به اتمام برسند. اما به هر حال طی ماه‌های آینده پروژه بیمارستان جدید فیاض‌بخش با همت شما عزیزان به اتمام رسیده و تجهیز خواهد شد تا بیمه‌شدگان عزیز بتوانند از خدمات گسترده و به‌روز این مرکز بزرگ درمانی استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ان‌شاءالله ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن فرآیند تکمیل و بهره‌برداری شامل آخرین اقدامات ساختمانی، تجهیز بیمارستان و استقرار نیروی انسانی بخش‌های مختلف انجام خواهد شد و ظرفیت خدمت‌رسانی یکی از بزرگترین مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی در اختیار بیمه‌شدگان عزیز قرار خواهد گرفت. این وظیفه ما است که در فرآیند انجام پروژه‌های عمرانی حق مردم را رعایت کنیم و امانت‌دار خوبی برای آنها باشیم؛ چه این اموال، امانت مردم در دست ما است و در دنیا و آخرت باید نسبت به این امانت پاسخگو باشیم.

بر اساس این گزارش، در جریان این بازدید، عوامل اجرایی پروژه احداث بیمارستان ۵۵۰ تخت‌خوابی شهید فیاض‌بخش تهران، ضمن ارائه گزارش‌هایی درباره بخش‌های مختلف این پروژه از جمله روند تأمین زیرساخت‌ها و تجهیزات پزشکی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز این مرکز درمانی، از پیشرفت این پروژه خبر داده و نسبت به تکمیل آن ظرف ماه‌های آینده ابراز امیدواری کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • موسویان: «فراخوان بزرگ» تبدیل به «فضاحت بزرگ» شد
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود