Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یدیعوت احارونوت، با تداوم اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم «بنی گانتس» وزیر جنگ صهیونیست‌ها و رقیب انتخاباتی نتانیاهو، در تازه‌ترین صحبت‌های خود معترضان را به شورش بیشتر تشویق کرده است.

گانتس در تازه‌ترین بیانیه خود با اشاره به اعتراضات علیه نتانیاهو گفت: «هر شهروندی باید برای آنچه می‌خواهد تلاش و اگر لازم باشد، اعتراض کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در ادامه با بیان آنکه با قاطعیت از معترضان حمایت می‌کند، افزود: «با خشونت در اعتراضات باید جدی برخورد شود و مقابل آن ایستادگی به عمل آید.»

از چندهفته گذشته اعتراضات گسترده‌ای در سرزمین‌های اشغالی شکل گرفته است. عمده اعتراضات علیه کابینه رژیم صهیونیستی و شخص بنیامین نتانیاهو ناشی از مشکلات مختلف اقتصادی صهیونیست‌ها در زمان شیوع ویروس کروناست. به گفته صهیونیست‌ها، پشتیبانی کابینه از شغل‌ها و کسب ‌و کار‌ها کافی نبوده و صهیونیست‌ها را با مشکلات فراوان اقتصادی مواجه کرده است.

این معترضان مقابل محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی تجمع کرده و علیه فساد گسترده اقتصادی بنیامین نتانیاهو هم شعار می‌دهند.

علاوه بر این، تظاهرکنندگان مخالفت خود با قانون پیشنهادی مبنی بر اقدامات دولت بدون تأیید کنست را ابراز و اعلام کردند که این طرح فساد کابینه را دو چندان می‌کند.

به گفته منابع محلی، اعتراضات ضد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با حضور صد‌ها نفر آغاز شده و حضور چند هزار نفر در آن تخمین زده می‌شود.

نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از هرگونه درگیری احتمالی در برابر محل اقامات بنیامین نتانیاهو حضور پیدا کرده‌اند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی پرونده‌هایی موسوم به هزاره، متهم به فساد گسترده اقتصادی و سوء استفاده از قدرت شده است. دادگاه مربوط به جرایم او در حال برگزاری است و هنوز رای او صادر نشده است.

مخالفان نتانیاهو در دوران تبلیغات انتخاباتی کنست تاکید داشتند که به فردی که در دادگاه متهم است، نباید اجازه تشکیل کابینه داده شود. از سوی دیگر دادگاه عالی رژیم صهیونیستی هم در این‌باره گفته که نخست‌وزیری چنین شخصی یک شکست «اخلاقی» برای صهیونیست‌ها به ‌شمار می‌آید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی فساد مالی نتانیاهو تظاهرات در سرزمین های اشغالی بنیامین نتانیاهو صهیونیست ها نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو

منابع رسانه‌ای صهیونیستی در این باره اعلام کردند که هزاران صهیونیست امروز در خیابان «کابلان» در تل‌آویو تجمع کردند و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شدند.

معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

هزاران صهیونیست نیز در مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو تظاهرات کردند و آزادی اسرای صهیونیست را خواستار شدند.

پس از گذشت ۲۰۴ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

این رژیم طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۴ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • اعتراضات دانشجویی؛ واقعیت آمریکا بدون روتوش