Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگر جوان حین کار در ساختمان نیمه‌کاره از طبقه چهارم ساختمان به چاهک آسانسور سقوط کرد و جان باخت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ حوالی ساعت 9 صبح روز گذشته پس از اعلام ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران به ایستگاه 78 این سازمان مبنی بر سقوط کارگر از ارتفاع، آتش‌نشانان بلافاصله به محل حادثه در شهرک مشیریه، خیابان سازمان آب، کوچه قربانخانی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر رابعی؛ فرمانده حاضر در محل حادثه، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد کارگری 20 ساله حین کار در طبقه چهارم یک ساختمان نیمه‌کاره درحال ساخت، ناگهان به چاهک آسانسور طبقه همکف سقوط کرده بود.

وی افزود: بنابر اظهار عوامل اورژانس حاضر در محل، پس از انجام معاینات اولیه، متأسفانه مرگ وی بر اثر شدت ضربه ی وارده تأیید شد.

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: نیروهای عملیات بلافاصله پس از فراهم کردن شرایط ایمن در محل با استفاده از ابزار و تجهیزات لازم خود را به داخل چاهک رساندند و پس از فیکس کردن، جسد وی را به سطح زمین منتقل کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از تحویل جسد به عوامل انتظامی برای سیر مراحل قانونی و ارائه تذکرات لازم ایمنی به سازنده ملک، با جمع‌آوری تجهیزات به عملیات خود پایان دادند.

"اختلال آسانسور" جان پسر نوجوان را گرفتسقوط مرگبار کارگر به گودال 20 متری + تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اورژانس آتش‌نشانی تهران حوادث پلیس 110 آتش‌نشانی بیشتر بخوانید... "اختلال آسانسور" جان پسر نوجوان را گرفت ریزش مرگبار ساختمان در خیابان قزوین + تصاویر برق‌گرفتگی مرگبار کارگر بالای تیر برق + تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... "اختلال آسانسور" جان پسر نوجوان را گرفت ریزش مرگبار ساختمان در خیابان قزوین + تصاویر برق‌گرفتگی مرگبار کارگر بالای تیر برق + تصاویر واژه های کاربردی مرتبط اورژانس آتش‌نشانی تهران حوادث پلیس 110 آتش‌نشانی پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ "اختلال آسانسور" جان پسر نوجوان را گرفت ۲ گزارش | صفر تا صد جزئیات و ابهامات بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور ۳ واکاوی یک سناریوپردازی؛ چرا "نرگس محمدی" با دختر و پسرش صحبت نمی‌کند؟ ۴ وزارت بهداشت ادعای طبّ اسلامی و سنّتی در درمان کرونا را بررسی کند ۵ آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۷۰۰۰ آمریکایی در یک روز +جدول آخرین تغییرات ۶ سرِ کمیسیون فرهنگی برای رسیدگی به "مسئله بحران جمعیت" شلوغ است! ۷ فریب کودکان و نوجوانان با راه‌اندازی چالش "بازی جرأت یا حقیقت" در اینستاگرام/ بازداشت متهم ۸ توزیع ماسک M۷۵۰ در پادگانهای نیروی انتظامی/ مرگ ناشی از کرونا بین کارکنان وظیفه وجود نداشته است مهمترین اخبار اجتماعی اتحادیه اروپا ۵ درصد تولید ناخالص ملی خود را صرف موضوع "جمعیت" می‌کند آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۲۱۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته+ نمودار حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در خبرگزاری تسنیم + تصاویر سرقت ۴ میلیاردی آقا و خانم سرایدار از خانه ویلایی بلافاصله پس از استخدام مهمترین اخبار تسنیم پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور/ ورود کشتی ۶۶هزارتنی شکر گفت‌وگوی اختصاصی| معاون سیاسی طالبان: توافق مخفی میان طالبان و آمریکا وجود ندارد/اگر نیروهای خارجی نروند تصمیم‌های لازم را خواهیم گرفت مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران: طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به‌دست خود نابود خواهد شد سی‌ان‌ان: اقدامات مأموران امنیتی آمریکا صحنه‌های غیرقابل‌باوری در خیابان‌ها به‌وجود آورده است بوشهر| وزیر نیرو: ۴۱ پروژه از طرح‌های پویش "الف ــ ب ــ ایران" افتتاح شده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورژانس آتش نشانی تهران حوادث پلیس 110 آتش نشانی اورژانس آتش نشانی تهران حوادث پلیس 110 آتش نشانی جان پسر نوجوان را گرفت مرگبار کارگر آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبقه کارگر به تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پیوست

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، کارگران و برخی از فعالان که خود را «کارگران نیویورک» می‌نامند، برای اولین بار در تظاهرات حامیان فلسطین که دو روز است در محوطه دانشگاه سیتی کالج در منهتن ادامه دارد، شرکت کردند.
 
کمپ همبستگی غزه که توسط دانشجویان سیتی کالج در محوطه دانشگاه ایجاد شد،برای نخستین‌بار به خیابان‌ها آمده و با مردم متحد شدند.
 
در حالی که جوانان مسلمان نماز جمعه را با هم در پارک محل استقرار اردوگاه همبستگی در محوطه دانشگاه اقامه کردند، سایر معترضان به احترام آنها اعتراضات خود را متوقف نمودند. برخی از اعضای جامعه یهودی ارتدوکس مقیم نیویورک نیز با در دست داشتن بنرهای ضداسرائیلی و ضدصهیونیسم در این تظاهرات شرکت کردند و به صراحت اعلام نمودند که در کنار آرمان عادلانه فلسطین ایستاده‌اند.
 
پس از اینکه حملات اسرائیل به غزه ششمین ماه خود را به پایان رساند و متوقف نشد، اعتراضات از دانشگاه‌های آمریکا قبل از انتخابات ریاست جمهوری آتی دوباره شتاب بیشتری گرفت و با مشارکت برخی سازمان‌های غیردولتی و اتحادیه‌های کارگری، امکان تبدیل شدن به یک جنبش خیابانی در مقیاس بزرگ شبیه به «جان سیاهان مهم است» را تقویت می‌کند.
 
 تاکید دانشجویان بر مسالمت‌آمیز بودن اعتراضات
در روز دوم، کمپ همبستگی غزه در شهر کالج، یکی از معترضان تلاش کرد وارد باغ محوطه دانشگاه شده و با انجام اقدامات تحریک‌آمیز قصد تحریک دانشجویان در محوطه را داشت که توسط جوانان فلسطینی متوقف شد. جوانان فلسطینی عامل تحریک کننده را که به گفته آنها اسرائیلی بود از منطقه بیرون راندند.
 
ما قوی‌تر از همیشه هستیم
یک نماینده در کمپ همبستگی غزه در سیتی کالج که به نمایندگی از گروه معترض در دانشگاه کلمبیا، که مرکز اولیه اعتراضات دانشگاه بود، سخنرانی می‌کرد گفت که دانشجویان در پردیس‌های دانشگاهی قوی‌تر از همیشه هستند و تا رسیدن به خواسته‌هایشان به مبارزه ادامه خواهند داد.
 
علاوه بر این، بیانیه‌­ای در یک گروه واتس‌اپ به اشتراک گذاشته شد که تظاهرکنندگان در آن ارتباط برقرار می کنند، مبنی بر اینکه مدیریت کالج شهر " با گروه نماینده دانشجویان تظاهرکنندگان برای مذاکره بر سر میز موافقت کرده است." این برای آنها "به معنای پیروزی بزرگ" تلقی می‌شود.
 
از سوی دیگر، تنش بین مدیریت دانشگاه کلمبیا و دانشجویان نیویورک بر سر اعتراضات غزه که از هفته گذشته آغاز شده است، همچنان ادامه دارد. الکساندریا اوکاسیو کورتز، عضو دموکرات مجلس نمایندگان نیویورک، به کمپ همبستگی در محوطه دانشگاه آمد و قول حمایت داد. ایلهان عمر، عضو مجلس نمایندگان مینه سوتا نیز روز گذشته از کمپ همبستگی غزه در کلمبیا بازدید کرد و در کنار حامیان فلسطینی عکس گرفت.
 
حمایت بسیاری از اساتید، اساتید و برخی از سیاستمداران از اعتراضات طرفدار فلسطین که به دانشگاه‌های سراسر آمریکا سرایت کرده است، پایان دادن به این تظاهرات را برای مدیریت دانشگاه‌ها دشوار می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • طبقه کارگر به تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پیوست