Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسياري از نهادهاي مالي در راستاي ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي خود، قدم‌هاي ارزشمندي در اين مسير برداشته‌اند. به‌ويژه پس از وقوع حادثه سيل در كشور كه باعث تخريب بسياري از مدارس در مناطق مختلف شد، نقش موسسه‌هاي مالي در بازسازي اين مدارس بسيار چشمگير بود.

بانك‌پاسارگاد يكي از اين نهادهاي مالي است كه كارنامه آن، گواه نگاه ويژه مديران اين بانك به ايفاي رسالت‌هاي اجتماعي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين بانك در سال‌هاي اخير، براي تحقق مسووليت‌هاي اجتماعي بانك، به صورت گسترده، در مناطق محروم كشور و آسيب‌ديده، نهضت امور خيريه از طريق مدرسه‌سازي، ساخت كتابخانه‌ها و مركز بهداشت را در دستور كار خود قرار داده و در خدمات‌رساني به مردم در مناطق محروم و رشد و اعتلاي فرهنگي از طريق ساخت مدرسه‌ها و كتابخانه‌ها و همچنين كمك به بهبود بهداشت در مناطق محروم، برنامه موثري را پيش گرفته است.

طبق گزارش‌هاي منتشر شده تا تيرماه سال جاري، بانك‌پاسارگاد در راستاي ايفاي رسالت‌هاي اجتماعي خود، در سال‌هاي اخير ساخت 22 مدرسه، 15كتابخانه و يك مركز بهداشت را آغاز كرده كه تعداد بسياري از آنها به بهره‌برداري رسيده و تعدادي نيز در مراحل پاياني ساخت قرار دارند.

نهضت مدرسه‌سازی در مناطق محروم و آسيب‌ديده

نهضت مدرسه‌سازي بانك‌پاسارگاد در مناطق محروم و آسيب‌ديده، يكي از مهم‌ترين اولويت‌ها و گام‌هاي بلند اين بانك در مسير امور خيريه و تحقق مسووليت‌اجتماعي محسوب مي‌شود كه تاكنون به شكل قابل‌توجهي با تقدير مسوولان، رسانه‌ها و مردم، همراه شده است. گزارش احداث مدرسه‌هاي ساخته شده يا در حال ساخت بانك‌پاسارگاد نشان مي‌دهد كه در سال‌هاي اخير 22 پروژه ساخت مدرسه در مناطق محروم و آسيب‌ديده‌ در استان‌هاي كهگيلويه و بويراحمد، هرمزگان، سيستان و بلوچستان، خراسان رضوي، البرز، آذربايجان شرقي، لرستان و خوزستان اجرا شده است. طي اين پروژه‌ها در مجموع 82 كلاس درس براي دانش‌آموزان در اين استان‌ها تدارك ديده‌شده است.

ساخت كتابخانه با هدف ارتقاي سطح آگاهي مردم

پس از مدرسه‌سازي، كه در تقويت ريشه‌هاي فرهنگي كشور و پرورش و آموزش دانش‌آموزان و كودكان كشور نقش عمده‌اي به عهده دارد، بانك‌پاسارگاد براي كمك به رشد فرهنگي در ساير اقشار جامعه نيز برنامه كتابخواني و گسترش كتابخانه‌ها در مناطق محروم را در برنامه‌هاي خيريه و مسووليت‌اجتماعي بانك قرار داده است. در همين راستا در سال‌هاي اخير، ساخت 15 كتابخانه را در مناطق محروم پيگيري كرده است.

اين كتابخانه‌ها در مناطق محروم و آسيب‌ديده استان‌هاي اردبيل، همدان، كهگيلويه و بويراحمد، لرستان و آذربايجان شرقي ساخته شده‌اند يا در حال ساخت هستند.

توجه به ارتقاي سلامت و بهداشت در مناطق كمتر توسعه يافته

بانك‌پاسارگاد علاوه بر ساخت يك مركز بهداشت در بخش جوشين شهر ورزقان در استان آذربايجان شرقي، برنامه ساخت هفت‌هزار تخت بيمارستاني را در مناطق مختلف كشور دارد. اولين پروژه ساخت بيمارستان توسط اين بانك در شهر قم، تحت عنوان شهرك سلامت خاتم در حال اجراست كه با بهره‌برداري از آن با آخرين امكانات و تجهيزات روز در عرصه پزشكي، خدمات بسيار پيشرفت‌هاي در حوزه سلامت به مردم ارايه خواهد شد.

منبع/ روزنامه اعتماد

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد بذرپاش علی کامیار وام حمایتی مستاجران بهروز بوچانی بانک پاسارگاد مناطق محروم حادثه سیل موسسه های مالی مهرداد بذرپاش علی کامیار وام حمایتی مستاجران بهروز بوچانی مناطق محروم و آسیب دیده سال های اخیر بانک پاسارگاد کتابخانه ها مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است