Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر زارعی نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اینکه صفر تا صد تجهیزات در رشته تیروکمان وارداتی بوده که نوسانات ارزی باعث شده تا نتوانیم در حد توان اقلام مصرفی خود را تهیه کنیم.

 وی با بیان اینکه متاسفانه به علت برخی مشکلات مالی به عنوان راننده در اسنپ فعالیت دارم خاطر نشان کرد: با تغییر مدیریت در هیات استان تهران تا حدودی مشکلات برطرف و باشگاه تمرین بدنسازی و اسپانسر مالی(باشگاه گلستان کمک های محدودی از ملی پوشان) برای ملی‌پوشان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تنها نماینده تهران در پارالمپیک تیروکمان توکیو با اشاره به اینکه در سال منتهی به المپیک نهاد ها و شهرداری‌ها می توانند منابع خوبی را در اختیار ورزشکاران قرار دهند، اضافه کرد: این ورزش جز ورزش ها مدال آور در مسابقات بین‌المللی محسوب می‌شود که باید اسپانسرهای ورزشی به این بخش بهتر ورود کنند.

زارعی نژاد افزود: با شیوع کرونا و توقف فعالیت بسیاری از مسابقات ورزشی، هم اینک با مساعدت هیات تیروکمان و فدراسیون تمرینات و آمادگی بدنسازی برگزار می‌شود.  

به گفته این تیروکمان باز پارالمپیک، پس از شهریور برای برگزاری مسابقات بعد از کرونا تصمیم گیری شود تا با برنامه ریزی تلاش های خود را برای کسب مدال دوچندان کنیم.  

گفتنی است که با نظر اداره کل ورزش استان مبلغ کمک هزینه‌ای قبل از بازی‌های پارالمپیک به ورزشکاران دارای سهمیه(تا ۹ ماه قبل از بازی‌ها) پرداخت شود که این پارالمپیک کار تهرانی اذعان کرد که تا کنون مبلغی پرداخت نشده است.  

زارعی‌نژاد در بخش ریکرو ۲۰۱۹ جهانی هلند توانست سهمیه پارالمپیک را برای تهران و کشور بدست آورد.  

این ورزشکار نیز تا کنون توانسته مدال برنز پرتاب دیسک پارا المپیک ۲۰۰۴ آتن، پرتاب وزنه ۲۰۰۲ مسابقات نیوزلند در بخش دیسک و نیزه مدال طلا و برنز را کسب کند.

با شیوع کرونا بنا بود مسابقات المپیک و پارا المپیک ۲۰۲۰ در توکیو برگزار شود که با نظر مسئولان، این رویداد با یک سال تعویق در تابستان سال آینده برگزار خواهد شد.  

پیش از این نیز سه سهمیه تهران در رشته های کاراته(۲نفر) و بوکس المپیک توکیو قطعی شده است.
 

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پاراالمپیک استانداری تهران فدراسیون تیروکمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پاراالمپیک استانداری تهران فدراسیون تیروکمان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پاراالمپیک استانداری تهران فدراسیون تیروکمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران

حسن یزدانی روی تشک کشتی برگشت و روی تشک با یک حریف تمرینی سرشاخ شد. این اولین مرحله یقین ما برای بازگشت حسن دلاور به کشتی و حضور در المپیک 2024 است.

به گزارش طرفداری، حسن یزدانی بدون مصدومیت می تواند نفر اول ایران در مسابقات المپیک پاریس در وزن 86 کیلو باشد و البته حضور او علی رغم حضور مدعیانی مثل آرون بروکس، عظمت دولت بیکوف و نایفونوف، می تواند منجر به کسب یک مدال دیگر برای او و ورزش ایران باشد.

حسن یزدانی می تواند رکورد بی نظیر 10 سال حضور در سطح اول کشتی ایران و کسب 10 مدال المپیک و جهانی را به عنوان رکوردی تاریخی در گینس ثبت کند. در ایران هیچ ورزشکاری این میزان تداوم را در بالاترین سطح نداشته است و در کشتی جهان هم وقوع چنین پدیده ای کم سابقه بوده است و تنها مردانی مثل آلکساندر کارلین و الکساندر مدوید توانسته اند در مدت زمان حداقل 10 سال متوالی در میادین مختلف مدال بگیرند و بین سالهای کسب مدالشان هم فاصله نبوده باشد.

یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک در 9 سال گذشته 4 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز دریافت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره