Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری اسکای‌نیوز، نتانیاهو در نشست هفتگی کابینه خود گفت: اسرائیل در جبهه شمالی طبق یک سیاست هماهنگ‌شده عمل می‌کند و آن این است که هرگز به ایران اجازه حضور نظامی در مرزهای شمالی‌اش را نمی‌دهد.

وی با تهدید دمشق و بیروت افزود: سوریه و لبنان مسئول هرگونه حمله از خاک این دو کشور به اسرائیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اجازه متزلزل کردن امنیت‌مان و تهدید شهروندانمان را نمی‌دهیم و به هیچ‌وجه نمی‌پذیریم نیروهایمان به خطر بیفتند.

نتانیاهو به برگزاری جلسات مستمر با بنی گانتس وزیر جنگ و آویو کوخاوی رییس ستاد ارتش اسرائیل برای ارزیابی شرایط اشاره کرد و افزود: نیروهای اسرائیلی آمادگی پاسخگویی به هر تهدیدی را دارند.

نظامیان رژیم اشغالگر به بهانه شلیک به جولان اشغالی،‌ دیروز جمعه مواضع ارتش سوریه را در جنوب این کشور هدف حمله قرار دادند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونسیتی در حالی سوریه و لبنان را تهدید کرده است که ۲۰ هواپیمای شناسایی ارتش این رژیم امروز با نقض حریم هوایی لبنان بر فراز مناطق جنوبی این کشور «پروازهای دایره‌ای» انجام دادند.

بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز شب گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد: لبنان و سوریه مسؤول مستقیم هرگونه اقدام از خاک خود [علیه] اسرائیل خواهند بود.

براساس این بیانیه، وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد: به ارتش دستور آمادگی کامل و هوشیاری در مناطق مرزی در شمال (سرزمین‌های اشغالی) صادر شده، چرا که اسرائیل هرگز هیچ تعرضی به حاکمیت خود را نخواهد پذیرفت.

در همین راستا،‌ رژیم صهیونستی روز پنجشنبه از ترس واکنش حزب الله به شهادت یکی از نیروهایش در سوریه، اعلام کرد که نیرو و تجهیزات نظامی به مرزهای شمالی مشترک با لبنان اعزام می‌کند.

هفته گذشته در پی حمله جنگنده‌های اسرائیلی به سوریه،‌ یکی از اعضای حزب‌الله به شهادت رسید.

برچسب‌ها سوریه لبنان رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوریه لبنان رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو سوریه لبنان رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

کد خبر 6089283

دیگر خبرها

  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه